SaiPa kaudella 2022–2023

  • 576 387
  • 3 381

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Alkaako Pospisililla jo kasetti rakoilemaan ja vähän kurinpalautuksena alempiin kenttiin vai pyritäänkö tuolla saamaan Lipiäinen ja Metsävainio hereille? Nähtäväksi jää. Vainikaiselle ansaitusti ykköskentän paikka, tosin kuka tuossa kentässä tekee maalit, kun Ojantakainenkaan ei ihan ole päässyt siinä vauhtiin.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alkaako Pospisililla jo kasetti rakoilemaan ja vähän kurinpalautuksena alempiin kenttiin vai pyritäänkö tuolla saamaan Lipiäinen ja Metsävainio hereille? Nähtäväksi jää. Vainikaiselle ansaitusti ykköskentän paikka, tosin kuka tuossa kentässä tekee maalit, kun Ojantakainenkaan ei ihan ole päässyt siinä vauhtiin.
Tai sitten halutaan nimenomaan vähentää Pospisilin paineita. Tämä voi jopa toimia.
 

ahal

Jäsen
Ykköskentän tehtävä on tänään nollata Sportin hurrikenttä. Jos siinä onnistuvat, SaiPalla on pistemahdollisuudet. Spora on lähes täysin ykkösensä varassa, muista on vähemmän vaaraa ja esim. Pelsu-matsissa kukaan suomalainen ei tehoille päässyt. Mutta kerrankos sitä joku Riska, Paukku tai Tommila rokottaa sputnikkeja kauden toisella maalillaan. Pelsu-voitto saattoi kohottaa rintakarvoja merkittävästi.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Ykköskentän tehtävä on tänään nollata Sportin hurrikenttä. Jos siinä onnistuvat, SaiPalla on pistemahdollisuudet. Spora on lähes täysin ykkösensä varassa, muista on vähemmän vaaraa ja esim. Pelsu-matsissa kukaan suomalainen ei tehoille päässyt. Mutta kerrankos sitä joku Riska, Paukku tai Tommila rokottaa sputnikkeja kauden toisella maalillaan. Pelsu-voitto saattoi kohottaa rintakarvoja merkittävästi.
Tämä voi hyvinkin olla Vilin juoni!
 

Bacon

Jäsen
Porukka huutaa sentterin perään, mutta tuo meidän pakisto on ollut ihan vitsi jo monta peliä. Kyllä se vahvistus sinne ihan ensimmäisenä tarvitaan.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Päättyy miten päättyy, niin kentällisen verran voi myydä pahimpia floppaajia hevonkuuseen samantien. Löytyy helposti. Ostajia toki vaikeampi löytää.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen sanonut tämä aiemminkin, mutta sanon taas: Koskiranta, Maalahti ja Loimaranta poppareille, myyntiin (huoliiko kukaan..) tai Ketterään (anteeksi Ketterä...). Vittu mitä paskaa tarjoaa ton profiilin herrat (varsinkin Koskiranta ja Maalahti) pelistä toiseen. Hyi helvetti.
Sanoisin, että Koskiranta on lähellä SaiPan kaikkien aikojen surkeinta hankintaa. Siis nimenomaan suhteessa hintaan, odotuksiin ja siihen mitä on saatu. Ja se ei ole Jarnon vika. Se on Markkasen vika että edelleen odotetaan Koskirannan ottavan joukkueen hyökkäyspelin reppuselkään. Petmanin korvaajaa odotetaan vieläkin ja kohta on jo kausi ohitse. Edelleen tosin olen sitä mieltä, että jos kaikki pelaajat epäonnistuvat niin ehkä vika on muualla kuin pelaajissa…
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en edes halua tietää, paljonko Koskiranta saa palkkaa. Yleinen oletushan on, että aika paljon. Tuon kokoiseen ruutuun hankitun pelaajan otteista ei pitäisi joutua etsimällä etsimään jotain positiivista, mutta näin se nyt ikävä kyllä on.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt kun tämä kausi näyttää olevan niskalaukausta vajaa valmis, tai ohi, niin ei kai ole järkeä enää ketään roudata sisään, vaan jälleen kerran laittaa porukkaa kiertoon, jos siis jollekin kelpaa. Seuraava jännitysmonetti lienee ensi kauden valmennuksen kokoonpano ja toki myös se, että millä sanankäänteillä ja pelaajahankinnoilla kausi 2023-2024 meinataan myydä etelä-karjalaiselle yleisölle ja meille muutamalle etäkannattajalle. Ehkä Helsingin herrat saavat paskavaltion edustajien ja suomalaisten viranomaisten kanssa hoidettua ex-jaffahallin takaisin käyttöön ja Jokerit sitä kautta Mestikseen, niin saadaan myös Liiga auki (hetkellisesti ainakin) ja karsintojen kautta mitattua Liiga-SaiPa Oyn todellinen tekemisen taso.

En tiedä, vituttaa, vaikka kaikki sanoivatkin, että valmentajanvaihdos yleensä piristää vain hetken ja sitten palataan jälleen arkeen. Ehkä niinkin, mutta tässä on hankala muodostaa mitään järkevää kuvaa ensi kaudestakaan. Jos siis näillä pelimerkeillä jatketaan. Kun kukaan ei tunnu oikein onnistuvan tämän keltamustan laivan kipparina, tai meillä ei ole varaa, eikä kai oikein järkeäkään tässä taloudellisessa tilanteessa hommata niin paljon syömähampaita, että ihan parin-kolmen ukon putoaminen rivistä ei vielä vaikuta. Tosin ei kai se tekisi sitä nytkään, jos jäljelle jääneet tekisivät siitä mistä heille maksetaan.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Minä en edes halua tietää, paljonko Koskiranta saa palkkaa. Yleinen oletushan on, että aika paljon. Tuon kokoiseen ruutuun hankitun pelaajan otteista ei pitäisi joutua etsimällä etsimään jotain positiivista, mutta näin se nyt ikävä kyllä on.
Taisi olla 150Ke per kausi. Siinä tulee tehopisteelle aika paljon hintaa...aivan järkyttävä floppi. Miten tuollainen hiihtelijä on voinut vetää KHL:ssä 0,5p per peli tahdilla ja pelata jopa maajoukkueessa?? Vaikea uskoa noilla ripulipaskanäytöillä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Jokipojat
Jos joku kuvittelee, että tämä kausi kääntyy vielä hyväksi kaudeksi, niin itse ainakin epäilen vahvasti.
Meidän parhaat tekijämiehet katoavat muualle melkoisen nopeasti kunhan tilaisuus tulee. No enhän minä tiedä, mutta tämä on villi arvaus..

Itselleni ainakin riittää tämä räpellys. Kausikortin jo 50 vuotta omistaneena, keskityn lähiaikoina futiksen MM-kisoihin ja SaiPan pelit saa jäädä väliin. Olen kyllästynyt poistumaan Kisapuistosta pettyneenä kotiin.

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan harkitsen vahvasti ensi kauden kausarin ostamista. Ainakin jos hinta nousee, niin minä olen OUT.

PS. Vituttaa tämä vuodesta toiseen jatkuva räpellys. Keskustahalliin ei taida SaiPa jaksaa sinnitellä, vaan konkka tulee aiemmin.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mielenkiintoista, mutta SaiPan kokoonpanot puuttuu Veikkauksen sivuilta. Kärppien kokoonpano näkyy kyllä tämän päivän peliin. Samapa kai tuo kuka pelaa toisaalta.
 

Denisovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa tänään:

Vainikainen-Koskiranta-Vauhkonen
Olhaver-Morand-Meskanen
Pospisil-Metsävainio-Lipiäinen
Karvinen-Loimaranta-Ojantakanen

Maalahti-Salmela
Donohue-Irving
Rikkilä-Olkkonen
Hietala

Westerholm
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös