Saipa-Jokerit 28.2.

  • 9 124
  • 98

Carlos

Jäsen
Mälkiä narreihin valmentajaksi?

Tämä tuli jotenkin väkisin mieleen, lukiessa aamun pääkaupungin sanomia. Mälkiä totesi pelin jälkeen että tasapeli Suomen parasta joukkuetta vastaan tuntuu voitolta. Käsittääkseni Suomen parhaana joukkueena voisi ehkä pitää sarjajohtajaa, viimeisissä peleissä eniten pisteitä kerännyttä joukkuetta, tai hyvällä tahdolla vielä hallitsevaa mestariakin. Käsittääkseni Jokerit ei ole kamalan vahvoilla millään em. osa-alueella.

Joten tuli vaan mieleen, kenties joku yrittää vähän nuoleskella johonkin suuntaan, siltä varalta että Jortikka ei nauttisi ihan täyttä luottamusta. Tai sitten Mälkiän muistissa on musta aukko kevään 2002 ja tämän päivän välissä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Carlos
Joten tuli vaan mieleen, kenties joku yrittää vähän nuoleskella johonkin suuntaan, siltä varalta että Jortikka ei nauttisi ihan täyttä luottamusta. Tai sitten Mälkiän muistissa on musta aukko kevään 2002 ja tämän päivän välissä.

Niin, Jokereitahan Mälli ei ole vielä valmentanut, vaikka aika monen jengin peräsimessä mies onkin jo nähty. Aika mielekiintoinen kommentti, itse tuli mieleen että mitäköhän kamaa se Mälli oikein vetää, tekisi mieli samaa...

Toisaaltahan tuossa kommentissa voisi nähdä jotain yhteyttä myös Mällin keskenjääneen Helsingin projektin ja HIFK:n nykykunnon kanssa, sillä Mälli ei kai pitkään kestäneestä palkanmaksusta huolimatta ikinä hyväksynyt tilannetta, joten ehkä toi oli vain jokin inside-kuitti naapuriin.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Voitto!!!!!!!!!! IHANAAA,IHANAAA!!!!!!

Viestin lähetti Lemieux 66
Ei ole totta me voitettiin varamiehinen Saipa!!!! JEEEESSSSS kolme tehtyä maalia!!!!! HYVÄ TOMEK, HYVÄ SUOMI!!!!! TÄHÄN ON HYVÄ LOPETTAA.


Jaa. Eipä ole vähän aikaan nähnyt narrifania joka tuulettaisi näin voimakkaasti täysin vajaamiehisen Slappenstrandilaisten voittoa, ja sitten vielä vasta jatkoajalla ja 6:n töhrityn ylivoiman jälkeen. Tämä viesti pitäisi kyllä arkistoida jonnekin.

Ei siinä mitään, antaa palaa vaan. Kyllä minun suunnitelmissani on vielä teille kaaneistakin voittoa. Ipa on sitten eri juttu. Tällä menolla selviää otteluparit vasta viimeisenä runkopelipäivänä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti lintu
Näin kova on pelaajien viha Jortikkaan tällä hetkellä huhujen mukaan. Koska en voi lähteitäni paljastaa niin tämä varmasti kuulostaa typerältä. Esim. Cobol voi varmasti ampua alas huhun tai vahvistaa sen todeksi, jos pystyy paljastamaan.

Jos näihin viitsisi regoida, niin millään ei muuta ehtisikään kuin oikoa tätä useiden HIFK-fanien levittämää huhua. Onko jotenkin pelko puserossa, vai mistä tämä kiiinnostus johtuu? Jortikka valmentaa kuin kiusallakin Jokereita myös ensi kaudella, siitä voitte olla aivan varma.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Teacup

2 pistettä tuli, tästä eteenpäin. Mestaruus todellakin ihan realistinen tämänpäiväisen perusteella. Muutamaa palasta pitää vielä säädellä ja se on siinä.

Hauska vitsi. Siis lauantain perusteella säälipleijareissa putoaminen on oikesti realistisempi vaihtoehto kuin Mestaruus.
Puhut jostain potentiaalista jota olisi muka ollut nähtävissä.

Ei millään pahalla, mutta minä näin joukkueen joka ei kyennyt voittamaan varsinaisella peliajalla SaiPaa. SaiPaa, josta lähti tammikuun lopulla kahdeksan ukkoa. SaiPaa, jonka neljästä edstusjoukkueen parhaasta A-junnusta kolme oli poissa. SaiPaa joka pelasi yhden erän 15 ja kaksi erää 14 pelaajalla. SaiPaa jossa pelasi täydet vaihdot pelaaja joka EI MAHTUNUT päivällä A-junnujen kokoonpanoon. Siinä hiukan arkirealismia joka kertoo minkälainen mittari oli kyseessä.

Hatunnosto joka tapauksessa meidän vähälukuiselle joukkueelle, joka taisteli jälleen upeasti. Ihailen suuresti tuota joukkueemme tämän hetkistä työmoraalia. Valmistautuminen seuraavaan kauteen on lähtenyt käyntiin erinomaisesti. Hienoa Heikki, Järvis ja pojat!!!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Arvoisa Birkku ja muutama julli kaupanpäälle.

Olen hiukan ihmeissäni teidän tosikkomaisesta asenteesta meidän muutaman fanin sarkastiseen kirjoitteluun.

Meidän naapureiden kirjoittelu on tietysti ymmärrettävää, koska he ovat olleet viime vuodet ikeen alla ja nyt kun palasivat pitkästä aikaa ykkösiksi niin pitäähän se näytää kaikelle maailmalle ;-)

Birkun kirjoittelun laitan vain erehdyksen tiliin.

Ai niin, meinasi unohtua ja muistakaa, narri nauraa kuitenkin lopulta viimeiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Birkku
(henkilökohtaisesti en laske näitä Etelä-Karjalan wannabe faneja faneiksi
Ihmettelen asennettasi, ei tulisi mieleenkään haukkua Helsingissä asuvaa Saipa-fania siitä, että kannattaa Saipaa.
Se, että asuu Lappeenrannassa ei toki tarkoita, että on sieltä kotoisin. En tiedä mutta voihan olla mahdollista, että Teekuppi on Helsinkiläinen joka opiskelee siellä aivan kuin ystäväni avovaimokin.

Tosiasia on, että meillä on faneja ympäri Suomea, myös Lappeenrannassa ja jopa Tampereella ja Turussakin.

Suomessa tietääkseni vallitsee uskonnonvapaus ;-)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti hull16
Ihmettelen asennettasi, ei tulisi mieleenkään haukkua Helsingissä asuvaa Saipa-fania siitä, että kannattaa Saipaa.
Täsmälleen samoilla linjoilla. Voisi jopa ajatella niin, että aika kurkoa kannattaa muuta kuin oman kylän jengiä ja kulkea sillä tavalla omia polkujaan. Stadilaisen Jokeri-fanin näkökulmasta on vain hienoa, että Jokeri-faneja löytyy kaikkialta Suomesta. No täsmennetään nyt sen verran, että Turun osalta en kyllä ole ihan varma ;-) Turkulainen Jokeri-fani ja helsinkiläinen Tepsi-fani, sula mahdottomuus.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Täsmälleen samoilla linjoilla. Voisi jopa ajatella niin, että aika kurkoa kannattaa muuta kuin oman kylän jengiä ja kulkea sillä tavalla omia polkujaan. Stadilaisen Jokeri-fanin näkökulmasta on vain hienoa, että Jokeri-faneja löytyy kaikkialta Suomesta.

On varmaan kurkoa joo, mutta herran jestas kun minulla paloi päreet 90-luvulla näihin gloryhunter Itä-Suomalaisiin. Keskimäärin jääkiekosta ei ymmärretty helvettiäkään, mutta ylpeenä paineltiin Jokeri-asuste päällä pitkin raittia ja hoettiin Janecky Janecky. Sitähän se on, aito kannustaminen. Huonoja vitsejä lähinnä.

Tämän päivän kannattajiin en ota kantaa kun en koe omaavani riittävästi kokemuksia heistä.
 

ahal

Jäsen
Viestin lähetti hull16
Se, että asuu Lappeenrannassa ei toki tarkoita, että on sieltä kotoisin.

Tosiasia on, että meillä on faneja ympäri Suomea, myös Lappeenrannassa ja jopa Tampereella ja Turussakin.
Söhäisen tätäkin aihetta hieman, vaikkei ole itselleni suunnattukaan. Mutta vain yrittäkseni selventää käsitteitä. Nykysuomen sanakirja määrittelee fanin: "jonkun (kuuluisuuden) ihailija", ja suosikista se sanoo "jokin joka on jonkun erityisessä suosiossa, lempilapsi, lemmikki (esim. suosikkijoukkue)". Kannattaja taas on "tukija, puoltaja, puolestapuhuja".

Eli näillä perustein olen nähtävästi itse SaiPan ("ikuinen", vuodesta 1965) kannattaja, ja SaiPa on suosikkijoukkueeni. Fani en itse asiassa haluaisikaan olla, sillä määritelmä viittaa jossain määrin kritiikittömään ihailuun, ja siihen en näe SaiPan(kaan) tapauksessa mitään syytä. Kuten talven tapahtumat ja omatkin kirjoitukseni osoittavat. Osa juuristani, kavereistani ja sukulaisistani on yhä tukevasti seudulla, vaikka itse olen asunut jo kauan pääkaupunkiseudulla. Näin on varmaan monella muullakin SaiPan kannattajalla. Minusta SaiPaa pitää saada kannattaa oli asuinpaikka sitten Turku, Oulu tai Inari, jos siltä tuntuu. Tällaisen pikkuseuran tapauksessa on kuitenkin kyse yleensä "sydämen asiasta". Oli seuran tilanne ja joukkueen sarjataso mikä hyvänsä, aina sille toivoo parasta!

Omat poikani kannattavat tai heidän suosikkijoukkueensa on Jokerit. Voi jopa sanoa, että ovat J-faneja, mutta se taas johtuu heidän nuoresta iästään. Aika näyttää, mihin lopulta päätyvät vaiko mihinkään.

Kuten hull16 toteaa, Jokereilla on kannattajia (fanejakin) ympäri Suomen. Se on ihmeellistä, mutta totta. Ja ihan ok. SaiPalla varmaan vähemmän, mikä ei kuitenkaan sputnikkien "itseisarvoa" vähennä tippaakaan.

PS. Gloryhunter-taipumus kuulunee osittain nuoruusvaiheeseen, kun haetaan sopivaa samaistumiskohdetta ja "tukea oman minän rakentamiselle". Siihen esim. vahva urheiluorganisaatio tarjoaa oivia palikoita. En jaksa uskoa, että kovin moni yli 20:nen vaihtaa suosikkiaan kuin paitaa... ja jos vaihtaa, omapa on asiansa. Heikot ovat eväät siinä vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Aksu
On varmaan kurkoa joo, mutta herran jestas kun minulla paloi päreet 90-luvulla näihin gloryhunter Itä-Suomalaisiin. Keskimäärin jääkiekosta ei ymmärretty helvettiäkään, mutta ylpeenä paineltiin Jokeri-asuste päällä pitkin raittia ja hoettiin Janecky Janecky. Sitähän se on, aito kannustaminen. Huonoja vitsejä lähinnä.
Ymmärrän näkemyksesi täysin. Kunnon hardcore fanin mielestähän jengiä ei vaihdeta kuin sukkia ja toisaalta juuri gloryhuntterit ovat kenties ne kaikkein ärsyttävimmät "fanit". Sinänsä Jokerien kannalta tuo 90-luku oli kuitenkin Janeckyineen fantastista aikaa, menestyksen mukana tuli paljon uusia katsojia ja kannattajia. Jokeri-näkökulmasta tämä oli tietenkin pelkästään hyvä juttu.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Aksu
On varmaan kurkoa joo, mutta herran jestas kun minulla paloi päreet 90-luvulla näihin gloryhunter Itä-Suomalaisiin.

Noh, eiköhän ne itä-suomalaiset gloryhunterit ole jo löytäneet omansa, SaiPan, KooKoon tai Jukurit. Ne jotka vieläkin liputtavat Jokereiden puolesta kymmenen vuoden jälkeen ja vieraalla maaperällä, ei ehkä ihan mene gloryhunter käsitteen alle ?
 

Aksu

Jäsen
Täydennän osaltani kirjoitusta...

Ensinnäkin ahal. Nuoret ja lapset ovat oma lukunsa. Kuten kirjoitit, identiteetin hakeminen on yksi iso osa kasvua eikä siinä mitään. Kuuluu kiertokulkuun enkä ole laisinkaan varma, että itse seisoin kovin vankasti juuri minkään takana nuoruusvuosina (No, Saipaa ei ole vaihdettu eikä kyseenalaistettu). Se on sitä enkä heitä kritisoi.

Tulipa vaan tässä ohimennen mieleen, että nykyinen maajoukkueen kannustus (Jätän taas hardcore-kannattajat sekä aktiiviset seuraajat ulkopuolelle) on olemukseltaan hyvin pitkälle samanlaista kuin Jokereiden kannatuksen huippuvuodet 90-luvulla. Välttämättä kannattajilla ei ole hajuakaan keitä pelailee 3-4 kentissä tai siitä kuka availee luukkua, mutta starat tiedetään. Halutaan vaan hengata mukana, kokea fiilistä ja vetää voitonjuhlista oma osuus kotia.

Jokaisella on oikeus kannattaa juuri sitä mitä haluaa. Sitä oikeutta ei kiistä kukaan.

Aitous lähtee yhdessä kasvamisesta, yhteisistä kokemuksista, jaetuista tunteista... siksi gloryhunterismi on tuhoon tuomittua ja ainakin minulta tuomion saava ilmiö. Pitkäkestoisuus, vahvat tunne-elämykset, ylä- ja alamäet luovat sitä sidettä rakkaaseen asiaan, jota loppupelissä voidaan kutsua aidoksi asiaksi. Minä en elämässäni millään sektorilla koe saaneeni yhtään pysyvää asiaa "tässä ja nyt"-meiningillä vaan kaikki ovat vaatineet aikaa sekä työtä, surua ja iloa. En voi (vaikka haluaisinkin) kiistää jonkun gloryhunterin suurta iloa siitä, että 1,5 vuotta kannatettu joukkue menestyy, mutta pohjimmiltaan epäilen sen aitoutta suuresti.

Täältä tähän. Sitoudun, sitoudut, sitoudumme ja vaikka mitä muuta...
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Gags
Noh, eiköhän ne itä-suomalaiset gloryhunterit ole jo löytäneet omansa, SaiPan, KooKoon tai Jukurit. Ne jotka vieläkin liputtavat Jokereiden puolesta kymmenen vuoden jälkeen ja vieraalla maaperällä, ei ehkä ihan mene gloryhunter käsitteen alle ?

Puhuin 90-luvusta enkä tiedä enää yhtään mitä ne silloiset tuttuni nykyisin kannattavat. Jos joku on kannattanut 10-vuotta niin hän on löytänyt asiansa. Puhuin siis ilmiöstä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Aksu
Puhuin 90-luvusta enkä tiedä enää yhtään mitä ne silloiset tuttuni nykyisin kannattavat. Jos joku on kannattanut 10-vuotta niin hän on löytänyt asiansa. Puhuin siis ilmiöstä.

Asia selvä, mä vaan luin lainaamaasi bozikin tekstiä ja vastaustasi siihen, jonka takia ymmärsin asian eri lailla.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Nyt huudetaan...

Viestin lähetti flintstone
Saipa iski maalinsa yv:llä, 2-2 tasoituksen jopa 2 miehen ylivoimalla ja meidän ylivoima pelimme ei tälläkään kertaa saanut maaliakaan aikaiseksi, tällä kertaa siis 6 yv:tä tuloksetonta nyhjäämistä. Ja enpä jaksa muistaa milloin viimeksi me oltaisiin tehty yv-maali.
No itseasiassa tehtiin viimeks yv-maali 21.2.2004 Ässiä vastaan vieraissa(Hyvä Tomek!)...Sen jälkeen ollu 3 pelii ja 36 min ylivoimaa ilman maalin maalia...se huolettaa jo jonkin verran...pläyareissa ylivoimalla pystyis ratkaseen monia pelei...
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Birkku
Mikäli Teekuppi olisi Helsingistä kotoisin olisi kuvitellut hänen varmaan älähtäneen jo viime kerralla kun otin puheeksi "aidot jokerifanit".
Toki on mahdollista, että teekuppi on tavallinen fiksu jokerifani, joka ei reagoi jokaiseen provoon... ;-)

Nettisivujensa mukaan herra on kotoisin Anjalankoskelta ja minusta on edelleen ihan sama mitä joukkuetta joku toinen kannattaa ja heillä on siihen täysi oikeus ja jos se häiritseen jotakuta niin sitten häiritsee.
Eipä täälläkään Saipa-faneista muuten kuule, paitsi silloin kun satutte täällä voittamaan, mutta ei se minua häritse ja eiköhän tuo ole juuri sitä gloryhunter-meininkiä.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti hull16

Eipä täälläkään Saipa-faneista muuten kuule, paitsi silloin kun satutte täällä voittamaan, mutta ei se minua häritse ja eiköhän tuo ole juuri sitä gloryhunter-meininkiä.

Onko se juuri sitä gloryhunter-meininkiä? Ehkä osaa ihmisistä vituttaa niin paljon, ettei mitään mielekästä kirjoitettavaa satu löytymään ja toiseksi vieraspeleistä kirjoittaminen on muutenkin (jos ei paikalle satu) aika vaikeaa. Ja kun kirjoittaa niin onko se pelin läpikäyntiä vai kunnian hakemista?
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, onpas täällä keskustelut... Muistan kyllä kun Birkku aikanaan väitti minua gloryhunteriksi ja päätin jättää kommentoimatta. Se nyt sitten näköjään tulkittiin myöntymiseksi.

Olen pahoillani, etten pienempänä ottanut kaikkia joukkueita tiukkaan analyysiin. Olisihan minun pitänyt hoksata, ettei Jokereita saa kannattaa, mikäli haluaa olla kunnon fani. Enhän todellakaan ole edes Helsingistä kotoisin, tosin en Etelä-Karjalastakaan. Olisi ilmeisesti pitänyt alkaa väkisin kannattamaan jotain pikkuseuraa. Itsehän haksahdin Jokereihin, kun satuin heidän pelistään pitämään ja Selänne oli idolini (olinko 7- vai 8-vuotias?). Sen jälkeen en ole katsonut tarpeelliseksi joukkuetta vaihtaa, sillä Jokerit on ollut lähellä sydäntä koko ajan (13 vuotta?). Anteeksi.

Ilmeisesti kun muutin nyt Lappeenrantaan opiskelemaan minun kuuluu vaieta joukkueestani, mikäli haluan mieltää itseni jälleen kunnon kannattajaksi. Tämä ei kyllä tule tapahtumaan, anteeksi.

T: gloryhunter-Teekuppi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti hull16

Eipä täälläkään Saipa-faneista muuten kuule, paitsi silloin kun satutte täällä voittamaan.

Vähintäänkin mielenkiintoinen yleistys. Tarkoititko tuolla kaikkia meitä SaiPa-faneja vai ainoastaan suurta enemmistöä. Olin ollut siinä uskossa, että oma kirjoitteluaktiivisuuteni pysyy jotakuinkin samanlaisena riippumatta SaiPan pelien lopputuloksista, mutta ilmeisesti sinä tiedät asian paremmin.

Hyvää kevään jatkoa kuitenkin :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Teacup
Ilmeisesti kun muutin nyt Lappeenrantaan opiskelemaan minun kuuluu vaieta joukkueestani, mikäli haluan mieltää itseni jälleen kunnon kannattajaksi.
Ei, ei, ei ja vielä kerran ei. Ole reilu nykyisen kotikaupunkisi faneja kohtaan. Vaikenet koko runkosarjan ajan lätkästä kuin muuri ja pleijareiden alkaessa purat kaiken patoutuman ja ryhdyt torilla avoimesti Jokeri-paita päällä valittelemaan kauden venymistä ja pelien suurta määrää. Näin toimii osuuskaupan väki ja kaikin puolin reilu fani ;-)

Muuten kirjoituksesi on täyttä asiaa. Jos tuolla historialla ei vielä laskettaisi faniksi, eipä niitä faneja Suomessa kovin paljon olisi. Veikkaisinpa vielä, että yksi yleisimpiä tapoja tulla jonkun joukkueen faniksi on se, että sieltä löytyy suosikkipelaaja/idoli. Mä ilmaisisin tämän asian Jokerien osalta niin, että Hjallis on tässä suhteessa stoben velkaa Teemulle, Kekelle, Otolle ja Kettererin Makelle.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Teacup
Heh, onpas täällä keskustelut... Muistan kyllä kun Birkku aikanaan väitti minua gloryhunteriksi ja päätin jättää kommentoimatta. Se nyt sitten näköjään tulkittiin myöntymiseksi.

Olen pahoillani, etten pienempänä ottanut kaikkia joukkueita tiukkaan analyysiin. Olisihan minun pitänyt hoksata, ettei Jokereita saa kannattaa, mikäli haluaa olla kunnon fani. Enhän todellakaan ole edes Helsingistä kotoisin, tosin en Etelä-Karjalastakaan. Olisi ilmeisesti pitänyt alkaa väkisin kannattamaan jotain pikkuseuraa. Itsehän haksahdin Jokereihin, kun satuin heidän pelistään pitämään ja Selänne oli idolini (olinko 7- vai 8-vuotias?). Sen jälkeen en ole katsonut tarpeelliseksi joukkuetta vaihtaa, sillä Jokerit on ollut lähellä sydäntä koko ajan (13 vuotta?). Anteeksi.

Ilmeisesti kun muutin nyt Lappeenrantaan opiskelemaan minun kuuluu vaieta joukkueestani, mikäli haluan mieltää itseni jälleen kunnon kannattajaksi. Tämä ei kyllä tule tapahtumaan, anteeksi.

T: gloryhunter-Teekuppi

Kuule. Minun puolestani voit ihan vapaasti olla niin Jokerifani kun haluat. Se ei minua todellakaan häiritse, vaikka sinä ja muut hengenheimolaisesi ehkä niin luulettekin. Eikä sinun kuulu vaieta joukkueestasi. Sen sijaan kun "vieraalla" maalla alat tuomaan SaiPa-antipatioitasi julki on hyvä varautua siihen että shittiä tulee melko varmasti. Myönnän että saatoin? erehtyä kohdallasi tuossa gloryhunter-asiassa.

Sitä paitsi silloin syksyllä en nimittänyt sinua gloryhunteriksi. Epäilin kylläkin. Tuon sanan perässä oli NELJÄ kysymysmerkkiä. Tietänet mitä nuo merkit tekstissä tarkoittaa. Pidit tuolloin tarpeettomana kommentoida asiaa(koska olet tavallinen fiksu Jokerifani). Tarpeellisena sen sijaan pidit samassa ottelukejussa väittää selvää tuomarivirhettä oikeaksi tuomioksi senkin jälkeen kun nauhan nähnyt erotuomari tarkkailija oli virheen todennut. Eikö tuo ole hieman ristiriitaista. Et viitsi puolustaa itseasi, mutta samanaikasesti puolustat tuomaria joka oli tehnyt virheen yleisön, vastustajan sekä erotuomaritarkkailijan mielestä. Mainittakoon että tuo tapahtui reilu viikko sen jälkeen kun Jokerit olivat hävinneet Lappeenrannassa SaiPalle.
 
Viimeksi muokattu:

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jätetään se case-Sachl nyt sikseen. Siitä on kaikki sanottu ja siihen ei Jokereiden pelillä ollut osuutta eikä arpaa.

Shittiä nyt saan kuulla Jokereista koko ajan, se ei ole ongelma. Sen kestän helposti ja sen olen ansainnut. Olipa vaan yllätys, että joku kyseenalaistaa joukkuevalintani. Periaatteessa sekään ei ole ongelma, mutta en näe tuossa toiminnassa enää mitään järkeä.

Eikä minulla ole mitään Birkkua vastaan todellakaan. Kukin kannattaa tyylillään. Sitä paitsi lähes kaikki tapaamani/näkemäni SaiPa-fanit ovat olleet todella ystävällisiä ja mukavia.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Teacup
Jätetään se case-Sachl nyt sikseen. Siitä on kaikki sanottu ja siihen ei Jokereiden pelillä ollut osuutta eikä arpaa.

Shittiä nyt saan kuulla Jokereista koko ajan, se ei ole ongelma. Sen kestän helposti ja sen olen ansainnut. Olipa vaan yllätys, että joku kyseenalaistaa joukkuevalintani. Periaatteessa sekään ei ole ongelma, mutta en näe tuossa toiminnassa enää mitään järkeä.

Eikä minulla ole mitään Birkkua vastaan todellakaan. Kukin kannattaa tyylillään. Sitä paitsi lähes kaikki tapaamani/näkemäni SaiPa-fanit ovat olleet todella ystävällisiä ja mukavia.

Ok. Eiköhän liipaista "sotakirveet" metsikköön. Jääkiekossa joskus tunteet kuumenee kaukalossa sekä katsomossa. Ehkä tuo Kruusin puolustaminen oli syksyllä sen hetkiselle mielentilalleni liika, joten syyllistyin virhearviointiin. Siis ei henkilökohtaista kaunaa tälläkään suunnalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös