SaiPa kaudella 2023–2024: ”Operaatio jumbosijan välttäminen”

  • 539 039
  • 2 797

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Kauden tärkein ottelu eilen pelannutta kerhoa vastaan ja aivan täydellinen ulospuhallus. Nyt odotan innolla lehdistötilaisuutta ja Vilin kommentteja.
Nyt en enää ihmettele hyvää alkua. KooKoo on saipan osalta ihan hukassa. Mutta onhan siellä kriisikärpät seuraavassa kotimatsissa vastassa... millos Pelsu kohdataan? Varmaan sitten kun niillä on peli uomissaan.

Toisaalta ei taida olla enää mitään merkitystä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Helvetin hyvin menee tämä operaatio. Jopa tuon itäisen ihmemaan 3 päivän pituiseksi suunniteltu Ukrainan valloitusretki on sujunut paremmin.

Vanhan iskelmän sanoin: Sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan(kaan).
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt näyttää, että saatamme jäädä tälläkin kaudella jumbisijalle.

Olisi todella mielenkiintoista lukea, teidän palsta ystävysten ajatuksia koskien liiga karsintaa. Joka ei toki tällä kaudella aiheellinen, mutta tulevaisuutta ajatellen.

Itse olen sen kannalla, että mikäli seuramme jäisi viimeiseksi, niin haluaisin nähdä Karsinnat mielummin, kuin pelaaja myynnit. Toki tässä skenaariossa saattaisimme pudota alemmalle sarjatasolle. Itse olen nähnyt sarjasta putoamisen, kuten myös nousun
Noissa peleissä riittää tunnetta. Itse haluan tunnetta, joka nyt on kateissa.
 

Housley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Ketterä, NY Rangers
Nyt näyttää, että saatamme jäädä tälläkin kaudella jumbisijalle.

Olisi todella mielenkiintoista lukea, teidän palsta ystävysten ajatuksia koskien liiga karsintaa. Joka ei toki tällä kaudella aiheellinen, mutta tulevaisuutta ajatellen.

Itse olen sen kannalla, että mikäli seuramme jäisi viimeiseksi, niin haluaisin nähdä Karsinnat mielummin, kuin pelaaja myynnit. Toki tässä skenaariossa saattaisimme pudota alemmalle sarjatasolle. Itse olen nähnyt sarjasta putoamisen, kuten myös nousun
Noissa peleissä riittää tunnetta. Itse haluan tunnetta, joka nyt on kateissa.
Kyllä ne parhaat/kalleimmat pelaajat kannattaa varmaan silti myydä pois vaikka karsinnat olisi tulossa.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Nyt näyttää, että saatamme jäädä tälläkin kaudella jumbisijalle.

Olisi todella mielenkiintoista lukea, teidän palsta ystävysten ajatuksia koskien liiga karsintaa. Joka ei toki tällä kaudella aiheellinen, mutta tulevaisuutta ajatellen.

Itse olen sen kannalla, että mikäli seuramme jäisi viimeiseksi, niin haluaisin nähdä Karsinnat mielummin, kuin pelaaja myynnit. Toki tässä skenaariossa saattaisimme pudota alemmalle sarjatasolle. Itse olen nähnyt sarjasta putoamisen, kuten myös nousun
Noissa peleissä riittää tunnetta. Itse haluan tunnetta, joka nyt on kateissa.

Sarja auki ja karsinnat takaisin vaan. Mieluummin sitä kaatuu saappaat jalassa, vaikka tällä menolla kyllä konkka ehtii tulla ennen kuin karsinnat ehdittäisiin palauttamaan.
 

Aapee79

Jäsen
Sanoin ennen peliä, että en enää katsoa minuuttiakaan pelejä tällä kaudella, jos turpaan tulee. En ihan oikeasti enää jaksa tätä paskaa. Sama olisi SaiPan laittaa pillit pussiin. Jokereita ja K-Espoita tilalle. Kiinnostus SaiPaa kohtaan on tippunut 100%:sta johonkin 0-1% maastoon, enkä todellakaan ole ainoa.

Tämänkin kauden saattaisi vielä pelastaa, jos hommattaisiin oikea valmentaja, joku oikea puolustaja. Mutta eipä ole rahaa ja kun häviät kokoajan, niin ensi kaudella on vielä vähempi rahaa.

Sekä jumalauta, miksi hommataan näitä muiden seuroen kalliita floppeja/vilttimiehiä. Esim. Kivenmäestä tiesi vähänkin jääkiekkoa seuraavat, että kallista paskaa tulee, mutta meidän "ammattilaiset" toimistolla eivät tätä tiennyt?

En käsitä, miten voi yksi seura olla näin täynnä ammattitaidonta väkeä. Hävetkää, jos älyätte.

Ja pitäkää vittu tunkkinne.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt näyttää, että saatamme jäädä tälläkin kaudella jumbisijalle.

Olisi todella mielenkiintoista lukea, teidän palsta ystävysten ajatuksia koskien liiga karsintaa. Joka ei toki tällä kaudella aiheellinen, mutta tulevaisuutta ajatellen.
Niin, kaudet eivät ole toistensa veljiä millään joukkueella, paitsi nyt ehkä Tapparalla ja tällä tahdon sanoa, että jollain jengillä voi hyvän/ hyvien kausien jälkeen mennä kaikki päin persettä, väärä valmentajavalinta, loukkisuma ja niin edespäin. Silloin voisi harmittaa, että karsinnat ja mahdollinen tippuminen uhkaa, jos keskiarvollisesti tekeminen on kuitenkin ollut hyvää. Voisi kannattaja syvissä aatoksissaan jopa miettiä, että epäreilua, että me siellä ollaan, kun on ollut vaan huonoa tuuria. SaiPan suhteen ottaisin karsinnat vastaan mielihyvin. sillä organisaatio saisi pitkästä aika tuntea, että mitä on kun pelataan jostain isosta ja tärkeästä.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Nyt näyttää, että saatamme jäädä tälläkin kaudella jumbisijalle.

Olisi todella mielenkiintoista lukea, teidän palsta ystävysten ajatuksia koskien liiga karsintaa. Joka ei toki tällä kaudella aiheellinen, mutta tulevaisuutta ajatellen.

Itse olen sen kannalla, että mikäli seuramme jäisi viimeiseksi, niin haluaisin nähdä Karsinnat mielummin, kuin pelaaja myynnit. Toki tässä skenaariossa saattaisimme pudota alemmalle sarjatasolle. Itse olen nähnyt sarjasta putoamisen, kuten myös nousun
Noissa peleissä riittää tunnetta. Itse haluan tunnetta, joka nyt on kateissa.
Kun aikanaan karsinnat poistettiin, niin Liigahan perusteli tätä sillä, ettei kukaan halua nähdä joukkuettaan karsinnoissa. Korkeamman tason logiikkaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omissakin papereissa tavoite oli vain jumbosijan välttäminen ja uskottavuuden palautus. Nyt ei kuitenkaan (SaiPan ohella) näytä kellään olevan ns. ulospuhalluskautta, joten näissä asemissa jatkettaneen runkosarjan loppuun. Hyvä alku olisi ehdottomasti tarvittu, mutta se jäi haaveeksi ja seuraavaksi vastassa Kärpät, Ilves, Tappara...

Pikkasen hymyilyttää nuo vahvistusten perään haikailut täällä, kun Aho selkeästi ilmoitti, ettei sellaisia ole tulossa. Kesällä toki sanottiin, että nuorten pakkien annetaan näyttää ja syksyllä voidaan hakea vahvistusta. Mutta eipä silloin oltu vielä julkaistu tilinpäätöstä ja sen murskaavaa tappiota. Tersahan sanoi haastattelussa, ettei ex-tj:llä ollut tilinpito oikein hanskassa ja tappion suuruus tuli täytenä yllätyksenä. Kun samoihin aikoihin uutisoitiin kassan olevan tyhjä ja laskuja maksamatta, ei varmaan omistajilla ole suurempia haluja lähteä hakemaan kovapalkkaisia kanukkipakkeja, kun ei se välttämättä tilannetta edes olennaisesti muuta. Kuinkahan paljon yli 2000 on yleisöä Kärppiä vastaan? Itsellä alkaa into hiipua peleihin menon ja kannattamisen suhteen, kun ei tuo nippu vaan näytä riittävän liigatasolle.

Vuoden lisäaika hallipäätöksessä linkittyy tähän ja tämä ei muuten ole vain oma arvaus. Jos tällä kaudella sukelletaan samaan malliin, voi liigapaikasta luopuminen olla lähellä jo ensi kesänä. Puskurit on syöty eikä toiseen samanlaiseen tappioon ole enää varaa.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin Bluesin viimeisessä ottelussa Espoossa katsomossa, oli vieläpä SaiPa -peli. Jotain tällaista voi olla luvassa Kisapuistossakin keväällä. Oikeastaan ainut kerta, kun SaiPan häviö ei tuntunut yhtään pahalta. Bluesin kannattajat tarvitsivat tuon voiton paljon enemmän. Blues-fanien tunteikas katsomolakana: "Kunnes kuolema meidät erottaa"
Se on varmaan ainut peli jossa olen ollut paikalla ja on ollut olo, että tämä kuuluu hävitä. Eikä siis pelitapahtumien takia. Jännä tapaus itsessään.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
En keksinyt sopivampaa ketjua, mutta tahdon vilpittömästi toivottaa koko sydämeni pohjasta tsemppiä kaikille SaiPaa kannattaville.
Ei sillä, että omalla joukkueellani yhtään sen paremmin menisi, mutta tekee pahaa nähdä SaiPa nykyisessä tilanteessaan.

Toivottavasti Lappeenrannassa saadaan homma järjestykseen, sillä SaiPa ja Lappeenranta ehdottomasti kuuluvat Liigaan. Lisäksi SaiPan hienot kannattajat ansaitsevat paljon parempaa.

Oli ilo junailla tänään Hämeenlinnaan Stadin Keltamustien kanssa, hienoa porukkaa, niin kuin koko SaiPan fanikunta täällä jatkiksessakin. Arvostan suuresti.

Tsemppiä!
 

redpecka

Jäsen
Ojantakanen-Kalapudas-Lipiäinen
Vainikainen-Helewka-Karvinen
Morand-Hokkanen-Kivenmäki
Appelgren-Siikonen-Ruusunen
Helewka etsii vielä paikkaansa kokoonpanossa: tällä kertaa sentteröi rouhijaketjua. Hokkanen sen sijaan saanut ylennyksen pelimiesten kenttään. Ihan oikein, on pelannut ihan kypsästi ja uurastaa alivoimat.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Varsinainen herättelykokoonpano. Helewka pelaamaan 4. ketjun ukkojen kanssa, Hietala sivuun, Oden 13. hyökkääjäksi. Mielenkiintoista nähdä miten vaikuttaa tekemiseen näiden herrojen osalta...
 

redpecka

Jäsen
Hietala loukkaantuneena.
Katsoin, ettei pelannut enää sen jälkeen kun HPK:n Martel teki halvannäköisen yv-maalin. Ajattelin, että penkitettiin. (Vaikken minä yleisesti syyttänyt siitä tilanteesta Hietalaa kun en kaikkea tajua, mutta yleinen mielipide oli että Hietalan syy.) Mutta jaa, on sitten loukkaantunut.
 

Sportsguy

Jäsen
Katsoin, ettei pelannut enää sen jälkeen kun HPK:n Martel teki halvannäköisen yv-maalin. Ajattelin, että penkitettiin. (Vaikken minä yleisesti syyttänyt siitä tilanteesta Hietalaa kun en kaikkea tajua, mutta yleinen mielipide oli että Hietalan syy.) Mutta jaa, on sitten loukkaantunut.
Väänsi polvensa laidan vieressä sen näköisesti, ettei välttämättä palaa ihan hetkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös