Ellei sitten nimi ole jo paperissa ja haluttiin vähän huomiota ennen julkistusta.
Ensimmäiseen kohtaan en vielä usko, mutta toiseen uskon täysin.
SaiPa on tilanteessa, jossa pienikin yritys kovalla nimellä mainittuna on sellaista julkisuutta, jota SaiPa kaipaa tässä tilanteessa.
Tuollaisella uutisoinnilla/jutulla/kommenteilla haetaan nimenomaan positiivista kuvaa kannattajien ja yhteistyökumppanien keskuudessa.
Negatiivisena puolena siinä on se, että huutoon on myös vastattava ja kannattajille ja yhteistyökumppaneille ei saa tuottaa pettymystä.
Koodinimi "frankbanham" myy varmasti muutaman kymmentä kausikorttia ja saa pari uutta yhteistyökumppania liikkeelle. "
Jumankekka, nehän yrittää ihan tosissaan, kyllä sinne nyt sitten on lähdettävä pelejä katsomaan!" Ja seuraava samanlainen nimekäs hankinta kenties saman verran. Eli jos tuota kautta ajatellaan, niin pari nimekästä hankintaa voisi tuoda vaikka 100 uutta kausikorttia a' 450€ ja muutaman tukijan => 50 000€ kassaan.
Kai sitä noin voisi yltiöoptimistisesti laskea, vaikkakin olisi kiva tietää lopullinen totuus tuollaisen skenaarion toteutuessa ja kausikortin ostajien motiiveja kysellessä.