SaiPa-Kärpät Lappeenrannassa 30.12.

  • 5 973
  • 53

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
The Pasi on suurten kaupunkien mies

Nielikäisen televisiossa antamat lausunnot eivät ihmetytä yhtään. The Pasihan on suurten kaupunkien mies - Helsinki, Oulu...

Täten siis peliuran jatkopaikka on siirtoajan umpeudutua Suomen suurin kaupunki (armas syntymäkuntan... anteexi syntymäkaupunkini) Pudasjärvi.

Jäähallia megacityssä ei vielä toistaiseksi ole, mutta eiköhän sellainenkin saada nopeasti puuhasteltua, mikäli SM-liigan yksi valovoimasisimmista tähdistä kaupunkiin saapuu.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
The Pasi, one and only! Tuo Nivalan räpättäjä luojan armosta.

Onneksi Kärpät etsii kuitenkin hiukan erityylistä pelaajaa. Ei sillä, etteikö Pasi joukkueeseen mahtuisi niin kauan, kun Silvanderit, Haatajat ja muut pikkupojat kentällä viilettävät.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Erittäin hyvää raporttia pelistä! Mukava lukea asiapitoista ketjua. Tepa,amok jne. erittäin erittäin hyvää juttua.

En itse peliä nähnyt mutta harmi jos Aaltonen ei päässyt pelaamaan. Miestä on hehkutettu useamman kaverin toimesta ja useampaan otteeseen joten olisi hauska nähdä mitä mies osaa. Muutamaan otteeseen olen äijjää itse jäällä nähnyt muttei mitään sanottavaa ole silmiin tarttunut.

Lotvonen? Siis kelvollinen kauden avaus? Hyvä niin koska Korpikarilla on joku loukkaantuminen (ei pelannut eilen junnujen kisoissa,vamman vakavuudesta ei minulla tietoa) joten Lobsterille lienee luvassa peliaikaa. Muutenkin sitä piilossa ollutta potentiaalia voisi ruveta käyttämään,Lotvonen oli playoffeissa pakkien parhaimmistoa joten siitä olis hyvä jatkaa.

Pasi vaan tänne jos halvalla saa ja on tyytyväinen 13. hyökkääjän rooliin. Joukkueen johdon pitää punnita kuitenkin tarkkaan ottaako puukätinen taklaaja kokoonpanoon vai istutetaanko jotain junnua penkin päässä...kummasta on hyötyä tiukoissa paikossa enemmän?

Henriksonin mollaamisesta...tämä nyt on mielikuva mutta fiilispohjalta sanoisin että viime kerran kun HH puhallusta näin (oliko lie Oulussa vai tv-peli) niin puhalsi hyvin. Huonoja päiviä sattuu kaikille. Tuo on kyllä Hannusta jäänyt mieleen että jäähylle joutumiskynnys nousee reilusti 3. erään. On todella huono juttu,koska tottakai pelaajatkin tämän tietää ja se vaikuttaa kaikkeen rikkomiseen..
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kai Pudasjärveltä kaukalo löytyy? Voishan sinne jonku pressun päälle vetää ja makkaranmyyjän laittaa jäähyboxin viereen käristeleen Pasille kunnon kärkkäreitä. Sieltä Pasi sitte sinkoilis antaan pikku pusuja Utajärven Kuohun pojille tiukassa paikallisväännössä. Niin ja joka pusu ois paria kärkkäriä mojovampi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös