Kyllä mä ylivoimalle kaipasin viime ottelussa. Ei luotu yhtään hyvää paikkaa.
Pitäis tutkia tän vuoden puolelta YV-tilastoja. Älytöntä tykitystä ei ole ollut vähään aikaan, vaikka Ramu on ollut kentällä.
Kyllä mä ylivoimalle kaipasin viime ottelussa. Ei luotu yhtään hyvää paikkaa.
Tuo on totta, mutta toi hän minun mielestä vähän mielikuvitusta. Tosin ei kannata parin ottelun perusteella minunkaan tehdä johtopäätöksiä.Pitäis tutkia tän vuoden puolelta YV-tilastoja. Älytöntä tykitystä ei ole ollut vähään aikaan, vaikka Ramu on ollut kentällä.
Ja keskiviikon Ässät-SaiPa -ottelun jälkeen viikonloppuna pelataan back-to-back TPS-Ässät ja Ässät-TPS. Siinä jaetaan myös SaiPan kannalta aika isoja pisteitä, onneksi vain 3 kpl per otelu!Seuraavat kaksi peliä ovat muuten sitten pikkaisen isoja matseja (Ässät ja KalPa).
Näinköhän Ramu saa uuden osoitteen tällä viikolla? Tuskin peleissä ainakaan näkyy tämän perusteella.
Kyllä se on joukkueen rakentaminen. KooKoo on ymmärtänyt Saipaa paremmin, ettei Leftijengeillä voi päästä edes sarjan kärkeen. Tärkeintä ovat hyökkääjien mailat, jokaisessa kentällisessä pitää olla ainakin yksi Right-hyökkääjä. Ne joukkueet, joissa on keskushyökkääjänä joku Kuuselan tai Kontiolan tasoinen kaveri rightilla, ovat kovia.No kerroppa sitten kuinka KooKoo on saanut tuon aikaan, eikä budjetti ole yhtään suurempi kuin SaiPalla?
Kaikki ne joukkueet, joissa Right/Left tasapaino on hallinnassa hyökkääjien (ja osin puolustajienkin) suhteen, ovat liigan kärjessä. Kaikki Left-joukkueet ovat sarjan hännillä (Ässät vielä sinnittelee)..
Pelaajabudjetti on siis kokonaisuudessaan käytetty. Näin kertoi Markkanen. Totean vain, että helvetin huonosti se on käytetty.
Missäs palstan oma Tero Lehterä on? Muistaakseni piti nimeä vaihtaa, jos SaiPa voittaa KooKoon ;).
Missäs palstan oma Tero Lehterä on? Muistaakseni piti nimeä vaihtaa, jos SaiPa voittaa KooKoon ;).
On vaan ollut heikompi kuin pelaavat pelaajat.Missä Emil Forslund? Joko meni sukset Teron kanssa ristiin?