SaiPa-Lukko 21.10, Kisapuisto

• 4 624
  • 54
Näyttäisi olevan seuraava peli kummalekin joukkueelle, joten avataanpas tästä ketju.

Yhden kerran ovat siis nämä joukkueet kohdanneet tällä kaudella, tuo tapahtui Raumalla n. 3 viikkoa sitten, peli, joka oli 2 erää erittäin tylsä(Jamo oli muuri), mutta kolmannen erän maalit saivat lauantai-illan maistumaan makealta---> 3-1 Lukolle

Tästä pelistä en odota voittoa, vaikka SaiPa eilen ässille hävisikin. naapurin pojat ovat kuitenkin melko iskussa.
Kisapuistosta ei ole paljon pisteitä kotiin tuotu, ja tämä kerta ei ole poikkeus, SaiPa kuittaa voiton samoilla lukemilla kuin kuin Lukko 3 viikkoa sitten.

Kuulapäinen koutsimme on varmasti tehnyt nerokaita muutoksia ketjukokoonpanoihin ja Lappeenrantalaiset saavatkin hämmästyä kun jo aiemmin puolustaja Piekkolan (jolla taitaa muuten olla eniten otteluita ilman pisteitä) johtamaan nelosketjuun on pistetty laitahyökkääjiksi Mikko Purontakanen ja Teemu Kesä, ykkösvitjassa taas on Eepi sentterinä.

Nyt Piekkola yllättää ja tekee sen Lukon ainoan maalin. NHL kutsuu.

Kannattaa seurata lukon hyökkääjistä kanadan poikia, eli Joe Murphya ja Quinn Hancockia, sekä Sami Torkkia, sillä todennäköisesti nämä herrat ovat ainoat, jotka jaksavat painaa täysillä joka vaihdossa.
Puolustuksessa Eepiä ja Niskalaa ei voi syyttää yrityksen puutteesta.

Niin, ja yksi juttu vielä: Ismo, pistäppä se Jokela maaliin tähän peliin, ihan vaan kokeilun vuoksi.

EDIT:jep, toke puuttuu, älkää seuratko häntä

Viimeksi muokattu:

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Torkki ei pelaa. Hän sai ottelurangaistuksen JYP-ottelussa. Myös Toni Koivisto saanee sanktiota huitomisestaan.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti Lakaisija
Kannattaa seurata lukon hyökkääjistä kanadan poikia, eli Joe Murphya ja Quinn Hancockia, sekä Sami Torkkia.
Niin, ja yksi juttu vielä: Ismo, pistäppä se Jokela maaliin tähän peliin, ihan vaan kokeilun vuoksi.
Näistä herroista Torkki puuttuu varmuudella ainakin Saipa-ottelusta lauantaisen ootelurangaistuksen vuoksi, todennäköiseti pelikiellosta tulee erittäin pitkä(mikäli tuomitaan tahalliseksi --> pelikielto 6kk, käsittääkseni). Myöskin Koivisto puuttunee todennäköisesti ottelusta lauantaisen huitomisen vuoksi. Hancock ja Murphy olivat hyvässä vireessä lauantaina ja vireen voi odottaa jatkuvan tiistainakin.
Nyt olisi kyllä syytä antaa Jokelalle peliaikaa ja säästää Vehasta loppuviikon tärkeämpiin kotipeleihin(Kärpät ja Ässät). Ei Vehanen ole viime otteluissa huonosti pelannut mutta ei ole joukkuetta mitenkään kantanutkaan.

edit: Hitto, ICE ehti ensin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä peli on Lukolle ensimmäinen kolmesta tulevan viikon pelistä, ja pitkästä aikaa lähdetään vieraisiin. Lappeenrannasta ei juuri koskaan, paria poikkeusta lukuunottamatta, ole voittoa tullut joten eipä sellaista kannata nytkään odotella. Varsinkin kun Lukolta puuttuu varmasti tsemppari Sami Torkki, ja sen eilisen kirvesiskunsa perusteella myös pelikiellon ansaitseva Toni Koivisto (asia ratkennee huomenna).

Jokela luultavasti aloittaa maalissa. Toni Porkka pelannee jo tässä pelissä ja ehkä myös Markus Jämsä, niinikään - jos sekä Koivisto että Torkki ovat molemmat pois - voisi kuvitella että Ilkka Saarela A-junnuista nostetaan ylös.

Lukko pelaa tuttua ryminäkiekkoa jossa taklataan kaikkea liikkuvaa ja tästäkös se tuomari tykkää ja heittää sinipaitoja jäähylle niin että pahimillaan siellä istuu tai seisoo neljä Lukon pelaajaa. Niinpä SaiPa rankaisee sekä ylivoimalla että tasakentällisin Lukkoa, kotijoukkue voittaa 5-1 ja pelin jälkeen Ika pääsee taas lehdistön edessä kehumaan, kuinka "kertaakaan tään kolmen vuoden aikana nää jätkät ei ole luovuttaneet kesken pelin" ja "homma etenee".

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuulapäinen koutsimme on varmasti tehnyt nerokaita muutoksia ketjukokoonpanoihin ja Lappeenrantalaiset saavatkin hämmästyä kun jo aiemmin puolustaja Piekkolan (jolla taitaa muuten olla eniten otteluita ilman pisteitä) johtamaan nelosketjuun on pistetty laitahyökkääjiksi Mikko Purontakanen ja Teemu Kesä, ykkösvitjassa taas on Eepi sentterinä.

Olen itsekin välillä ihmetellyt, että miksi ihmeessä varsin selkeä sentteri Viinanen pelaa laidassa ja puolustaja Piekkola nelosketjun keskellä.. Löytyyköhän asiaan yhtään järkevää selitystä? Toisaalta mulle sopii varsin mainiosti toi teidän (Lehkosen) sekoilu, mutta kuitenkin.

Ässät haki ensimmäisenä voiton tällä kaudella Lappeenrannasta, eikä Saipa varmasti häviä heti toista putkeen, tuskin ainakaan Lukolle. Odotan pelin päättyvän selkeään kotivoittoon tyyliin 5,6,7- 0,1,2.

Pitäkää ihmeessä se Ismo siellä aitiossa.. sarjataulukko on muodostunut tällä menolla nimittäin varsin maukkaan näköiseksi.

Aksu

Jäsen
Saipa lähtee tiistain koitokseen vain oma peli mielessä. Eilinen vaisuhko esiintyminen on syytä jättää unholaan ja jatkaa siitä mitä kotona on tehty tähänkin asti. Eli kunnon haaste Lukolle ja viesti ensimmäisestä vaihdosta lähtien siitä, ettei pisteet irtoa ilman huippusuoritusta. Kaiken kaikkiaan varsin tasaisen oloiset joukkueet vastakkain. Veikataanpa nyt niin, ettei Saipa toista kertaa peräjälkeen liiku kotikaukalossa vastustajaa heikommin ja ottaa täten pisteet 2-3 maalin erolla, tyyliin 5-2 tai 4-2.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Kova peli tulossa taas ja Ismo kokeilee todennäköisesti jotain loistavaa tähän peliin. Olisikohan Jokela siirretty pelaamaan oikeaa laitahyökkääjää ja Porkka maaliin. Nämä ovatkin ne viimeiset jota ei vielä ole koitettu. Toivottavasti Santalan Jyrki ymmärtää tarpeeksi ajoissa, mitä on tehtävä. Näin ei voi jatkua enää pitkään ensiviikolla on pakko kelkka kääntyä muuten Lehkoselle kenkääperseeseen ja tarpeeksi kovaa, että lentää vähintään 100km päähän Raumasta ja mielellään vielä annetaan lähestymis kieltoa Lukon pukukoppiin. Toivottavasti Saipa tykittää 10-0 lukemat taululle.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Pikkulinnut lauloivat, että Saarelan Ilu tosiaan tekee liigadebyyttinsä tällä viikolla... Eli nähdäänkö Lappeenrannassa vihdoin Saarela-Hancock-Saarela, nyt kun Tokekin on pelikiellossa? Voisi kuvitella, kun kerran Luovi ja mahdollisesti (=todennäköisesti) Koivistokin ovat sivussa.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatkoajan uutinen tietää kertoa, että Koiviston huitoma Jari Korhonen on täydessä pelikunnossa. Hyvä niin, ja näin ollen en näe syytä Koivistoa enää rangaistavan teostaan.

Toivottavasti Saarelan Ilkka saa tosiaan liigakasteensa huomenna, ja iskee vielä ratkaisevan maalin SaiPa-verkkoon P. Saarelan syötöstä, niin eiköhän torstain Kärppä-peliinkin riittäisi yleisöä :)

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huolimatta siitä että Korhonen on kunnossa antaisin itse Koivistolle kahden ottelun pelikiellon, jotta oppii olemaan huitomatta. Oli se sen verran pahan näköinen kirvesisku, että oikein pahaa teki kun sen telkkarista näin.

Sen sijaan Torkin vapauttaisin ja muuttaisin tuomitun ottelurangaistuksen pelirangaistukseksi. Tuossahan Toke kärsi Favorinin näyttämisen halusta ja isosta egosta, tosin se Token lähettämä kiekko kyllä Timothyn luistimeen osui. Mielenkiintoista olisi tietää että jos se ei olisi osunut, olisiko Favorin mitenkään siihen reagoinut? Veikkaan että ei.

Tiedän että tuo ottelurangaistuksen muuttaminen jälkikäteen pelirangaistukseksi ei taida olla mahdollista, mutta kunhan nyt jotain lääkkeitä yritän löytää että Lukko voisi SaiPalle pärjätä, ja Torkin pelaaminen saattaisi auttaa asiaa.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Torkin rangaistus pitäisi muuttaa Favorinin julkiseksi anteeksipyynnöksi ja puolen vuoden tuomarointikielloksi. Tuollaisilla ratkaisuilla ei ole asiaa liigajäille.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti psychodad
Torkin rangaistus pitäisi muuttaa Favorinin julkiseksi anteeksipyynnöksi ja puolen vuoden tuomarointikielloksi. Tuollaisilla ratkaisuilla ei ole asiaa liigajäille.

Mielestäni tuomio pitäisi muuttaa julkiseksi Favorinin raippaamiseksi. Raippaus suoritettaisiin niin, että Favorin sidotaan alasti Rauman torille pystytettyyn pylvääseen kiinni ja kaikki halukkaat saavat käydä laukomassa kiekon Favorinia päin. Laukomisen aloittaa Torkki muutamalla napakalla lämärillä.

Herätkää nyt jo jumalauta.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Torkki ei tehnyt tilanteessa mitään muuta väärää kuin sen, että koukkasi vastustajaa. Tämän jälkeen Torkki pelasi kiekkoa eteenpäin kuten yleensä on tapana pelin ollessa käynnissä vai olenko käsittänyt jotain väärin?. Torkki pelasi kiekkoa siis eteenpäin pelin vielä ollessa käynnissä. Favorin tästä sitten lähetti Torkin ulos ottelurangaistuksella.

Viestin lähetti ICE
Keitä tarkoitat??

Niinpä, huvittaa tämä yleistäminen, jos jonkun joukkueen yksi kannattaja tokaisee jotain tyhmää, niin silloinhan me kaikki olemme idiootteja.
Päätökset on tehty, Favorin on Favorin, annetaan asian olla.
Itse oikeastaan odsotan jo loppuviikon pelejä, niistä voi tulla pisteitäkin, en nyt kokonaan ole heittänyt toivoani myöskään tämän huomisen pelin suhteen, mutta huonolta kieltämättä näyttää...
Olisihan se kyllä mukavaa nähdä myös I Saarela Sm-liigassa, mutta toivoisin, että tuo debyytti tapahtuu kuitenkin kotikaukalossa.

EDIT: Siirappi, näinhän siinä tosiaan kävi, TV:stä vielä tarkistettuna, Timo halusi leikkiä jumalaa ja valitsi kohteekseen token, mutta kuten sanoin, päätökset on tehty, näitä sattuu, katsotaan nyt miten peli kulkee ilman Torkkia....

Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Niinpä, huvittaa tämä yleistäminen, jos jonkun joukkueen yksi kannattaja tokaisee jotain tyhmää, niin silloinhan me kaikki olemme idiootteja.

Niin, minua taas huvittaa tämä, että jollei kirjoittaja tällaisessa tapauksessa (minun kirjoitukseni) yksilöi niitä, joille viesti on tarkoitettu, olen minä silloin yleistänyt kritiikkini tarkoittamaan tiettyä helposti rajattavaa ryhmää - tässä tapauksessa kaikki Rauman Lukon kannattajat.

Minä tarkoitin näitä kahta kirjoittajaa, joiden mielestä Favorinin pitäisi pyytää anteeksi tuomiota ja Sm-liigan pitäisi muuttaa tuomiota jälkikäteen.

Miksi joku, joka ei Favorinin tuomiosta kirjoittanut mitään negatiivista palautetta (ICE, tämä sinulle erityisesti) kokisi tuon minun purkaukseni koskeneen häntä?

Viestin lähetti Murmeli
Minä tarkoitin näitä kahta kirjoittajaa, joiden mielestä Favorinin pitäisi pyytää anteeksi tuomiota ja Sm-liigan pitäisi muuttaa tuomiota jälkikäteen.

Purkauksesi Psychodadin viestiä kohtaan kyllä ymmärrän, mutta Rokun viestissä en näe mitään kiukuttelun aihetta.
Jos olet tilanteen nähnyt niin varmaan ymmärrät itsekin, ettei tuomio ollut sieltä ihan fiksuimmasta päästä ja sen takia noinkin kovat rangaistukset ihmetyttävät, mutta kuten jo sanoin päätökset on tehty eikä niitä muuteta, Timo on Timo ja huomisen SaiPa-Lukko pelin kanssa asialla ei ole paljoakaan tekemistä, joten voisiko asian antaa olla?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Murmeli

Tarkoitit siis minua ja psychodad'ia.

En minä Favorinilta anteeksipyyntöä odota. Ei näissä tapauksissa ole ennenkään anteeksi pyydelty puolin eikä toisin, siksi toiseksi minä mielestäni selvästi kirjoitin etten usko liigan muuttavan tuota ottelurangaistusta prk:ksi, mutta kunhan vaan etsiskelin jotain keinoja jolla Lukko paremmin pärjäisi SaiPaa vastaan. Torkin mukanaollessa mahkut siihen olisivat hiukan paremmat kuin hänen poissaollessaan.

Miksi muuten se sinua noin harmitti yleensäkin, että tässä ketjussa tuota Torkin varmaa ja Koiviston mahdollista poissaoloa huomisesta pelistä spekuloitiin? Liittyy se ainakin Lukon pelaamiseen, ja SaiPakin pääsee hiukan helpommalla kun ei tarvitse pelätä Token pommeja.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Roku
Tarkoitit siis minua ja psychodad'ia.

En minä Favorinilta anteeksipyyntöä odota.

Kyllä, teitä tarkoitin. En jälleen eritellyt, että kumpi pyysi mitäkin tapahtuvan.

Tuon kohdan (tuomitun rangaistuksen muuttamisesta) varmasti suurin osa lukijoista ymmärtää niin kuin tarkoitat. Itsekin sen niin ymmärrän toisella lukukerralla.

En kuitenkaan usko, että kyse oli Favorinin egosta tai näyttämisen halusta. Favorin reagoi tilanteeseen kentällä miten reagoi. Pelaajien "ylilyöntien" tai muiden vastaavien tilanteiden ollessa kyseessä suuri osa kirjoittajista useimmiten kokee asian juuri samalla tavalla - tilanteeseen reagoitiin eikä se ole sen ihmeempää. Tuomarit ovat ihmisiä ja mikäli kentällä tuomari kokee, että pelaaja protestoi ampumalla kiekon tuomaria kohti, on tuomio täysin ymmärrettävä. Huolimatta siitä, osuiko kiekko tai ei.

Mutta tämä asia saa jäädä minun osalta tähän. Itse pelistä en jaksa tähän kirjoittaa, koska muutaman palstan verran kirjoitan muualle joka pelistä. Pelkään vain, että näemme Kisapuistossa kauden pienimmän yleisömäärän edellisen ottelun tuloksen ja tiistain vuoksi.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Murmeli
Miksi joku, joka ei Favorinin tuomiosta kirjoittanut mitään negatiivista palautetta (ICE, tämä sinulle erityisesti) kokisi tuon minun purkaukseni koskeneen häntä?
No en nyt suoranaisesti ottanut purkaustasi itseeni, olisin vain toivonut että olisit yksilöinyt kirjoituksesi hieman tarkemmin. Nyt siitä sai eittämättä vaikutuksen, että tarkoitit lukko-kirjoittajia yleisemminkin, vaikka et sitä tarkoittanutkaan.

Mutta senkin takia saattoi tulla kirjoitettua vähän turhan pikaisesti, kun vastaavanlaista yleistämistä tuntuu tapahtuvan nykyään niin monessa ketjussa. Eli, Murmeli, jouduit ehkä turhan helposti syytökseni kohteeksi, joten pahoitteluni siitä. Minua tuollainen yleistys kuitenkin harmittaa ja toivoisinkin että siitä päästäisiin eroon.

corzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Murmeli

En kuitenkaan usko, että kyse oli Favorinin egosta tai näyttämisen halusta. Favorin reagoi tilanteeseen kentällä miten reagoi. Pelaajien "ylilyöntien" tai muiden vastaavien tilanteiden ollessa kyseessä suuri osa kirjoittajista useimmiten kokee asian juuri samalla tavalla - tilanteeseen reagoitiin eikä se ole sen ihmeempää. Tuomarit ovat ihmisiä ja mikäli kentällä tuomari kokee, että pelaaja protestoi ampumalla kiekon tuomaria kohti, on tuomio täysin ymmärrettävä. Huolimatta siitä, osuiko kiekko tai ei.

Olen todella yllättynyt itsekin tämän viestin luettuani että todellakin voin olla täysin samaa mieltä murmelin kanssa. Emme me tavalliset taatelintallaajat voida milloinkaan olla samassa tilanteessa jossa tuomarit kentällä työskentelevät. Tilanteet tulevat todella nopeaa, ratkaisut on tehtävä todella nopeasti. Ei ole aikaa niinkuin meillä alkaa miettimään että milläköhän perusteella tämänkin hätäilyn saisi näyttämään hyvältä.

Tähän lisäyksenä toki minunkin kuuluu sanoa niinkuin minusta tilanteen livenä nähtyäni tuntui että torkin rangaistus: ehdottomasti liian kova. Favorin hoitoon. Mutta Murmelin sanoin "Tuomarit ovat ihmisiä"

edit: melkein unohtui... Siis keskitytään vain tähän matsiin jätetään muut asias vähemmälle. Toivotaan et saarelat tekevät molemmat 3+3 kun saipa kaatuu 0-6

Viimeksi muokattu:

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotta ketjun alkuperäinen aihe ei unohtuisi, niin laitanpa muutaman ajatuksen itse tämän illan pelistä.

Viime pelissä Ässiä vastaan alku oli hyvin nihkeää SaiPalta. Kolmanteen erään tuli jälleen se SaiPa, joka on tällä kaudella estänyt kahden pisteen matkaamisen muualle. Toivoa siis sopii, tai ennemminkin luottaa, että sama vire jatkuu nyt heti ensi erästä lähtien.

Se on onni, että SaiPalla on tunnetusti hyvin leveä materiaali. Eihän joukkue muuten kestäisi kahden avainhyökkääjän ja yhden johtopuolustajan viikkojen poissaoloa. Onneksi vastuunkantajia on löytynyt etupäässä ykköskentän johdolla. Myös nuoret ovat parantaneet peliään kiitettävästi, mikä onkin yksi syy SaiPan ainakin kohtalaiseen menestymiseen. Vielä kun Kaartinen löytää jyvän kohdalleen ja alkaa nakutella maaleja mestiskauden tapaan, niin hyökkäys alkaa näyttää jo erinomaiselta.

Itse jos olisin Skrikon paikalla (tosin hyvä etten ole) antaisin Nielikäiselle enemmän peliaikaa. Esimerkiksi tuossa telkkaripelissä Tapparaa vastaan, kun SaiPan peli oli aivan sekaisin, olisi tarvittu juuri Pasin kaltaista pelaajaa kentälle enemmänkin. Varmasti yksi liigan nopempia luistelijoita ja armoton tsemppari. Vaikka mailankäsittelytaito ei yltäisikään aivan liigan huipulle, niin tahtoa piisaa ja yritystä. Sekä myöskin hyvä pelisilmä. Taisi Kärppä-pelissäkin jaella muutaman hyvän syötön maalille.

Lukkoa pidän näistä niin sanotuista pienistä joukkueista (Ässät, Lukko, Pelicans, SaiPa, Jyp) ehkä kaikkein kovimpana ja hyvänä ehdokkaana jopa tuonne kuuden parhaan joukkoon. Ja ainahan se on kiva, kun oma suosikkijoukkue voittaa omasta mielestä vahvemman jengin.

