Vaikka tuo on edelleen vain huhun huhu, mutta itse tarraan aina kyllä pieneenkin tiedonmuruun...
Ah, tuollaiset huhut tuo helpotusta baari-illan jälkeiseen karuun aamuun. :) Toivottavasti kuulit tuo eilen, etkä 1.4.? ;)
Vaikka tuo on edelleen vain huhun huhu, mutta itse tarraan aina kyllä pieneenkin tiedonmuruun...
Kyllä nyt haiskahtaa edelleen pojat hyvälle!
Nämä juorut on aina juoruja, mutta eilen sain kuulla aivan jääkiekkoa tietämättömän suusta juttua Lintneristä. Eli kaverin alaisena töissä on se toinen kahdesta Lappeenrannassa asuvasta Slovakeista. Oli mies tullut kysymään pomolta, että mikäs turnaus Kouvolassa pelataan, kun Riku oli antanut pari vapaalippua maaotteluun. Niin siis nämä maanmiehet pitävät yhtä myös täällä Suomessakin..
Joo, siis asiaan. Niin, tämä minun kaveri sitten heitti tuossa tarinan kerronnan lomassa, jotta Lintnerillä olisi sopimus SaiPan kanssa ensi kaudelle jo kädessä!
Se alainen oli sen sanonut hänelle.
Tämä maanmies oli sitten myös sanonut sen todeksi, että kyllä Lintnerin perhe oli oikeasti tykänneet Lappeenrannasta.
Itsekkin olen kuullut jo samaa huhua, mutta siitä on n. 1 kuukausi että en sitten tiedä miksi olisi pihdattu sopimusta ja loppui usko, mutta nyt sitä taas riittää!
MIKÄLI soppari olisi valmiina, olisi yksi melko luonnollinen selitys, miksei sitä ole julkistettu. Tuon tason pelaajan sopimuksen julkistamisessahan näkyvyys valtakunnallisestikkin olisi ensiarvoisen tärkeää. Meneillään olevat pleijarit vievät suurimman osan huomiosta (luonnollisesti).
Kunhan liiga saadaan pakkettiin ja mahdollisesti vielä mm-kisat olisi näkyvyys taattu ja sitäkautta kausari+mainosmyyntiä buustattua sopimuksen julkaisemisella. Ei noiden myynti vielä toukokuun puolivälin jälkeen ole liian myöhäistä. Näin maallikon silmin....
Itse uskon johonkin KHL-pykälään tai muuhun vastaavaan, joka tullessaan voimaan pyyhkii tuon SaiPan...Niin, tai sitten sopparissa on ulkomaanpykälä, joka sallii siirron vaikkapa toukokuun loppuun asti muualle eikä SaiPa näin epävarmassa tilanteessa viitsi uutisoida paperia ennen kuin miehen tulo on varmaa.
Niin, tai sitten sopparissa on ulkomaanpykälä, joka sallii siirron vaikkapa toukokuun loppuun asti muualle eikä SaiPa näin epävarmassa tilanteessa viitsi uutisoida paperia ennen kuin miehen tulo on varmaa.
Näinpä. Mömmönkisat katsotaan ensin ja sitten julkistetaan jos Litner ei lyö itseään läpi noissa kisoissa ja siirry muualle.
Lintner tuntuu olevan näitä myöhäisheränneitä jos läpimurtoa edelleen odotetaan.
- Puolustaja Richard Lintner (SaiPa, FIN) saa heittää hyvästit MM-kisoille. Lintnerin munuaisessa on todettu pieni repeämä ja taukoa tulee useampi viikko. Hän loukkasi munuaisensa Suomi-ottelussa pe 1.4.
....
Rikun mömmömkisat ohi....
Tomi Leivo tulossa SaiPasta Lahteen. Sopimus on Lepraan, mutta oisiko jotain intti virityksiä vai joko on käyty ?
Onhan tuolla potentiaalia liigapelaajaksi, oisiko HeKin pelaaja näin ennakkoon ajatellen ?
Tällaista puhutaan tuolla Pelicansin puolella. Aika mielenkiintoinen homma, juuri tuli sopimus SaiPaan ja eikös armeijan hoitaminen onnistuisi varsin hyvin myös Lappeenrannassa? Mutta tosiaan, mikäli ei olisi vielä valmis liigaan vaan pelaisi kauden Jukureissa, välimatka kasvaisi melko pitkäksi.
Onko tämä Brian Salcidon sopimus Lukkoon jo julkaistu?
Onko tämä Brian Salcidon sopimus Lukkoon jo julkaistu?
D-Team:ssä kiekkoillut Lauri Taipalus on keväisien linnulaulujen mukaan neuvotellut pahvista SaiPa:n kanssa.