Mainos

SaiPa - HIFK 12.10.

• 15 617
  • 143

Carlos

Jäsen
Saipan miähille

Sanoisin että älkää hyvät poijaat välittäkö tuosta sam_gebirin kirjoittelusta, mies on totaalinen perus-pessimisti ihan meidän omassakin ketjussa, ja osaa kuumentaa ihmisiä omastakin leiristä. Perus-vittumainen luonne, etten sanoisi. Tässä ei ollut mitään uutta.

Pyydän samalla että ette tuomitse Hifkiä ja kaikkia sen faneja vain muutamien takia, moni meidänkin leiristä on oikeasti iloinen teidän menestyksestä ja on todennut että jos jollekin pitää hävitä, niin Saipalle sen suo ehkä kaikista mieluimmin.

theref

Jäsen
Carlos

Älähän hätäile! Kyllä SaiPa-leirissä ollaan varsin hyvin tietoisia, että läheskään kaikki IFK-kirjoittajista ei ole tuollaisia.

Tarkoitus ei siis ole tuomita IFK:ta eikä IFK-leiriä, vaan osoittaa pelkästään kyseisen kirjoittajan kannanotot hölynpölyksi tämän ottelun osalta.

Nimimerkki sam_gebir esitti sellaisia väitteitä, että tahdon niihin vastauksen tavalla tai toisella. Toivon mukaan samissa on sen verran miestä, että vielä tähän ketjuun palaa vastaamaan.

sam_gebir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä in general
Re: Carlos

Viestin lähetti theref

Nimimerkki sam_gebir esitti sellaisia väitteitä, että tahdon niihin vastauksen tavalla tai toisella. Toivon mukaan samissa on sen verran miestä, että vielä tähän ketjuun palaa vastaamaan.

Kuules "ylipäällikkö" Theref! Minä en vastaile kenekään kysymyksiin tai uhkauksiin vain sen takia että jollakin jäi jotain epäselvää!
Olen sanottavani sanonut tässä ketjussa. Jos se ei sinulle/muille kelvannut niin entä sitten?
Jos luet minun muita tekstejä näissä eri ketjuissa huomaat että todennäköisesti olen sinua ja aika monia muita reippaasti edellä sekä lätkätiedossa ja monessa muussa asiassa, jos et huomaa, niin ei voi mitään.

Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseen, minä kerroin omani joka ei pelkästään perustunut kyseiseen Saipa-IFK otteluun!

ps. Miksi sinä näkisit pelin paremmin kuin Sakke Lindfors?? Oletko itse edes seissyt luistimilla sm-liigassa...et varmasti ole, ei paukut riitä!

Aksu

Jäsen
Re: Re: Carlos

Viestin lähetti sam_gebir

ps. Miksi sinä näkisit pelin paremmin kuin Sakke Lindfors?? Oletko itse edes seissyt luistimilla sm-liigassa...et varmasti ole, ei paukut riitä!

En vastaa TheRefin puolesta, mutta kuinkahan puolueettomia nämä Saken arviot ovat? Yhtä lailla tämä sälli tappioon pettyneenä tilittelee mitä tilittelee ja takuuvarmasti punaisten lasien läpi. Ja tällä ei ole kokemuksen kanssa juurikaan tekemistä. Piste.

theref

Jäsen
sam_gebir

No niin, aina ystävällinen ystävämme sam_gebir palasikin ja parempana kuin koskaan aikaisemmin.

Minä en ole ylipäällikkö. Olen vain tavallinen kirjoittelija Jatkoajan keskustelupalstalla. Toivoin sinun pystyvän vastaamaan asiallisesti mielestäni hyvin perustelemiini kysymyksiin, mutta vastauksestasi jäikin hyvin hyvin hyvin heikko kuva!

Minä tahdoin sinulta vain vastauksia ja perusteluja enkä millään lailla uhannut sinua. Pystytkö osoittamaan kohdan jossa uhkailin?

Sanottavasi sanoit, mutta ensimmäistäkään perustetta/faktaa et sen pohjaksi esittänyt. Sen "faktan" lisäksi että olet miljoona vuotta (...Olen niin kauan lätkää elämässäni nähnyt että tiedän miten...) (Jos luet minun muita tekstejä näissä eri ketjuissa huomaat että todennäköisesti olen sinua ja aika monia muita reippaasti edellä sekä lätkätiedossa ja monessa muussa asiassa, jos et huomaa, niin ei voi mitään.) jääkiekko seurannut ja hyvin hyvin hyvin paljon kiekkotietoudessa sekä minua että kaikkia muitakin Jatkoaikaan kirjoittavia edellä.

Sitä vain jäin ihmettelemään, kuinka minun "seisomiseni" SM-Liigassa liittyy tähän asiaan? Oletko jotenkin huolissasi? Jospa vaikka olenkin "seisonut" SM-Liigassa ja sinun mieletön kokemuksesi ja tietämyksesi painuukin täysin pohjamutiin? Mitäs siihen sanoisit?

En usko että pystyisit sanomaan mitään järkevää, vaan melko varmasti syöksyisit taas uusien henkilökohtaisuuksiin menevien juttujesi kanssa tänne.

"Jos luet minun muita tekstejä näissä eri ketjuissa huomaat että todennäköisesti olen sinua ja aika monia muita reippaasti edellä sekä lätkätiedossa ja monessa muussa asiassa, jos et huomaa, niin ei voi mitään."

Ihan oikeasti, luepa tuo kommenttisi uudestaan uudestaan ja mieti! Mieti ihan oikeasti minkälaisen kuvan annat itsestäsi?

Ensin haukut, mutta et pysty perustelemaan! Sitten vetoat suunnattomaan kiekkotietämykseesi ja miljoonan vuoden kokemukseesi jääkiekosta.

Carlos

Jäsen
Re: Re: Carlos

Jos luet minun muita tekstejä näissä eri ketjuissa huomaat että todennäköisesti olen sinua ja aika monia muita reippaasti edellä sekä lätkätiedossa ja monessa muussa asiassa, jos et huomaa, niin ei voi mitään.

Heh, vaatimattomuus kaunistaa. :-)

jusas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja muut taistelevat
Taisi gebir haukata ison lapiollisen kakkaa huudellessaan noita kommentteja. Tuli nimittäin paljon kavereita...

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti jusas
Taisi gebir haukata ison lapiollisen kakkaa huudellessaan noita kommentteja. Tuli nimittäin paljon kavereita...

Oikeassa olet, mutta kyllä minä silti olen sitä mieltä, että gebiriäkin tarvitaan. Johan sanontakin sanoo, että 'jokainen sirkus tarvitsee omat pellensä'. :D

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Huimat on jutut kefiirillä...

Älkää suotta alkako moisen räkänokan vuoksi keuhkoamaan.

Ike

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sam_gebir

Olisin todella utelias kuulemaan asuinpaikkasi. Nimittäin sinä et missään määrin vaikuta AIDOLTA IFK-FANILTA. Itse en laske aidoiksi Hifkiläisiksi maakunnassa ikänsä asuneita wannabe faneja.

Hifkiläiset sanokaa, jos olen väärässä mutta mielestäni HIFK ei sovi yhteen seuraavien repliikkien kanssa: "Myö voitettii" Ja "suoatana ku tuo Reipperi ei sua mittää kii".

Heitänpä tähän loppuun arvion herra gebirin mahdollisesta profiilista(huom. ei kannata ottaa kirjaimellisesti) : 17v nuorimies Joutsenosta, joka on luokkaretkellä helsingissä käydessään(vuonna 1998)nähnyt kaupan hyllyllä hienon "kissahatun", ostanut sen viikkorahoillaan ja päättänyt tästä hetkestä alkaen ruveta IFK-faniksi. Nyt luokkakaverit Lappeenrannan ammattioppilaitoksessa kuittailevat sam-paralle lauantain tappion seurauksena. Ja nyt sam hakee lohtua idolinsa Sakarin lausunnoista.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: sam_gebir

Viestin lähetti Birkku

Hifkiläiset sanokaa, jos olen väärässä mutta mielestäni HIFK ei sovi yhteen seuraavien repliikkien kanssa: "Myö voitettii" Ja "suoatana ku tuo Reipperi ei sua mittää kii".

Nettisanakirjani tunnisti vain sanat 'ei' ja 'tuo'.

Kyllä tänne näitä mahtuu. Älkää nyt aikuiset provosoituko yhdestä tapauksesta määräänsä enempää. Teille tuli 2 pistettä ja meille oppia ja luu käteen. Palstaa seuraavat nähnevät, ettei kyseinen tapa kommentoida ole kovin tyypillinen 'meikäläisissä'.

Uutta matoa koukkuun vaan.

sam_gebir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä in general
Re: sam_gebir

Viestin lähetti Birkku
Olisin todella utelias kuulemaan asuinpaikkasi. Nimittäin sinä et missään määrin vaikuta AIDOLTA IFK-FANILTA. Itse en laske aidoiksi Hifkiläisiksi maakunnassa ikänsä asuneita wannabe faneja.

Heitänpä tähän loppuun arvion herra gebirin mahdollisesta profiilista(huom. ei kannata ottaa kirjaimellisesti) : 17v nuorimies Joutsenosta, joka on luokkaretkellä helsingissä käydessään(vuonna 1998)nähnyt kaupan hyllyllä hienon "kissahatun", ostanut sen viikkorahoillaan ja päättänyt tästä hetkestä alkaen ruveta IFK-faniksi. Nyt luokkakaverit Lappeenrannan ammattioppilaitoksessa kuittailevat sam-paralle lauantain tappion seurauksena. Ja nyt sam hakee lohtua idolinsa Sakarin lausunnoista.

No tullan sitten tähän ketjuun vielä kerran, mutta viimeisen!

Näyttä siltä että Kaukaksen paperitehtaan sankarit Birkku, Einstein (Eisenhower), Mirasane & co ovat kekseliäitä täysiammattilaisia. Teidän uskomattomat kyvyt menevät aivan hukkaan siellä itä-rajalla, ja jos teillä on kykyjä niin tehkää nyt niillä jotain jotta teidän kaupunki ehkä vielä kukoistaa = Saipan talous nousee = näette vielä ehkä 2000-luvulla jonkun play-off ottelun omassa hallissa, finaalista puhumattakaan.
Esim. Ruotsissa on HV-71 aina pärjännyt hyvin vaikka katsomoon mahtui aikoinaan vain 3 500 katsojaa, tästä päivästä en tiedä.
Jönköpingin joukkue on saanut hyvät tuet oman kaupungin teollisuudesta, miksi ei teilläkin niin? Hmmm...
Pitkässä juoksussa on aivan turha itkeä että isot jyräävät eikä meillä ole mitään mahdollisuuksia. kyllä se syy löytyy 99% tapauksista suoraan peilistä! Esim. Machuldan vuokraaminen viime kauden lopussa oli jo merkki siitä että jotain ammattitaitoa löytyy Saipan johdosta.

Koska näillä sivuilla pitää selitellä leikkikouluasteikon mukaisesti niin sanon nyt myös ettei IFK:ssa ole hoidettu asioita loistavasti, päinvastoin! Ja minäkin häpesin aikoinaan kun Jan Caloun filmasi IFK:n vastustajille jäähyjä, ja niin häpesivät hänen omat joukkuetoveritkin! Homma meni niin pitkälle ettei tuomari Seppo Mäkelä välillä viheltänyt vastustajalle jäähyjä kun Caloun selvästi jäähyn arvoisesti torpattiin, niin paljon häntäkin vitutti Calounin tyyli.

ps. En todellakaan ole IFK-fani. Kannattaja on eri asia, ja kyllä olen IFK-kannattaja, mikäli pitää valita. Ja missäköhän asun? Noin 4 km Nordenskiöldin hallista etelään, joten väärin meni Lappeenrannan sankarien veikkaukset!

Hej Hej!!

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Senior

Itse en koe kovinkaan pahasti provosoituneeni, vaikka pariin otteeseen olenkin samin teksteihin kommentoinut. Tuo viimeinen oli tarkoitettu suurimmalta osin vitsiksi.

Siitä ei myöskään ole pelkoa, että koko teidän porukka leimautuisi yhden gebirin ansiosta. Itse pidän IFK-faneja yleisesti ottaen varsin reiluna porukkana, joka suhtautuu jääkiekkoon tunteella mutta myös erittäin realistisesti.

Madoista ja koukuista puheenollen, toivotaan että saitte Tompan tilalle kunnon veskarin.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Re: Re: sam_gebir

Ja missäköhän asun? Noin 4 km Nordenskiöldin hallista etelään, joten väärin meni Lappeenrannan sankarien veikkaukset!
Taisi loiskahtaa kefiiri mereen saakka. Hyvä niin.

Ike

PS. Kylläpä tekisi mieli käyttää hymiötä...

theref

Jäsen
Aina iloinen kumppanimme sam_gebir päätti viimeisenä keinonaan puuttua juuri tuohon edellisessä viestissäni mainittuun keinoon, henkilökohtaisuuksiin menemiseen.

"Kaukaan (ei siis Kaukaksen!) paperitehtaan sankarit."

"Kykyjen meneminen hukkaan "siellä itärajalla"."

"Kaupungin nostaminen uuteen kukoistukseen."

"Playoff-ottelujen mahdollinen näkeminen kotihallissa."

"Lappeenrannan sankarit."

Joko keksit kaiken? Tuosta jäi vielä lande, ryssä ja kahvaaja puuttumaan, heh.

Eipä siinä mitään. Minäkin jätän tämän keskustelun omalta osaltani tähän. Jäin vain miettimään, että kuinka se oli niin vaikeaa minulle osoittaa miksi Saken puheet SaiPa-HIFK pelistä olivat täysin totta? Siitähän tämä kaikki lähti. Sakke sanoi että saipalaiset kaatuilivat ja pomppivat. Sinä toit sen julki ja julistit kuinka näinhän se homma toimiikiin. Yhtään faktaa et kuitenkaan tästä kyseisestä pelistä pystynyt esittämään Saken hölynpölyn lisäksi.

Mielestäni nimimerkki sam_gebir osoittautui virtuaalihenkilöksi, joka ei pysty perustelemaan väitteitään millään tavalla ja on toisaalta hyvin vaikutuksille altis. Se joka lehdessä, netissä tai muualla lukee, vaikkakin toisen sanomana, on totta. Lisäksi sam_gebir on hyvin ylpeä asuinpaikastaan, ja itärajalla ei voi olla elämää, ei ainakaan mitään järkiperäistä.

Toivon vain sydämestäni että tämän Jatkoaika-yhteisön ulkopuolella et ole samanlainen!

Aksu

Jäsen
Ja minäkin lähden kohta ryssittelemään kotiini "Kaukaksen" tehtaiden lähistölle onnettoman katetun tekojään, Kisapuiston, kautta ja sitten käynnistelen autotallin lämmössä Ladaani(meilläpäin ajaa kaikki itäautoilla). Taidanpa suunnistaa suoraan kaupungintalolle vihjailemaan huikeita ideoita kasvukeskus-strategiaan liittyen ja samalla tulen todennäköisesti palkituksi säkillisellä perunaa, jotka toivottavasti on tuotettu Lemillä, tuossa itä-suomalaisessa ghetossa.

Tämä sankari kiittää keskustelusta tässä ketjussa, joka loppui kun asiatkin loppui. Eli vastauksia ilman jään, mutta yritän itä-suomalaiseen tapaani purra hammasta kuin mies ja korkkaan pullon kirkasta. Saatanpa jopa aukoa päätäni naapurille, joka on varmaankin maatalouslomittaja. Kuten meilläpäin kaikki naiset.

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Ja missäköhän asun? Noin 4 km Nordenskiöldin hallista etelään, joten väärin meni Lappeenrannan sankarien veikkaukset!

Kartta käteen ja katsomaan. Gerbiili onkin vesieläin. Vai osuisikohan joku luoto juuri tuohon pisteeseen.

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Pitkässä juoksussa on aivan turha itkeä että isot jyräävät eikä meillä ole mitään mahdollisuuksia.

Suomen kieli ei tunne sanontaa "pitkässä juoksussa".

-H-

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis mitä helvettiä?

Täälläpä jaksetaan. Varsinkin meijän pojat, kuten aina.
Lopettakaa jo. Alkaa mennä ihme näpertelyksi.

:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy