Lemminkäinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Hyvähän tuo olisi jos jatkoja alkaisi tippumaan. Tupla-V julkaisu kävisi oikein hyvin.
Vainion jatko olisi kyllä enemmän kuin suotavaa. Jatkosopparin neuvotteleminen ei varmasti ole ihan helppoa, koska Veeti pelaa tämän kauden SaiPassa oletettavasti täysin alle torihintojen. Nyt Veetin peliura on vahvassa nousussa, ja pisteitä kertyy PPG 0.50 tahtiin. Voi vain kuvitella mitä esim. HIFK on voinut lupailla Veetille. Tulee mieleen syksy 2014 ja Lauri Taipalus...En olisi henkilökohtaisesti yhtään yllättynyt, jos SaiPa on tehnyt Vainiolle jonkun "haista paska-sopparin." Olen näistä kuullut aiemminkin. Tässä kun on just kaveri mihin pitää panostaa. On just sitä mitä SaiPa tarvii ja on lisäksi viihdyttävä pelaaja. Onko helpompaa etsiä taas joku uusi arpa jostain?
Vainion jatko olisi kyllä enemmän kuin suotavaa. Jatkosopparin neuvotteleminen ei varmasti ole ihan helppoa, koska Veeti pelaa tämän kauden SaiPassa oletettavasti täysin alle torihintojen. Nyt Veetin peliura on vahvassa nousussa, ja pisteitä kertyy PPG 0.50 tahtiin. Voi vain kuvitella mitä esim. HIFK on voinut lupailla Veetille. Tulee mieleen syksy 2014 ja Lauri Taipalus...
Ihmettelen ihmistä, jota edellämainittu tilanne naurattaa. Valitettavasti tuo vain on realismia, että raha, sekä paremmat menestymis mahdollisuudet kiinnostavat. Ymmärrän, että nykyään, kun koko laji on vain bisnestä, että lojaalisuus on kuollut, niin valitettavaa kuin se onkin.Naurattaa, jos KooKoo ja SaiPa on kuntouttaneet ukkoa kausitolkulla ja iso seura korjaa potin sekunnilleen, kun on jotain alkanut näkyä kentälläkin.
Mieti Ville Kohoa! Pitäisi olla Kisapuiston kokoinen hattu jota nostaa.Ihmettelen ihmistä, jota edellämainittu tilanne naurattaa. Valitettavasti tuo vain on realismia, että raha, sekä paremmat menestymis mahdollisuudet kiinnostavat. Ymmärrän, että nykyään, kun koko laji on vain bisnestä, että lojaalisuus on kuollut, niin valitettavaa kuin se onkin.
Itse haluaisin, että tämäkin laji olisi kuten ennenkin. Pelaajat olisi jotakuinkin uskollisia seurolleen, olisisi karsinnat, yms. Entinen aika ei vain palaa
Itse olen samoilla linjoilla. En ymmärrä mikä tuossa naurattaa? Minua myöskin enemmänkin surettaa. Myös se ottaa päähän, jos ei urheilujohdon puolesta tehdä riittävän hyviä tarjouksia tällaisille potentiaalisille tähdille. Ei siis ole varmuutta, että nyt on näin käynyt, mutta olen kuullut, että aiemmin on kyllä käynyt. Pitää pystyä tunnistamaan tilanne, oltava hereillä ja tehtävä ajoissa hyviä tarjouksia oikeasti hyville pelaajille. On sitten kyse edustuksen pelaajasta tai vielä juniori-ikäisestä pelaajasta.Ihmettelen ihmistä, jota edellämainittu tilanne naurattaa. Valitettavasti tuo vain on realismia, että raha, sekä paremmat menestymis mahdollisuudet kiinnostavat. Ymmärrän, että nykyään, kun koko laji on vain bisnestä, että lojaalisuus on kuollut, niin valitettavaa kuin se onkin.
Ville Koholle nostan niin suurta hattua, kuin vain jaksan nostaa. Itselleni suurin seuralegenda SaiPassa!Mieti Ville Kohoa! Pitäisi olla Kisapuiston kokoinen hattu jota nostaa.
Senkus ihmettelet, mutta mua tuo huvittaa, koska onhan tuo nyt niin perseestä kuin olla ja voi. Ei se, että pelaaja siirtyy muualle, vaan se, että tuo pelaaja ei pelaisi missään ilman näitä joukkueita, jotka säälivät ja antoivat vemppapaikan.Ihmettelen ihmistä, jota edellämainittu tilanne naurattaa. Valitettavasti tuo vain on realismia, että raha, sekä paremmat menestymis mahdollisuudet kiinnostavat. Ymmärrän, että nykyään, kun koko laji on vain bisnestä, että lojaalisuus on kuollut, niin valitettavaa kuin se onkin.
Itse haluaisin, että tämäkin laji olisi kuten ennenkin. Pelaajat olisi jotakuinkin uskollisia seurolleen, olisisi karsinnat, yms. Entinen aika ei vain palaa
Kojolla on sopimus vielä ensi kaudesta ja miun puolesta saisi jatkaa senkin jälkeen, mutta herra Sneck tän kauden jälkeen "niin kauas ku pippuri kasvaa." Mielummin joku Karjalainen junnuista mukaan hänen tilalle.Kojolle ja Sneckille saattaa olla yhä käyttöä.
Miten se nyt erityisesti Vainion olemuksesta paistaa tuo palkkasoturius? Kai nyt yleensä ihminen haluaa eteenpäin urallaan varsinkin jos rahkeet riittävät. Ei ole sanottu ettei jatkaisi SaiPassa. Toki tarjouksen tulee olla asiallinen.Jotenkin tuosta Vainion olemuksesta paistaa, että liikkeellä on palkkasoturi ja tähtäimessä Suomea kaukaisemmat kaukalot. Kaveri tietää valttikorttinsa ja haluaa näyttää ne tarpeeksi maksavalle. SaiPa voi maksaa ehkä 80 ke, mutta moni muu reippaasti yli ja matka jatkuu. Yksi kausi jo Lappeessa tuhraantui vammoja parannellessa. En yllättyisi tästä, mutta olen mielelläni väärässä. Kojolle ja Sneckille saattaa olla yhä käyttöä.
Palkkasotureitahan nuo liigapelaajat ovat pohjimmiltaan kaikki, että sikäli hieman väärää termiä käytin. Vainion tapauksessa herättää huomiota mm. kehonkieli ja asenne. VV ei kovin usein näytä (syviä) tunteitaan, kulki peli sitten miten tahansa. Jos vertaa vaikkapa Virtaseen tai Vainikaiseen taikka Piipposeen ja Autioon, niin nämä jäbät näyttävät nauttivan onnistumisistaan täpöillä ja vastaavasti manailevat näkyvästi epäonneaan.Miten se nyt erityisesti Vainion olemuksesta paistaa tuo palkkasoturius? Kai nyt yleensä ihminen haluaa eteenpäin urallaan varsinkin jos rahkeet riittävät. Ei ole sanottu ettei jatkaisi SaiPassa. Toki tarjouksen tulee olla asiallinen.
Hyvät jatkot tosiaan. Koko tän kauden hyvä ja työteliäs nelonen kasassa ensi kaudellakin ja puolustukseen ns. ensimmäinen pala uskottavuutta. Toki Kojon jatko ja Grmanin todennäköinen option käyttö ovat myös sellaisia. Toivottavasti pitävät vaan huolen pakistoa kasattaessa, että Riikola on sitten vain rotaatiopelaaja.Sieltähän se jatkosopimusuutinen tuli. Kuten arveltiin, Vainikainen 2v, Vainio ja Iso-Musta 1v. Hyviä jatkosopimuksia ensi kautta ajatellen! :)