Jokainen päättää toki omasta seuraamisesta ja seuraamattomuudestaan itse ja avaan tähän vain oman ajattelumallini.En usko, että tuolla odotusarvolla kannattaa hirveästi sarjaa lähivuosina seurailla. Nythän sinne hallille pitäisi mennä kun seuralla ei mene hyvin...
Seura ei ole tällä hetkellä missään pienessä niiauksessa vaan oikeasti taloudellisesti aika syvässä kyykyssä ja se kyykky on tullut tehtyä keskellä suota. Minä ymmärrän täysin jos joku on äänestänyt jaloillaan Markkasen aikana, Tersan puheenjohtajakauden loppuaikoina tai vaikkapa Lehterän valmennuspestin aikoina. Viesti perille, että nyt pitää jotain muuttaa.
Mutta jos mennään nykyhetkeen jossa seuraan on hankittu kädet saveen laittava ja ilmeisen aktiivista seuran talouden pelastamistyötä tekevä toimitusjohtaja ja siihen kylkeen meritoitunut urheilujohtaja jolla ei ole käytännössä osaa eikä arpaa siihen, että missä SaiPa on tällä hetkellä mutta he tekevät töitä sen eteen että seura pysyy tolpillaan, niin en minä keksi syytä että miksi minä haluaisin juuri nyt oksentaa heidän päälleen tässä asiassa ja olisin menemättä hallille kun yhtä kärkipakkia ei tulekaan kassavajeen takia.
Jos minun pitää valita, että katkeroidunko siitä että joku tai jotkut tekivät äärettömän paljon virheitä menneisyydessä ja päätän että SaiPa ei minun rahojani enää saa ja liigakiekko tulee päättymään 2-3v sisällä vai onko seura minulle niin tärkeä, että haluan tukea sitä omissa rajoissani rahallisesti, vaikka siitä huolimatta liigakiekko voisi päättyä 2-3 vuoden sisällä niin kyllä valintani on 10/10:sta jälkimmäinen.