Huhut vaatimattomasta vaatimustasosta viime kaudella taisivatkin hyvin pitää paikkaansa. Niin pelaat kuin harjoittelet. Siltähän tuo välillä tai aika useinkin näytti.Vaatimustaso on noussut selkeästi viime kaudesta.
Niklas Appelgren uudesta päävalmentajastaan: "Raipe on tuonut kovan vaatimustason meille"
SaiPa voitti perinteisen Pitsiturnauksen rankan päivän päätteeksi sen kaataessa finaalissa TPS:n 4–2. SaiPan varakapteeni Niklas Appelgren antoi valmennusmenetelmistä kehut SaiPan uudelle päävalmentajalle Raimo Helmiselle.www.jatkoaika.com
Hyvin pelasi. Taisi jonkun syöttöpisteenkin kirjataMites Heikkilän Juuso pelasi pitsissä? Maalin näytti ainakin räpänneen.
Kyllähän tuo kertoo siitä, että viime kauden spekulointi osui täysin oikeaan, kun mietittiin, että Ville oli sellainen "kiva kaverivalmentaja". Eli hän ei yksinkertaisesti osannut tai halunnut vaatia pelaajilta tarpeeksi. Ja se näkyi kaukalossa.Vaatimustaso on noussut selkeästi viime kaudesta.
Niklas Appelgren uudesta päävalmentajastaan: "Raipe on tuonut kovan vaatimustason meille"
SaiPa voitti perinteisen Pitsiturnauksen rankan päivän päätteeksi sen kaataessa finaalissa TPS:n 4–2. SaiPan varakapteeni Niklas Appelgren antoi valmennusmenetelmistä kehut SaiPan uudelle päävalmentajalle Raimo Helmiselle.www.jatkoaika.com
Mikä on ihan uskomatonta, koska olisi luullut että yksi asia mikä Hämäläiselle olisi omalta peliuralta jäänyt mieleen olisi ollut kova työnteko.Kyllähän tuo kertoo siitä, että viime kauden spekulointi osui täysin oikeaan, kun mietittiin, että Ville oli sellainen "kiva kaverivalmentaja". Eli hän ei yksinkertaisesti osannut tai halunnut vaatia pelaajilta tarpeeksi. Ja se näkyi kaukalossa.
Täytyy mainita nyt, kun eilisestä on toivuttu. Raipen pelityyli tulee olemaan juuri tämä voitetaan pelit 1-2 erässä ja viimeinen taistellaan tuloksesta. Kannattaa pitää tämä jossain muistilapulla, kun kausi käynnistyy. Jos joukkue ostaa tuon pelitavan tulee Saipa olemaan yksi inhottavimmista vieras joukkueista kylässä. En ymmärrä miksi tälle miehelle ei sen korona kauden jälkeen tarjottu päävalmentaja pestiä suomesta. Huikea tyyppi.Oli hiukan omituista katsella oman puolustusalueen peliä, kun vastustaja ei saanutkaan pyörittää vapaasti kilpikonnaa vastaan. Mä en tiedä kenen idea se alun alkaen oli, mutta toivottavasti ei pilaa kenenkään muun seuran elämää sillä sonnalla.
Oli pisteitäkin enemmän paikoissa. Positiivinen yllätys ehdottomasti.Mites Heikkilän Juuso pelasi pitsissä? Maalin näytti ainakin räpänneen.
Oli kyllä työteliäs, yritteliäs ja pisteiden tekoon on ehdottomasti kiinnostusta. On SaiPaan haettu näitä Mestiskoohottajia ennenkin mutta tämähän voi olla jotain muuta.Oli pisteitäkin enemmän paikoissa. Positiivinen yllätys ehdottomasti.
Hyvä että tulit muistuttamaan, kausi 2021 ja pitsi on jo unohtunut kaikilta.Täytyy kumminkin muistaa, et eilinen oli vasta kauden avaus. Olin kattomassa tuon lukkoa vastaan pelatun pelin, niin Lukkohan pelas 3,4 ja vitos kentällisillä Saipaa vastaan. Toivon tietysti, että Saipa pärjäis, mutta kokemuksesta tiedän, että joukkue, mikä on pärjänny/ voittanut pitsiturnauksen, niin ei takaa kaudella menestystä.....
Oli kyllä mielenkiintoista, että Raipe laittoi Kalaputaan laituriksi, kun kaikki odottivat hänen muodostavan kärkisentteriparin Petmanin kanssa. Ehkä Raipen mielestä Kalaputaasta saadaan enemmän irti laiturina? Pelasi kyllä ilmeisen hyvin laidallakin. Toki Pitsiturnaus on vasta Pitsiturnaus.Nyt kun pitsiturnaus voitokkaasti ohi niin kumpaa SaiPa tarvitsee enemmän siihen top 6 osastolle sentterin vai laiturin. Nyt kun Kalapudaskin pelasi hyvin laiturina Petmanin Villen kanssa.
Hahah, täysi unohdus :D Ehdottomasti mukaan kokoonpanoon ja kärkirooliin. Silti kahden hyökkääjän vajaus tai muuten mennään todella kapealla.Mun mielestä Otto Kivenmäki pelasi myös ihan hyvin. Hän ei mahdu kokoonpanoon vai unohtuiko vain?
En nähnyt eilisiä pelejä, mutta oli vissiin suht kevyt kamppailemaan ja vaikeuksia pelitemmon kanssa, jos oikein olen tulkinnut. Kolmossentteri voi olla lopulta hänelle hyvä rooli tai siirto laitaan. Lapidin korvaajaksi napsun kovempi ukko sisään ja hänelle sentteripelissä isompaa vastuuta.Jotenkin vaikeaa uskoa ainakaan Pitsin otteiden ja aiempien tilastojen pohjalta, että Kjærillä riittäisi kakkossentteriksi. On tässä edelleen paljon aikaa näyttää, mutta jotenkin Naukkarinenkin oli suurimman osan ajasta totuttua näkymättömämpi tanskalaisen vierellä.
Vaikka kaikkea aina pitäisi saada, mä silti itse hommaisin ensin yhden varman pakin.Nyt kun pitsiturnaus voitokkaasti ohi niin kumpaa SaiPa tarvitsee enemmän siihen top 6 osastolle sentterin vai laiturin. Nyt kun Kalapudaskin pelasi hyvin laiturina Petmanin Villen kanssa.