Kyllä ne pojat siellä mun silmiin skarppaa ja mitä ikinä. Vilille edelleen propsit jnejne., mutta jos valmennuksessa ei ole järkeä, ei mulla ainakaan ole syytä olettaa, ettei tämänkaltaiset pelit jatkuisi.
En minäkään mistään luovuttamisesta sinänsä syytä. Näyttää vaan ulospäin että valmentajat on siellä koska pitää olla.
Pitää muistaa että kaikki noista pelaajista on ollu junnuja ja peli pystytään myös pelaamaan ilman valmentajaa. Kyllä nuo tietää 50 pelin jälkeen kaiken maailman kuviot ja vaihtohommat.
Näyttää Hämäläiselle todella huonolta, että tulee näitä ohipelejä ja kuitenkin ilmeisen tosissaan valmentajan roolissa. Onneksi ei tullu lehdistössä mitään "nyt täytyy ottaa palaveri" paskaa kun kaikki tietää että nyt pelaillaan kausi loppuun.
Itse miellän jotenkin Liigan kilpailun erilaiseksi jos vertaa 90 lukuun tai 2000 luvun alkuun. Olihan sielläkin todella huonoja kausia., mutta ehkä jostain 2005 vai millon 3 pistettä alettiin antaa voitosta on tavallaan "nykypäivää".
Ehkä tosiaan on sitte unohtunu pahimmat kaudet, mutta mitäs se Alkio jotenkin muotoili että nyt ei ole mikään alavire vaan todella hankala tilanne. Sitten kun miettii että nämä rahaerot tuntuu kasvavan vaan kiihtyvällä tahdilla.
Onhan se aika hälyttävää että pudotuspelijunassa oleva joukkue on niin köyhä että parempi lopettaa mitkään haihattelut samantein. Isoilla seuroilla on rahaa entistä enemmän verrattuna alakertaan. Eikä siinäkään mitään, mutta näyttää että sitä ei ole edes mahdollista kovinkaan helpolla kiriä kiinni.