SaiPa-Lukko, 20.11, Kisapuisto

  • 5 330
  • 52

jarzani

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä henkilökohtaisesti toivoin, että Saipa olisi tämän matsin hävinnyt. Se olisi ollut ainut mahdollisuus saada jotain uutta tähän joukkueeseen. Pelaajia ei luultavasti tule, mutta olen itse vieläkin sitä mieltä että Skriko ei ole oikea valmentaja SaiPalle. Tästä on puhuttu tuolla Saipan omalla keskustelufoorumilla, ja siellä joku ilmaisi mielipiteensä että Skriko on SaiPan omia miehiä, paita roikkuu katossa yms ja häntä ei sen takia tulla erottamaan vaikka tilanne olisi mikä. SM-Liiga on kuitenkin nykyään raakaa bisnestä, ns. "tulos tai ulos", ja silloin ei vanhat meriitit paina.

Saipa pelaa minun mielestä kausi kerrallaan, ehkä olisi parempi että kehitettäisiin meiän oma rojekti (ollaan kolmen-neljän vuoden päästä kova sana), eikä rakennettaisi joukkuetta uudestaan joka vuosi. Tähän tarvitaan muutakin kuin vuoden sopimuksia pelaajille, ja epäilen, myös nykyisen valmennuksen kykeneväisyyttä tähän.

Elikkä, tämä voitto ei paljon lämmitä. Vieraissa tulee kuitenkin turpaan ja Skriko on tyytyväinen kun tuli vaan kahdella maalilla.

Suurin osa kirjoittamisestani ei ehkä kuulu tämän pelin otsikon alle, mutta mieleni teki kuitenkin avautua...
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
SaiPa oli surkea. Onneksi Lukollakaan ei ollut ihan paras päivänsä, vaikka Lukko parempi joukkue kentällä olikin. Lukko pelasi aika tiukkaa sumppua keskialueella, mutta mikäpä joukkue ei nykyaikana pelaisi. En huomannut kahvaa sen enemmän kuin muillakaan joukkueilla.

Oli kyllä aikamoisen karmeaa katseltavaa tuo peli. Toivottavasti voiton kautta saadaan huomiseksi yleisöäkin kun eilen sitä ei ollut yhtään. Ihme homma että sellaiset tuhat katsojaa jää heti pois kun tulee pari tappiota. Sitten voittoputken keskellä ollaan niin huippufaneja olevinaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös