Minä henkilökohtaisesti olen peräänkuuluttanut Vänttiseltä enemmän suoraviivaisuutta peliin, tänään sitä oli ja tuloshan oli hyvä. Huonona päivänä vänä on ihmeellinen kikkailija jonka on vaikea keskittyä olennaiseen, mällihän jossakin vaiheessa sanoi miehen unohtuvan syömään pullaa, olympitauon jälkeen oli se hetki, toivottavasti tuo miehen herääminen on pysyvämpää, sitä kuitenkin tarvitaan kun kaikkien panos pelissä on tärkeä ja loukkantumisiakin voi tulla.
Mutta: Tärkeintä on mielestäni Kudrocin pelissä pysyminen, tänäänkin suuret minuutit peliaikaa, ja kaikenlisäksi virheettömästi. Olkoon kuinka hullu tahansa, niin todella tärkeä mies joukkueelle, eipä siinä viimeisen minuutin maalinedushässäkässä miehelle vastusta löytynyt.
Kun saatte selville, niin pistäkääpä Kudrocin ja Malmivaaran peliminuutit näkyville, tuli niitä ainakin minun mielestäni kohtuullisesti.
Holman pelistä on sanottava, että kesäharjoittelu Jaatisen opeilla ja samanlainen asenteen koventaminen kuin Viitaluomalla tuo varmasti hyvän tuloksen, tuleeko se asenteen muutos, jää nähtäväksi, käsiä miehellä kuitenkin on, nyt näkyvissä on vain näennäisyritystä josta puuttuu todellinen ratkaisuihin pyrkiminen.
Ja Ask ja Nylander pelaavat perkeleen hyvin yhteen tällä hetkellä, molemmat kelpaisivat minun ensi kauden SaiPaani, mutta eihän minulta tietenkään kysytä.