Bandana kirjoitti:Ootko ZOOMin vai Juhaht:n kakkosnicki?
Ketäs nämä herrat ovat? Juhaht:n kirjoituksia olen ehkä joskus nähnyt mutta että joku ZOOM vielä?
Vastaus: En ole. Yrittäkäämme puhua ketjussa itse pelistä kuitenkin.
Bandana kirjoitti:Ootko ZOOMin vai Juhaht:n kakkosnicki?
Itseltäni meni tämä tilanne vähän ohi. Luulin aluksi että se oli tahaton yhteentörmäys b-pisteellä, mutta ilmeisesti Vihko ajoi kädet ylhäällä Niemistä päähän vai?Murmeli kirjoitti:Pitääpä sanoa, että Tero Määttä pelasi vastustajan joukkueesta hyvän ottelun. Pisti pari mehevää pommia ja kävi täysin oikein "noutamassa" (tosin aika kiltisti) Vihkon tämän taklattua Niko Niemistä päähän.
Katselin tapahtuman jään tasalta "livenä" ja heti perään videolta skriiniltä. Vihko pyrkii ajamaan Niemisen pystyyn, kädet nousevat ja Vihkon olkapää osuu Niemistä kasvoihin. Nieminen poistui pukukoppiin nenä verta vuotaen.siesta kirjoitti:Itseltäni meni tämä tilanne vähän ohi. Luulin aluksi että se oli tahaton yhteentörmäys b-pisteellä, mutta ilmeisesti Vihko ajoi kädet ylhäällä Niemistä päähän vai?
vallu#24 kirjoitti:Kiitos SaiPa! Todella tärkeät 3 pistettä! Blues alkaa tosissaan vaikuttaa pisteautomaatilta SaiPalle, kiitos siitä!
Bauer kirjoitti:Toivola onnistui muuten hyvin, mutta Vihkon OR aivan käsittämätön tuomio. Kaverit törmäsivät vahingossa toisiinsa ja Vihkon kyynerpää osui Niemistä päähän. Huvittavinta tilanteessa oli ettei Toivola edes näyttänyt jäähyä ennen kuin Nieminen jäi jäähän makaaamaan. No, ei sota yhtä miestä lauantainakaan kaipaa, mutta vituttaa kyllä kun äijille paiskotaan noin heppoisia ottelurangaistuksia.
Meikä83 kirjoitti:Tästä vain minuutin verran ja SaiPan puolihuolimaton tilanne johtaa maalin edestä ohjaukseen ja maaliin, mssäköhän olivat Bluesin pakit.
Aksu kirjoitti:Uusinnan perusteella käsi nousi välittömästi.
Bauer kirjoitti:Kiitos korjauksesta. Silti olen edelleen sitä mieltä ettei tuollaisesta tarvitsisi antaa suoraa ottelurangaistusta. 2+10 olisi riittänyt ihan täysin.
Jollei sitten ole jotain sääntöä olemassa että loukkaantumisen tapahduttua kuuluu antaa OR. En tiedä sitä itse kun ei ole sääntökirjaa tullut niin paljoa luettua. Järki vaan sanoo ettei tuollaisesta yhteentörmäyksestä voi antaa ottelurangaistusta.
Mailan päällä lyöminen, selästä taklaus, keihästäminen ja päähän kohdistunut taklaus ovat sellaisia joista lentää ulos vastustajan loukkaannuttua. Muissa tilanteista voi antaa myös 5+PRK, vaikka toinen loukkaantuisikin. Näin sanoo siis sääntökirja.Bauer kirjoitti:Jollei sitten ole jotain sääntöä olemassa että loukkaantumisen tapahduttua kuuluu antaa OR.
Sama täällä. Viimeistään juuri nämä kaksi peräkkäistä kolmen pisteen kotivoittoa (tämän hetken) päävastustajilta antaa uskoa uskolle.RcT kirjoitti:Nyt alan jo pikkuhiljaa tosissaan uskomaan SaiPan pleijaripaikkaan.