Kyllä se nyt pahasti siltä näyttää.
Kyllä sä oot aivan käsittämättömän negatiivinen....
Viimeisen viikon aikana on ollut paljon positiivisia juttuja suosikkijoukkueestamme:
1. Myytiin Lintner Lukkoon. Lintner on hieno pelaaja, mutta homma ei lähtenyt toimimaan tänä syksynä. Seuran pelaajabudjettiin tuli tilaa, jonka avulla voidaan hakea 1-2 hyökkääjää, minä ainakin haluan uskoa Kallioniemeä että tosissaan ollaan vahvistuksia hakemassa. Meille jäi 7 pakkia, joten tilanne sillä osastolla on määrällisesti juuri nyt ihan ok.
2. Ullberg ja Hämäläinen pääsivät nuorten MM-kisajoukkueeseen. Ullbergilla mahdollisuus vallata joukkueen ykköstorjujan paikka. Minä ainakin ajattelen niin, että Ullbergin mahdollinen onnistuminen sataa suoraan SaiPan laariin.
3. Palkattiin uusi valmentaja. Minä olen täysin varma siitä, että valinta on parempi kuin sinun ehdottamistasi nimistä ainakin Tamminen tai Eloranta (ja Törmänen siis täysin tavoittamattomissa). Pikkaraisen minäkin olisin kelpuuttanut ja kyllä Timo Lehkonen olisi ollut myös mielenkiintoinen nimi.
Pikkaraisen suhteen joku homma ei vaan natsannut, emme varmaan täsmälleen saa koskaan tietää miksi häntä ei sitten lopulta meille palkattu, vaikka tosissaan neuvoteltiin. Timo Lehkosen ambitioista olisi kiva kuulla joltain HPK asiantuntijalta (Black Wolf?), mutta tosiasia on se, että Pekka Tirkkonen ottaa ohjat ensi keväänä. Minä (kuten enemmistö muistakin SaiPa-faneista, arvelen) haluan antaa Tirkkoselle mahdollisuuden näyttää osaamisensa liigatasolla, ilman erityistä negailua. Jos muuten liigaa juuri nyt ylivoimaisesti johtava KalPa olisi valinnut viime keväänä valmentajan
sinun kriteereilläsi, olisikohan valinta osunut Tuomas Tuokkolaan, tuskinpa.
Minä ainakin näen asiat niin, että pyyhettä ei ole tosiaan heitetty kehään!
Ja koskas se SaiPa on viimeksi ollut karsimassa liigapaikasta...hmmm.
Wikipedia auttaa:
Heikki Mälkiä aloitti SaiPan valmentajana kaudella 1995-96. SaiPa oli runkosarjan toinen ja pudotuspeleissä kaatuivat Kotkan Titaanit ja Kiekko-Karhut. Karsintasarjan 1. vaiheessa SaiPa voitti Hermeksen ja karsi liigajumbo TuToa vastaan. TuTo hävisi sarjan suoraan 3-0 ja SaiPa palasi SM-liigaan kriisivuosiensa jälkeen.
Ei siis muuta kuin positiivisella mielellä tiistaina JYPin kaatoon. Taistelu jatkuu, hyvä niin!!
Sitä ennen sinulle ja kaikille muillekin SaiPan faneille Hyvää ja Rauhallista Joulua!!