Maalivahdit: Lipiäinen kolmosveska, pääasiassa A-junnuissa ensi kaudella. Jotenkin mutu-tuntuma on, ettei Ullberg välttämättä SaiPaan enää palaa, joten voidaan tarvita vielä kaksi maalivahtia.Maalivahdit: Lipiäinen on tulevaisuuden mies ja Ullbergi ei vakuuta, apuja tarvitaan. Markkanen olis ihan jees.
Puolustus: Listalta löytyy kuusi mahdollisesti mitat täyttävää heppua ja minulle tuntemattomampi Mika Huuhtanen. Kaksi kokenutta heppua tuohon lisää ja hyvä tulee. Harri Tikkanen ja syksyllä tilanteen selkiinnyttyä joku toinen konkari?
Hyökkäys: Sopimuspelaajia on jo nyt 15 kpl, näiden joukossa toki vielä vain junnupelejä pelanneet Joni Suutari, Toni Rehunen ja Rasmus Hämäläinen. Nimiä on kuitenkin niin paljon, että 3- tai 4-ketjun työmyyrää ei enää tarvita. Ulkopuolelta tulevat vahvistukset pitää ehdottomasti olla kärkiketjujen miehiä. Tai miksei joku divarikalastus tyyliin jesperpiitulainen tai jarnokoskiranta voisi olla ok. Moranille voisi maksaa enemmänkin mun mielestä, olisi hyvä että Giliatille saataisiin hyvissä ajoin luottosentteri jonka kanssa kuviot saataisiin toimimaan.
Ensi kauden alla sm-liiga ilmoittaa, että puhtaista taklauksista ei tule ulosajoja eikä pelikieltoja, vaikka osuisi vähän kovempaakin. Tähän SaiPa vastaa ketjulla Paalanen-Flinck-Vauhkonen.
Meinaatko, että Vauhkonen parantaisi puhaltamalla Paalasen rikki menneet polvet ja muut jäsenet?Vauhkonen ei tee kärpäsellekkään pahaa. Se on kuin se tumma kaveri vihreässä mailissa...
Ja edelleen täällä täysi luotto Kallioniemi-Tuomenoksa pakkipariin ja lupaukseen joukkueen vaihvistamisesta. Kuten joku jo tässä ketjussa muistelikin vanhoja, niin liian vähäinen vaihtuvuus voi kääntyä myös itseään vastaan kun jatkon ja palkankorotuksen saaneet runkopelaajat tiputtavat tasoaan ala Tuominen.
-Moran on ihan ok, jopa hyvä, muttei hänkään ole mikään sateentekijä. Hyvällä scouttauksella saadaan nuorempi ja nopeampi pelintekijä hänen paikalleen. Jos Moran jatkaa, sekin sopii.
Eikös Jokisellakin ollut optio? Hänestä ei nyt mainittu mitään. Tämä varmaan tarkoittaa sitä ettei Tommi jatka meillä.
Iloinen täytyy olla Flinckin ja Maalahden jatkosta. Ilmeisesti Giliati ottaa kaksi paikkaa meidän ykköskentästä kun on kahteen kertaan hyökkääjien listassa SaiPan sivuilla :)
harkitsisin myös Demen-Willaumen kysymistä takalinjoille. Täyttäisi Pukan tontin mennen tullen ja itse pidin kaverin pelityylistä etenkin maalinedustalla ja kulmissa
RDW:n Timrå on hieman ahdingossa Elitserienin karsintasarjassa, mikäli putoaminen tulee mies varmaan olisi hyvinkin saatavissa takaisin SaiPaan. Muutenkin tuossa karsintasarjassa kova ex-SaiPalais-edustus. Tällä hetkellä vahvoilla ovat Iliakisin Örebro ja Bergenströmin Leksand ja Timrålla vielä jonkinlaiset saumat. Lintnerin ja Sondellin edustama ja muutenkin aika nimekäs Rögle hyvin lähellä putoamista.RDW takaisin, siinä oli pelaaja minun makuuni. En muista, että olisi lähtenyt yhdestäkään kulmaväännöstä ilman kiekkoa ja oli muutenkin perusvarma.
Liekö RDW:ta kiinnostaisi palata joukkueeseen, joka ei jatkoa tarjonnut aiemminkaan? Voisi kuvitella, että sellainen seura ei niin kiinnosta enää.
Tiedä sitten, kuinka usein pelaaja palaa seuraan josta on potkittu aiemmin pois.
Tervetuloa kyllä minun puolestani.
Ok, noinhan se sitten menikin. Ei vanha muista kaikkea. No joo, pointti kuitenkin, että tuttuna pelaajana kelpaisi kyllä. Tiedettäisiin osapuilleen sen, mitä saadaan.Ei siellä mitään poispotkimista tapahtunut.
Jotain muutakin meriittiä pitäisi olla kuin "iso ja päässä vikaa". "Hullumpi kuin Kudroc" ei myöskään riitä.Matt Nickerson olisi kiva saada Lepraan. Samalla kuria maalinedustalle, ja ei tarvitse muitten pelata milloin joutuu sikailun kohteeksi. Rahoituksen ei pitaisi olla ongelma silla jos KooKoolla on varaa niin on myos meilla.