Se se olisi ollut tyhmä valinta.Samalta varmaan olisi tuntunut tasan 6 vuotta sitten, jos Santanen olisi seissyt penkin takana.
minusta Ville Hämäläisen paikka olisi Mestiksessä.
Tämä. En voinut ymmärtää viimevuotista kahden vuoden pahvia valmentajalle, joka luotsaa joukkueen ennätystappioputkeen.Ikävä sanoa, mutta SaiPan valmennushan on Liigan ylivoimaisesti heikoin – ei edes samalla sivulla muiden 14 joukkueen kanssa; minusta Ville Hämäläisen paikka olisi Mestiksessä.
Toinen erä on kyllä ollut aikamoista shaibaa. Ei päästä niinku yhtään mihinkään.No ei kyllä ole.
Oli kyllä jotenkin kuvaavaa. Kaveri laukoo kohti logoa mutta oma pakki ohjaa sisään.Ensimmäinen kimposi Anttalaisen polkkarista sisään.
Peli on ollut ihan ok odotuksiin nähden, jos jättää numerot ja tehottoman ylivoiman huomiotta. Yksi todella pitkä pyöritys kaverille ainoastaan. Kai tästä voi vielä tasoittaa, mutta vaatisi vähän lisää epäonnea Jatkolallle.
Tarttis pari maalia kyllä tehdä, mieluusti kolme.Tää on SaiPan peli jos pystyvät pitämään KalPan kolmannessa erässä maaleitta.
Tarttis pari maalia kyllä tehdä, mieluusti kolme.
Tilauksesta tuleeTarttis pari maalia kyllä tehdä, mieluusti kolme.
Ja minä olen hiljalleen menossa kohti nurkkaa häpeämään…Nyt katon jo kahella silmällä.
SamaJa minä olen hiljalleen menossa kohti nurkkaa häpeämään…
Kaikesta huolimatta kuitenkin malttaisin yhtä erää pidempään.Miten vitussa nuo pystyvät vakavalla naamalla kertomaan, että eteenpäin on menty ? Itse en pystyisi noin härskisti valehtelemaan ja vielä julkisesti.
Vaikka voittoa ei ole taulussa, niin karmean alun jälkeen pakko todeta, että osaa mies näköjään myös torjua tärkeissä paikoissa. Löysätään siimaa todella paljon.Onko nyt löytynyt paskempi kassari, kuin Jere "0" Huhtamaa?
Vedetään sen verran takaisin että ihan mukiin menevä alku!Just sellanen alku kaudelle mitä ei missään nimessä haluttu :D SaiPa ei yllätä...
Tämä oli oikein oiva tulos kaikkeen negatiiviseen lataukseen nähden. Tuloskaan kun ei ollut ihan vahinko, paikoin näytti ihan jääkiekolle.Ei edes vituta vaikka hävittiin!