Olipahan peli. Jokereita ei voi kuin ihmetellä. SaiPa oli suurimman osan pelistä jyrän alla, mutta Jokerit ei vain saanut mitään aikaiseksi. Pyöritystä kylläkin, mutta siihen se sitten jäikin. Kolmannessa erässäkin oli eräässä vaihdossa tukku hyviä tilanteita ja Zepp oli jo makuullaankin, mutta kun ei niin ei. Kuten joku jo kirjoitti, niin Santalan kämmäily ja oma maali olivat todellinen huipennus koko Jokereiden tämän päivän pelille. Olen hämmästynyt - tietenkään en odottanut tänne viime vuosien tasoista Jokeri-laumaa, mutta tämä esitys alitti alhaisimmatkin odotukseni. Kertaalleen olin Jokerit tällä kaudella ennen tätä peliä nähnyt ja silloin peli kyllä toimi paremmin.
No, onneksi Jokerit ei ole minun päänsärkyni.
SaiPa pelasi hyvän puolustuspelin, mutta täytyy vähän ihmetellä SaiPaakin. Missä olivat fiksut hyökkäykset? Entäs vauhti, taklaukset ja luistelu? "Rytyä pyttyyn" olisi Taurun Eero sanonut, koska kysyinen ryty todellakin puuttui tänään. Peliä ei saatu oikein millään painettua kunnolla Jokereiden päätyyn siten, että sinne olisi syntynyt todellinen paine - vain hetkittäin oli ilmassa jotain tuon suuntaista, mutta nuokin hetket kuolivat melko nopeasti. Onneksi puolustus toimi (kaivetaan kiekko ja heitetään kohti vastustajan päätyä), ja Zepp otti tarvittavat kiinni. Jatkossa ilmeen pitää kuitenkin olla taas aivan erilainen, muutoin tulee nenille niin, että tuntuu. Kenties todella tiukka ottelutahti näkyy väsymyksenäkin jo. Hyvä puolustustaistelu kuitenkin.
Enivei, kolmeen pisteeseen pitää olla tyytyväinen. Jokerit on aina mukava voittaa. Ei muuta kuin eteenpäin ja mielellään vähän lujempaa kuin tänään. Hyvältä tuntuu ja vähän jännittääkin - kuudes sija on ihan omissa käpälissä!