Eli vakaasti luotan siihen, että tänä iltana kisapuistoon palaa tuttu järjestys. Järjestys, jossa nuo kaksi kultaakin kalliimpaa sarjapistettä pysyvät tiukasti täällä Joutsenon ja Luumäen välimaastossa ja Lukko, hyvästä pelistään huolimatta, joutuu todistamaan SaiPan uuden kotiotteluiden voittoputken alkamista.

Hyvätasoinen ja viihdyttävä peli päättyköön vaikka 4 - 2

Edit: Jyp lisätty pikkuseuroihin. Mitenhän se oikein pääsikin unohtumaan?

Viimeksi muokattu:
Lukko näyttää tältä tänään:

1
Antti Jokela, Maalivahti AK

35
Petri Vehanen, Maalivahti

1. kenttä

28
Janne Niskala, Vasen puolustaja AK

6
Mikko Purontakanen, Oikea puolustaja AK

19
Mika Viinanen, Vasen laitahyökkääjä AK

39
Markku Tähtinen, Keskushyökkääjä AK

37
Joe Murphy, Oikea laitahyökkääjä AK

2. kenttä

77
Erik Hämäläinen, Vasen puolustaja

49
Ilkka Heikkinen, Oikea puolustaja

15
Ilkka Saarela, Vasen laitahyökkääjä

44
Quinn Hancock, Keskushyökkääjä

52
Pasi Saarela, Oikea laitahyökkääjä

3. kenttä

3
Jaakko Harikkala, Vasen puolustaja

42
Teemu Kesä, Oikea puolustaja

29
Hermanni Vidman, Vasen laitahyökkääjä

14
Ville Piekkola, Keskushyökkääjä

21
Teemu Normio, Oikea laitahyökkääjä

4. kenttä

25
Jaakko Hagelberg, Hyökkääjä

22
Toni Koivisto, Vasen laitahyökkääjä

47
Jarkko Kauvosaari, Keskushyökkääjä

36
Janne Siivonen, Oikea laitahyökkääjä

Eli Jokela maalissa, Koivisto pelaa ja Ville on saanut vastuuta, tänään kolmossentterinä!
Ja tosiaankin nuorempi Saarelan veljeksistä, A-junioreissa kovia tehoja tällä kaudella tehnyt Ilkka, tekee liigadebyyttinsä.
Tämä peli olisi todella mielenkiintoinen tulla katsomaan paikan päälle, mutta matka Lappeenrantaan on pitkä ja on arkipäivä, joten ei voi mitään.

Ja Viper, kyllähän minä lukisin noihin "pikkuseuroihin" myös liigan pienimmällä budjetilla pyörivän JYP:n, joka omasta mielestäni on (ainakin tällä hetkellä) vahvin ehdokas sinne kuuden parhaan joukkoon.

Viimeksi muokattu:

Pioneer

Jäsen
SaiPa tänään:

1.
Joni Yli-Torkko-Eetu Qvist-Mika Kauppinen
Petri Kokko-Matti Hana

2.
Pasi Nielikäinen-Aki Uusikartano-Sami Kaartinen
Antti Bruun-Antti Weckström

3.
Kalle Kerman-Petr Sachl-Ville Immonen
Jussi Pekkala-Juha Pursiainen

4.
Tuomas Vänttinen-Ville Koho-Petteri Nokelainen
Kimmo Nevalainen

Maalissa Myllys, varalla Kuokkanen.

Eli Nielikäisen loistavat otteet lauantain Ässät-ottelussa poikivat hänelle paikan Uusikartanon ketjusta.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
En minäkään Favorinilta anteeksipyyntöä odota, olisin voinut sanoa asiani myös yksinkertaisemmin ja se olisikin ehkä sopinut joillekin paremmin. Minä en vain näe suurta mielekkyyttä sellaisen universaalin totuuden laukomisessa "Favorin on ihan paska".

Favorinin naurettava tuomio on häpeäksi jääkiekolle ja tuomareille. Se hakee koomisuudessaan vertaistaan. Edes Jyp fani ei voi nähdä asiaa toisin, sille tuomiolle ei yksinkertaisesti ollut minkäänlaisia perusteita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy