SaiPa mediassa

• 1 327 602
  • 4 612

Nössö

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tästä voi kaikki, ihan kaikki miettiä miten tää kausi in oikeasti mennyt. Ihan vitun sama jos maalivahti imee joka pelissä helpon tai kapteeni ei ole joka pelissä siinä 1 ppg tahdissa niin mehän taistellaan edelleen pääsystä 4 parhaan joukkoon.
En olisi ikinä ennen kauden alkua uskonut. Tai vuosi sitten. Nautitaan ny tästä eikä negailla. Onhan tää nyt vuosien taaperruksen jälkeen ihan vitun hienoa.
Asettakaa nää asiat mittasuhteisiin. Itse olen jo tähänkin tyytyväinen, mutta tiedän että joukkue ei ole ja nyt perkele mennään päätyyn asti.
Tori varaukseen ja Raipelle patsas.

Kurra

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tästä voi kaikki, ihan kaikki miettiä miten tää kausi in oikeasti mennyt. Ihan vitun sama jos maalivahti imee joka pelissä helpon tai kapteeni ei ole joka pelissä siinä 1 ppg tahdissa niin mehän taistellaan edelleen pääsystä 4 parhaan joukkoon.
En olisi ikinä ennen kauden alkua uskonut. Tai vuosi sitten. Nautitaan ny tästä eikä negailla. Onhan tää nyt vuosien taaperruksen jälkeen ihan vitun hienoa.
Asettakaa nää asiat mittasuhteisiin. Itse olen jo tähänkin tyytyväinen, mutta tiedän että joukkue ei ole ja nyt perkele mennään päätyyn asti.
Tori varaukseen ja Raipelle patsas.
Juuri näin. Tehdään Raipelle patsas torille ja sitten tulee Eekoo ja jyrää sen matalaksi. No voitetaan ensin, ja mietitään sitten kuinka edetään patsashankkeen kanssa.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juuri näin. Tehdään Raipelle patsas torille ja sitten tulee Eekoo ja jyrää sen matalaksi. No voitetaan ensin, ja mietitään sitten kuinka edetään patsashankkeen kanssa.
Ei kai niitä juhlia kauppatorilla järjestetä. Laitoin Satamatorin varaukseen.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Nättinen kommentoi SaiPan (ja kouvolalaisten) viimeisiä pelejä ja joukkueiden vahvuuksia.

Toppo-Topi.

Huomaa, että pelejä ei ole katsottu; Airolan tai Niinisaaren puuttuminen vaikeuttaa SaiPan peliä enemmin kuin Kousan puuttuminen.

Pahoittelut antipatioistani tätä pitkäkiekkospesialistia kohtaan.

fundaet

Jäsen
Pyssyn Markku paikallisaviisin artikkelissa.

Maksumuurin takana, mutta nostetaan sieltä vaikka nämä:

Oakley kertoo nauttivansa siitä, kun hän näkee miehensä pelin jälkeen lasten kanssa.

– On hienoa olla mukana ja nähdä, että Mark on onnellinen täällä.

Tällä hetkellä perhe on erittäin tyytyväinen Suomeen ja Lappeenrantaan. Vanhemmat myös iloitsevat siitä, että heidän lapsensa pääsevät kokemaan eri kulttuurin.

Kun Pysykilta tiedustelee, onko hänellä jotain kerrottavaa tulevaisuudestaan, puolustaja naureskelee.

– Me kaikki lähdemme kotiin ennen runkosarjan viimeisiä pelejä!

– Kunhan vitsailen. Pysyn kevään Lappeenrannassa, Pysyk toteaa nauraen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy