Nyt ollaan viime kauden pistevauhdissa ja sellainen 51 pinnaa olisi palkintona runkosarjan lopussa. Olisiko se sitten kolme paunaa paremmin, että siinä mielessähän tässä on selkeä eteenpäinmenon meininki, heh. Siltikin noin 40 pistettä, tai enemmän pudotuspeleistä. Taisin jonnekin kirjoitella ja joku minua siitä ojensikin, että ehkä näitä ei vielä sarjan tässä vaiheessa kannata laskeskella, kun kolmen pisteen arvoiset suoritukset heilauttaa sitä vaakaa taas kerralla parempaan suuntaan. Niitä pitäisi nyt vaan jostain koittaa raapia, tai edes voittoja. Sitten vielä tänään JYP:lle kaksi yv-häkkiä SaiPan vääristä vaihdoista, joita harvemmin kait vastustaja edesauttaa toisin kuin, että olisit pakotettu ottamaan jonkun koukkujäähyn kaverin päästessä läpiajoon, eli täysin omaa sähläystä. Nyt kun Hippoksen illassa syntyi vielä todellinen selkäsauna, niin markkinoi siinä taas SaiPaa Lappeenrannan asukkaille. Niille tämän homman mielekkyyttä kait pitäisi koittaa perustella, koska he kantavat, tai eivät kanna rahaa Kisapuistoon.
Nyt ollaan kuitenkin siinä tilanteessa, että vahvistuksia tarvitaan ja heti ja mieluusti sellaisia, jotka osaavat toteuttaa sitä pelipaikkansa edellyttämää perustehtävää, ei niin, että saadaan taas määrällisesti riittävä määrä pelaajia. Mä en vielä suostu uskomaan, että tämän kauden SaiPa on nähty, vaan haluaisin katsoa, että mitä tuon yhden nimeltämainitsemattoman osa-alueen vahvistaminen tekisi joukkueelle. Jos SaiPa on tällä kaudella tehnyt 2,85 maalia per ottelu, niin kyllä mä näkisin siinä aihion parempaan, mutta toisaalta omissa on kolissut 4 per peli.