Harkinnassa, että josko sitä tänään lähtis hallille. Kaksi matsia olen käynyt paikan päällä kattomassa, molemmat SaiPa voitti...tarvitaanko taas läsnäoloni, siitäkö tää onkin kiinni? ;-)
Muuten ok mutta pakiston kapeus näkyy. Kojo ehkä isoimpana ja raskaimpana huilaa Ylivoimaan tarvittaisiin sitä pyssyä ja Vainiota joka on kondiksessa.SaiPa tänään:
Zaborsky-Koskiranta-Tuulola
Kaksonen-Virtanen-Loimaranta
Mäntykivi-Lantta-Hämäläinen
Petman-Saari-Piipponen
Nikko
Bernhardt-Moverare
Olkkonen-Grman
Riikola-Koskimies
Westerholm
Oon ihan tyytyväinen siihen että tää viesti ei ikääntynyt kovin kauniisti.Westerholm marraskuussa 0+2, Koskiranta marraskuussa 1+1.
Tämä on todella hyvä ratkaisu, jos siis kyseessä pidempi laina. Pakisto on ohut ja Uke pystyy pelaamaan tarvittaessa av ja yv-tilanteet ja on vielä sellainen joka jaksaa pelata isommatkin minuutit. Toivotaan vielä, että Vainiokin on kasassa niin sitten tuo pakisto alkaakin näyttämään jo ihan hyvältä.Hienoa kyllä saada Urho takaisin. Pelituntuma ei varmaan vielä ole ihan sataprosenttisella tasolla mutta kun saa muutaman pelin alle, niin on varmasti kova vahvistus puolustukseen. Toivottavasti saisi pelata täällä nyt ainakin tammikuuhun asti ja tarvittaessa niin pitkään kun vaan saa. Mahdollisesta NHL leirityksien tai koko sarjan alkamisesta ei taida tietää kukaan vielä tarkkaan mitä tapahtuu, mutta nautitaan näistä NHL lainoista niin kauan kun voi.
SaiPan toimitusjohtaja Jussi Markkanen sanoo Vaakanaisen itse kysyneen mahdollisuutta liittyä SaiPan joukkueeseen. Markkasen mukaan seurassa tiedostetaan, että laina voi jäädä hyvin lyhyeksi.
– Haluttiin antaa täältä Bostoniin lähteneelle pelaajalle mahdollisuus pelata. Toki tiedostetaan se, että laina voi olla lyhytaikanen, Markkanen sanoo MTV Urheilulle.
NHL-lainojen paluumuutto on alkanut, mutta SaiPa kulkee vastavirtaan – toimitusjohtaja Jussi Markkanen kertoo, mistä on kysymys
NHL-pelaajien liikenne on kääntynyt Suomesta takaisin kohti Pohjois-Amerikkaa, kun NHL-seurat kutsuvat pelaajiaan takaisin valmistautumaan harjoitusleirien alkamiseen. SM-liigassa SaiPa kulkee vastavirtaan. Joukkue on viikon sisään sopinut kahdesta NHL-lainasta.www.mtvuutiset.fi
Etelä-Saimaan jutussa Markkanen kertoii, että SaiPa oli kysellyt Vaakanaista jo syksymmällä, mutta ei ollut silloin kiinnostunut.
Ketkä ovat nämä muut pelaajat, jotka eivät halua pelata Lehterän valmennuksessa, jos kerran "omat pojatkaan" eivät halua? Heitteletkö näitä juttuja ja huhuja ihan huvikseen ilmoille? Vai olisiko homma niinpäin, että nimenomaan haluaa tänne, kun on hyviä kokemuksia jäänyt aikaisemmasta vieraiusta?Eikö Lehterän omia poikiakaan kiinnosta pelata enää herran valmennuksessa? Ihmettelen siksi, että nyt itse kysellyt...
Jos Vaakanainen olisi halunnut päästä syksymmällä pelaamaan, niin eiköhän hänelle olisi löytynyt Liigasta muutama muukin ottaja, mikäli häntä ei olisi kiinnostanut tulla SaiPaan.Eikö Lehterän omia poikiakaan kiinnosta pelata enää herran valmennuksessa? Ihmettelen siksi, että nyt itse kysellyt...
Ei varmaan syksyllä tiennyt, että milloin NHL alkaa. Nyt paremmin kärryillä ja aika oli sopiva siirtyä pelaamaan Liigassa niin kauan kuin sitä kestää.Eikö Lehterän omia poikiakaan kiinnosta pelata enää herran valmennuksessa? Ihmettelen siksi, että nyt itse kysellyt...
Niin, ja tähän liittyy myös se käytännöllinen näkökulma, että SaiPa on entuudestaan tuttu organisaatio valmentajia myöten, mikä on suureksi avuksi etenkin lyhyissä projekteissa. Varmaan esim. HPK tai Ässät olisi ottanut kaverin vastaan, mutta aika olisi kenties tuhrautunut talon tapojen ja joukkueen opetteluun. Nyt voi hypätä suoraan askiin - kun pelitapakaan ei ole kovin monimutkainen ;). Isoa ruutua ja peliaikaa heti tiedossa.Vai olisiko homma niin päin, että nimenomaan haluaa tänne, kun on hyviä kokemuksia jäänyt aikaisemmasta vierailusta?