Onko kukaan kuullut mitään huhua että saattaisi tulla nopeallakin aikataululla pelaajahankinta SaiPa:lta?
Sellainen huhu on ainakin että SaiPa on asuntokuvioita jo hoidellut.
En kyllä lähtisi kaatamaan likasankoa pelkästään näiden pelaajien päälle, varsinkaan Strömbergin. Minusta Strömberg saadaan kyllä SaiPan muottiin sopimaan ja sorvaisin miehelle jatkoa, kun voidaan olettaa, että vaihtuvuus tulee olemaan aika suurta tämän kauden jälkeen.Tuossa tauolla olisi jo pitänyt pelaajamarkkinoilla reagoida. Nyt voi jo myös sanoa sen, että osataan niitä huteja tehdä näköjään meidänkin organisaatiossa. Järveläinen ja Strömberg ei vain istu tuohon SaiPan sapluunaan.
En kyllä lähtisi kaatamaan likasankoa pelkästään näiden pelaajien päälle, varsinkaan Strömbergin. Minusta Strömberg saadaan kyllä SaiPan muottiin sopimaan ja sorvaisin miehelle jatkoa, kun voidaan olettaa, että vaihtuvuus tulee olemaan aika suurta tämän kauden jälkeen.
Kyllä se Strömberg ennen sarjataukoa kävi siellä kärkiketjuissakin pelailemassa, paljonkohan se niitä tehopisteitä tekikään, voisit Takis meille tietämättömille kertoa.
Minun muistini mukaan oli kyllä siellä tehojen saralla melko hiljaista hänellä.
En ymmärtänyt kesällä Järveläisen, enkä Strömbergin hankintaa, eikä vieläkään ole asia minulle valjennut, päinvastoin on vain varmistunut, että virhehankintoja on tullut tehtyä.
Niin Takis, ajattelin että valaiset meitä, missä ketjussa ne Strömbergin tehot ilmenevät, mutta ehkä minä hiukan valaisen asiaa.
Ennen tuota maajoukkuetaukoa Strömberg pelasi kymmenen (10) ottelua ykkös- tai kakkosketjussa ja tehopisteitä tuli 0+2 ja +/- 0.
Ei siellä muutkaan noiden ketjujen pelaajat aivan hirveästi juhlineet, mutta minun mielestäni Strömbergin luovuus kyllä noilla pisteillä loistaa vahvasti poissa olollaan.
Mutta olkoon, jokaisella on mielipiteensä ja minä voin olla tahollani eri mieltä, odotellaan yhdessä tuleeko Strömbergiltä jossakin vaiheessa tehoja, vai voidaanko mies siirtää sinne menetettyjen lupausten listalle.
Ehkä tärkeämpää on saada kauden jälkeen plus - merkkinen lukema tilinpäätökseen, kun makuun on päästy?SaiPan hallitus ja rahakirstujen päällä istuvat näyttävät tosin tämän kauden osalta luovuttaneen, kun ykkössentterin ja pelillisen johtajan paikkaajaa ei näy eikä kuulu. Sokea reettakin näkee, että vahvistusta tarvitaan..
Joukkue on iskukykyinen, mutta se tosiaan vaatii paria täsmähankintaa. Ymmärrän toki, että ei tahdota hätiköidä, eikä mitään paniikkinappuloita pidäkään painaa, kun kautta on 2/3 jäljellä vielä. Mutta ennen vuodenvaihdetta niitä miehiä on tultava, jos tahdotaan uskottavasti tapella todella mitaleista.
Nokelaisen kohdalla ei edes pitäisi voida puhua "paniikkinappulan painamisesta", vaan "varasuunnitelman käyttöönotosta". Ei toimiston porukka voi olla niin naiivia, etteikö budjettiin olisi jätetty varaa ainakin yhteen kunnon vahvistukseen juuri tällaisen skenaarion varalta. Tämä viivytys vaan ihmetyttää, viime keväänä Tavin loukkaannuttua nykäistiin ukko KHL:stä parin päivän varoitusajalla ja nyt ei kuukauteen ole tapahtunut mitään. Samaan aikaan A-junnuissa yksi jantteri vetää kolmatta kautta piste per peli -tahdissa ja melkein samalla tasolla junnumaajoukkueessa, mutta oikeaa liigapeliä ei ole päässyt ihmettelemään edes 13. hyökkääjänä.