SaiPa tarvisee sen oman vänrikki Koskelan: "Lienee paikalllaan kertoa kun olen siellä ollut ennenkin.."
Leevi Teissala antaa siellä lausuntoja: "pojat pelaa syksyllä ja miehet keväällä." No ollaanko sitä miehiä vai poikia!? ✋️
Uskon, että lauantaina on HIFK:n viimeinen kotipeli tällä kaudella. TPS löysi avaimia SaiPa:n ylivoiman jarruttamiseen, mutta avainasemassa siinä oli aggressiivisen nelikon lisäksi nuori sekä loistavasti liikkuva maalivahti Noa Vali. Tuollaisia keinoja ei stadilaisilta löydy.Ei muuta kun palstalaisilta mietteitä jakoon, mitkä ovat ottelusarjassa erityisen huomionarvoisia seikkoja?
Ollaan toki.Ollaan HIFK:ta vastaan altavastaajana aluksi - väsymys - mutta luotan, että kun pelejä pelataan enemmän, niin asia tasoittuu. Miten tässä käykään?
Olen ymmärtänyt puheista täällä, että nämä kisat on buukattu jo kauan aikaa sitten, ainakin ennen tämän kauden sarjaohjelman valmistumista, ellei jo edellisenkin ja ei kai HIFK hallinnoi Nordista, vaan on pääkäyttäjä, mutta samalla vuokralainen muiden joukossa.Mun on edelleen ihmeteltävä miten suuri ja mahtava hifk on antanut buukata kotihallinsa kesken pleikkojen.
No, ei tosiaan ole meiltä pois.
Olen ymmärtänyt puheista täällä, että nämä kisat on buukattu jo kauan aikaa sitten, ainakin ennen tämän kauden sarjaohjelman valmistumista, ellei jo edellisenkin ja ei kai HIFK hallinnoi Nordista, vaan on pääkäyttäjä, mutta samalla vuokralainen muiden joukossa.
Näin varmasti on. Siinä ei sitten paina sarjan yhden varmasti vaikutusvaltaisimman seurankaan sana kuitenkaan enää että edes jotenkin kotietu olisi säilynyt. Toki jos kisat kestää sen verta monta päivää niin minkäs sille mahtaa.Olen ymmärtänyt puheista täällä, että nämä kisat on buukattu jo kauan aikaa sitten, ainakin ennen tämän kauden sarjaohjelman valmistumista, ellei jo edellisenkin ja ei kai HIFK hallinnoi Nordista, vaan on pääkäyttäjä, mutta samalla vuokralainen muiden joukossa.
Tuli hankittua Saimaan/ Stadin keltamustien kautta lippukin huomiseen koitokseen. Myönnän, olen äärimmäisen huono käymään tätä viihdettä katsomassa livenä ja en oikein tiedä, että mihin olen pääni tunkemassa kun kyseessä on fanikatsomo ja kintut ei salli kolmea erää pelkkää seisten oloa. Toivon mukaan kukaan ei pahastu, jos välillä pitää vetää henkeä. Fanikamojakaan ei ole kuin pari päähinettä.Huomenna G1 ja sen nimi pitää olla Big Steal
Kyllä siellä mahtuu istumaan, valkkaa vaan paikan sen mukaan. Olin edellisessä HIFK-SaiPa matsissa fanikatsomossa ja siellä osa seisoo ja osa istuu. Tunnelma tulee olemaan kirjaimellisesti katossa.Tuli hankittua Saimaan/ Stadin keltamustien kautta lippukin huomiseen koitokseen. Myönnän, olen äärimmäisen huono käymään tätä viihdettä katsomassa livenä ja en oikein tiedä, että mihin olen pääni tunkemassa kun kyseessä on fanikatsomo ja kintut ei salli kolmea erää pelkkää seisten oloa. Toivon mukaan kukaan ei pahastu, jos välillä pitää vetää henkeä. Fanikamojakaan ei ole kuin pari päähinettä.
Stadissa ollut aina niin että edessä istutaan ja takana seistään. Turussa oli toisin päin.Tuli hankittua Saimaan/ Stadin keltamustien kautta lippukin huomiseen koitokseen. Myönnän, olen äärimmäisen huono käymään tätä viihdettä katsomassa livenä ja en oikein tiedä, että mihin olen pääni tunkemassa kun kyseessä on fanikatsomo ja kintut ei salli kolmea erää pelkkää seisten oloa. Toivon mukaan kukaan ei pahastu, jos välillä pitää vetää henkeä. Fanikamojakaan ei ole kuin pari päähinettä.
Kyllä Kivi tänään ainakin totesi että SaiPalla on ihan saumat mennä jatkoon.Ika Lehkoset ja Johtavathan eivät vieläkään anna palaakaan SaiPalle, mutta näinhän tämä on aina mennyt.
Kyllä Kivi tänään ainakin totesi että SaiPalla on ihan saumat mennä jatkoon.
Totesi vain että jos ovat luistelleet kuitenkin koko kauden yhtä soittoa niin miksi ne nyt yhtäkkiä väsyisivät.
Vähän kyllä ihmetyttää että tamperelaiset sanoivat jo syksyllä 2023 että heillä oli aikataulupaineita, siis jotain megabuukkauksia, pojat lavalla tms. Nyt siellä ei kuitenkaan ole mitään muuta kun näitä jääkiekon playoffs pelejä. Siis valehtelivat.Joo, puolitoista vuotta sitten jo ollut uutista että kisat siirtyvät Helsinkiin. Mielummin olisivat Tampereella pitäneet, mutta siellä ei aikataulut antaneet periksi ja joutuivat nyt tyytymään puolta pienempään halliin.![]()
Suomi järjestää muodostelmaluistelun MM-kilpailut 2025 sittenkin Helsingissä
Tampere menetti MM-kilpailut aikataulusyiden vuoksi. Muodostelmaluistelun MM-kilpailut järjestettiin Suomessa edellisen kerran 2019.yle.fi
# | PP | Nimi |
---|---|---|
#10 | VL | OTTO KIVENMÄKI |
#23 | KH | VILLE PETMAN |
#63 | OL | MIKKO PETMAN |
#50 | VP | SAKU SALMINEN |
#13 | OP | MARK PYSYK |
# | PP | Nimi |
---|---|---|
#70 | VL | JANNE NAUKKARINEN |
#82 | KH | HENRI NIKKANEN |
#57 | OL | OTTO HOKKANEN |
#22 | VP | KARRI AHO |
#44 | OP | MIKKO KOUSA |
# | PP | Nimi |
---|---|---|
#11 | VL | RONI KARVINEN |
#71 | KH | MISKA SIIKONEN |
#51 | OL | ANTTI KALAPUDAS |
#7 | VP | SAMULI NIINISAARI |
#6 | OP | SANTERI AIROLA |
# | PP | Nimi |
---|---|---|
#18 | VL | JUUSO HEIKKILÄ |
#21 | KH | NIKLAS APPELGREN |
#81 | OL | EERO KLINTRUP |
#28 | P | MIKKO NIEMELÄ |
# | PP | Nimi |
---|---|---|
#30 | MV | KARI PIIROINEN |
#1 | MV | VILLE-VEIKKO HILTUNEN |
Appelgren pudonnut pois.Vautsi Siikonen ja Appeli mukana mahtavaa rouhii rouhii.
No voihan hemmetti just, kun kerkesi iloitsemaan Appelin paluusta. No toki hienoa et Tauslahti saa alle näitä isoja pelejä vähän ku laittais rahaa pankkiin.Appelgren pudonnut pois.
Hokkanen nelosen keskellä, Tauslahti kakkosen laidassa.
Mielessäni spekuloin aamulla että onkohan siellä Appelgrenin ja Strömbergin välillä katsottu että kumpi on vähemmän rikki niin pelaa tänään.No voihan hemmetti just, kun kerkesi iloitsemaan Appelin paluusta. No toki hienoa et Tauslahti saa alle näitä isoja pelejä vähän ku laittais rahaa pankkiin.