Jopa ensi kausi vielä. Toivotaan että kuin ihmeen kaupalla saavat pelin paranemaan.SaiPa on vaihtanut valmentajaa kesken kauden ulkomuistista 2008. Ja se on pisin aika kun seurajohto on vastaavaan pystynyt.
Tuohon pohjaten veikkaan Lehterän jatkavan vähintään tämän kauden loppuun.
Mielestäni seuraavan puolentoista vuoden visiot eivät näytä hyvältä. Suuret visionäärit palkkasivat oikein jatkon kanssa tämän poppamiehen joka mainoksissakin esiintyy. Kauden alussa Pekka Saravo arveli, että SaiPa ei pelaa pudotuspeleissä. Hän on asiantuntija. Se oli katsojakysymys Liigaottelun erätauolla, se meni näin: pelaako SaiPa pudotuspeleissä? Pexi vastasi, että voihan se pelata mutta uskonko mää siihen niin... Eli jo hyvin varhain kauden alussa hän ymmärsi sen. Silloin SaiPa muistaakseni oli vielä kymmenen sakissa. No siitä en ole ihan varma. Ehdottomasti silloin kaikki näytti paremmalta kuin nyt ja olin vielä vähän ärsyyntynyt Saravon mielipiteestä. Voihan se vieläkin tapahtua, mutta huh huh uskonko mää siihen niin...Onko Zaborskyn tilanteesta tietoa tihkunut? Eli montakohan peliä kakkua sieltä on tulossa. Huomiseen "kuolemanotteluun" lähtökohdat ei kovin ruusuiselta näytä.
6 ottelua pelikieltoa.Onko Zaborskyn tilanteesta tietoa tihkunut? Eli montakohan peliä kakkua sieltä on tulossa. Huomiseen "kuolemanotteluun" lähtökohdat ei kovin ruusuiselta näytä.
5 on nyt se minimi, mutta onko tuo yksi siihen päälle vielä oikeudenmukainen ratkaisu? En ole itse ihan varma. Olen kahden vaiheilla.6 ottelua pelikieltoa.
Olisi sekin vähän linjatonta jos seuraavassa pelissä tulisi tilanne jossa vastapuoli on valmiina ottamaan taklauksen vastaan, mutta taklaus kohdistuu silti päähän ja siitä tulisi myös 5 ottelua pelikieltoa. Talaja ei ollut, mutta Zaborsky ei reagoinut siihen.5 on nyt se minimi, mutta onko tuo yksi siihen päälle vielä oikeudenmukainen ratkaisu? En ole itse ihan varma. Olen kahden vaiheilla.
Tämä sinun esimerkkisi jossa taklattava osaa odottaa taklausta, paljonko mielestäsi siitä pitäisi antaa?Olisi sekin vähän linjatonta jos seuraavassa pelissä tulisi tilanne jossa vastapuoli on valmiina ottamaan taklauksen vastaan, mutta taklaus kohdistuu silti päähän ja siitä tulisi myös 5 ottelua pelikieltoa. Talaja ei ollut, mutta Zaborsky ei reagoinut siihen.
Taisi se kuudes tulla siitä, kun kurinpitodelegaatio katsoi Saipan otteluohjelmaa ja huomasivat että se kuudes peli on SaiPan kotipeli Lukkoa vastaan, niin ajattelivat että kiusa se on pienikin kiusa, lätkästään vielä yksi peli siihen viidennen päälle..... Mitään muuta syytä en moiselle voi ymmärtää... Viisi olisi ollut jotenkin ymmärrettävä, mutta KUUSI!5 on nyt se minimi, mutta onko tuo yksi siihen päälle vielä oikeudenmukainen ratkaisu? En ole itse ihan varma. Olen kahden vaiheilla.
Eikös aikaisempi minimi ollut 3 peliä ja nyt se on 5 peliä, tai sit olen ymmärtänyt jotain väärin.Jos taas ajattelee, että koko asteikkoa siirrettiin viisi pykälää oikealle niin tämä nykyinen 5 peliä on entinen 1 peli, eli markka-aikana Zabo olisi saanut siis 2 peliä tuosta. Aika vähän, kun kattoo tilanteita mistä on tullut kolmekin peliä kieltoa.
Nyky säännöillähän tämä Zabo meni ihan ookoo, mutta voi mitä myrskyjä tämän idioottisäännön myötä vielä nähdäänkään. Ja ajatelkaa pleijareita... Voi olla ettei mitään uskalleta edes viedä käsiteltävälsi kun se on pelaajan osalta kisat suunnilleen siinä ja Liigan viihdearvo laskee, pelaajat loppuu kesken ja vitutuskäyrät nousee.
Jimi Jalonen lainalle SaiPaan. Laina voimassa toistaiseksi.
Osaako kukaan sanoa, mihin tää jeppe asettuu SaiPan nykypuolistajien asteikolla? Onko tasoa Sneck vai tasoa Autio/Seppälä?
Jimi Jalonen lainalle SaiPaan. Laina voimassa toistaiseksi.
Niinpä. Kyllä pelaajia on kaupan, mitä todistaa esim. Tapparan tuore tsekkivahvistus. Mutta kyse taitaa olla markkinoiden jakautumisesta. Kärkiseurat pystyvät tarjoamaan tuplaliksan SaiPaan verrattuna ja bonuksena vielä mahkut voittaa Suomen mestaruus. Joka tapauksessa pitkä kevät tiedossa. SaiPan valtti on käytännössä pitkä kesäloma, mutta oikeat pelimiehet eivät sitä ensi sijassa tavoittele. Olemme kanta-asiakkaita jääkiekon Tokmanneissa ja Honkkareissa. Tällä hetkellä SaiPan vetovoima ei riitä pelaajamarkkinoilla laadukkaisiin sainauksiin.Noihin Tuomenoksan kommentteihin on pakko ottaa kantaa, sillä en usko selityksiin, joiden mukaan markkinoilla ei ole riittävän potentiaalisia pelaajia. Kyllä siellä homma on kiinni ennemminkin halusta kuin markkinoista. Jospa koitettaisiin tarjota asianmukaisia soppareita? Budjetin käyttämättömyydestä en enää jaksa vouhottaa, mutta harmittaa Lehterän puolesta, kun muutenkin jo valmiiksi mitätöntä budjettia ei käytetä kokonaan. Hyvin tuo KooKoo naapurissa on onnistunut löytämään pelaajia. Halu ja vetovoimaisuus nääs, molemmat puuttuvat tämän hetken SaiPalta ja siksi en käytä seisomapaikkakausikorttiani tänään.
On kyllä kauhea rosteri.Piipponen-Ramstedt-Nikko
Persson-Löfman-Kaksonen
Mäntykivi-Virtanen-Vainikainen
Iso-Mustajärvi-Koho-Oksanen
Ojantakanen
Jalonen-Vainio
Salo-Riikola
Olkkonen-Ikonen
Kaarlehto