Millä lihaksilla? Onko Misellä oikeasti isompaa kysyntää?
Jaa a..
Millä lihaksilla? Onko Misellä oikeasti isompaa kysyntää?
Meitä Kärppien kannattajia ei jostain syystä kummastuta, kun katsotaan kuka siellä niitä sopimuksia tarjoaa.Eipä tässä kummastuta kun se ensi kaudenkin pahvi, mutta voihan se olla että se oli Niemelän agentin vaatimus..
Eiköhän se ollut SaiPankin halu. Pelkkä loppukauden sopimus olisi ollut vain ylimääräinen kuluerä. Mitään urheilullista menestystä ei tule niin pitkään kuin Ville Hämäläinen on SaiPan päävalmentaja, joten katseet on käännettävä jo ensi kauteen, jolloin se päävalmentaja on toivottavasti joku muu.Eipä tässä kummastuta kun se ensi kaudenkin pahvi, mutta voihan se olla että se oli Niemelän agentin vaatimus..
Jos meilä on pakistossa määrällistä vajausta, niin eikö loppuvuoden kestävä pahvi, tai joku 1+1 (sis. try.out) olisi ollut tähän hetkeen paras ratkaisu? Jos siis tällä kaudella ei ole enää väliä kuka tuulimyllyn lämmittäjä siellä hokkarit sitoo peliin. Ei kai se niinkään voi mennä, että jos joukkueen pakisto on luokkaa vitun suomi-sarja, niin odotusarvoltaan vähänkin paremmat pelaajat palkitaan heti kahden vuoden pahvilla. Olettaen siis, että pakiston kasaaminen kaudelle 2024-2025 on aikomus suorittaa enemmän taiten, jolloin tällaisiin hötkyliikkeisiin ei ole nyt tarvetta (eikä oikein varaakaan). Noh, olen mielelläni väärässä ja usein olenkin, eli antaa kokeneen pelurin näyttää.Eiköhän se ollut SaiPankin halu. Pelkkä loppukauden sopimus olisi ollut vain ylimääräinen kuluerä. Mitään urheilullista menestystä ei tule niin pitkään kuin Ville Hämäläinen on SaiPan päävalmentaja, joten katseet on käännettävä jo ensi kauteen, jolloin se päävalmentaja on toivottavasti joku muu.
Se jää sitten nähtäväksi, että kuinka hyvä kiinnitys Niemelä on SaiPan ensi kauden joukkueeseen, mutta vielä hölmömpää olisi ollut hankkia hänet loppukaudeksi, kun ei sillä ole mitään väliä kuka siellä kentällä Hämäläisen alaisuudessa pyörii.
Oikea asenne. Minäkin otan vastustajan kannattajana sata kertaa sadasta tilanteen missä Niemelä on jäällä kun SaiPaa vastaan pelataan. Kyseessä on oikeasti pelaaja joka harjoittaa liigapelaajan ammattia vain ja ainoastaan Harri Ahon myötävaikutuksella. Oli täysin Misen onni että Haba vaikuttaa nykyään SaiPassa. Mihinkään muualle ei ole asiaa.Ihme itkua muiden joukkueiden faneilta. Otan Niemelän sata kertaa sadasta kentälle mielummin kuin Moron, Rikkilän, Anttalaisen tai Hietalan. Toki Niemelä ei ole vielä peliäkään pelannut SaiPassa mutta lähtökohtaisesti juuri sitä mitä on kaivattu. Ei SaiPalla nyt vaan ole varaa hankkia tässä vaiheessa mitään Victor Hedmaneja. Nyt sentään reagoidaan eikä vaan tuumata "annetaan poikien näyttää".
Itse painottaisin, että tässä on äärimmäisen tuttu mies Harri Aholle joka tietää tasan tarkkaan minkälainen pelaaja sieltä tulee. Niemelän arvo on tällä hetkellä pohjalla joten todennäköisesti SaiPa voitti euroja sillä että nyt tehtiin suora 2v sopimus kun tiedetään että mitä sieltä tullaan saamaan.Jos meilä on pakistossa määrällistä vajausta, niin eikö loppuvuoden kestävä pahvi, tai joku 1+1 (sis. try.out) olisi ollut tähän hetkeen paras ratkaisu?
Tiedostan kyllä Niemelän tason valitettavan hyvin. Laitan silti asiat hiukan perspektiiviin.Oikea asenne. Minäkin otan vastustajan kannattajana sata kertaa sadasta tilanteen missä Niemelä on jäällä kun SaiPaa vastaan pelataan. Kyseessä on oikeasti pelaaja joka harjoittaa liigapelaajan ammattia vain ja ainoastaan Harri Ahon myötävaikutuksella. Oli täysin Misen onni että Haba vaikuttaa nykyään SaiPassa. Mihinkään muualle ei ole asiaa.
Rajaniemeä, Anttalaista
Olen ehkä katsonut sitten eri pelejä, mutta kyllä minä mieluummin joukkueeseen ottaisin herrat Moro, Rajaniemi ja Anttalainen, ennen Niemelää.ottaisin Niemelän ensi kauden joukkueeseen 100/100 ennen Moroa, Rajaniemeä, Anttalaista, Rikkilää tai Hietalaa. Voihan se olla, että Niemeläkin on paska, mutta tuskin niin paska kuin nuo edellä mainitut nimet.
Vaikea se on sanoa näillä tiedoilla. Paljon Niemelälle nyt maksetaan ensi kaudesta? Mikä se hintalappu olisi keväällä, jos hän pelaisi hyvän loppukauden SaiPassa? Veikkaan, että se 1+1 -mallisen sopimuksen optiovuosi olisi ollut SaiPalle jonkun verran kalliimpi kuin suoran 2v pahvin.Jos meilä on pakistossa määrällistä vajausta, niin eikö loppuvuoden kestävä pahvi, tai joku 1+1 (sis. try.out) olisi ollut tähän hetkeen paras ratkaisu?
Sittenhän SaiPalla pitäisi olla kova pakisto, jos Anttalainen ja Rajaniemi ovat hyödyllisiä. Koska nyt parhaat puolustajat ovat olleet Trejbal, Airola ja jopa Moro.Ei nämä kaksi niin huonoja kyllä ole, etteikö muissa jengeissä olisi ihan hyödyksikin.
Niemelällä on kuitenkin parempi plus miinus statistiikka kuin näillä kolmella veijarilla, veikkaus on että näistä kukaan ei jatka SaiPassa ensi kaudella.Olen ehkä katsonut sitten eri pelejä, mutta kyllä minä mieluummin joukkueeseen ottaisin herrat Moro, Rajaniemi ja Anttalainen, ennen Niemelää.
Kuitenkin sanon saman kuin jo aiemmin, toivon toki sydämestäni että Niemelä onnistuu Lappeenrannassa, miehen itsensä uran suunnan vaihtamiseksi parempaan ja myös SaiPan seuran kannalta.
En vaan pysty näkemään nykytasoista Niemelää hyvänä hankintana varsinkaan tuolla kahden vuoden sopimuksella. Toivottavasti Niemelä osoittaa uhkakuvani vääriksi.
Siinä tapauksessa olet katsonut liian vähän SaiPan pelejä. Alkukaudestahan Anttalainen-Moro pelasi pakkiparina ja siinä oli yksi SaiPa-historian hirveimmistä parivaljakoista. Nyt heidät on onneksi tajuttu erottaa.Olen ehkä katsonut sitten eri pelejä, mutta kyllä minä mieluummin joukkueeseen ottaisin herrat Moro, Rajaniemi ja Anttalainen, ennen Niemelää.
Kyllähän sitä harmiteltiin meillä kovasti siinä vaiheessa kun vapaana ollut Niemelä päätyi Pelicansiin. Siellä oli muutenkin jo leveyttä. Ja nyt kun ukko tulee meille niin joillekin se ei millään sovi.Itse olen lähtökohtaisesti kyllä tyytyväinen Niemelän hankintaan. Omaa kokoa ja kokemusta. Ehkä tuo pakistoon ripauksen järkeäkin lisää.
Pitää kuitenkin muistaa minkälaisilla pelimerkeillä SaiPa puuhailee.
Sanon, et hyvä sainaus kaikkinensa.
Loukkaantuminen + Covid + Kärppien järjenköyhä pelaaminen, mihin Mise ei soveltunut sitten laisinkaan. Näitä ennen Mise oli hyvinkin kelvollinen oman pään luuta.Minkähän takia muuten Niemelän ura lähti tälläiseeen syöksykierteeseen? Kovastihan sillä peloteltiin ennen Lahteen tuloa mutta ei uskonut ennen kuin näki.