SaiPa 2025–2026 – Raipen Reippaat Pojat, kausi 2

• 61 443
  • 353

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kivenmäki - Kalapudas - ”Blichfeld”
”Liukas” - ”Ulkomaalainen” - ”Ulkomaalainen”
Naukkarinen - Nikkanen - ”Siikanen”
Heikkilä - ”Siikonen” - Klintrup
”Bau”
Jos tästä kaudesta voi jotain päätellä, niin Raipe ja Aho suosii mielummin kotimaisia pelaajia kuin ulkomaanarpoja. Tuskinpa on ensi kaudellakaan tilannetta, että TOP6 hyökkääjistä puolet olisi ulkomaalaisia?

Kurra

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos tästä kaudesta voi jotain päätellä, niin Raipe ja Aho suosii mielummin kotimaisia pelaajia kuin ulkomaanarpoja. Tuskinpa on ensi kaudellakaan tilannetta, että TOP6 hyökkääjistä puolet olisi ulkomaalaisia?
Tai ilmeisesti lähinnä Aho. Raipen sopimuksen varmistuttua viime kesäkuussa suuri joukko TPS faneja hehkutti kuinka hyvä Raipe on ulkomaalaisten pelaajien kanssa. Siksi olen ihmetellyt miksei niitä ulkomaalaisia ole hankittu.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Tai ilmeisesti lähinnä Aho. Raipen sopimuksen varmistuttua viime kesäkuussa suuri joukko TPS faneja hehkutti kuinka hyvä Raipe on ulkomaalaisten pelaajien kanssa. Siksi olen ihmetellyt miksei niitä ulkomaalaisia ole hankittu.

Tuosta on paha mennä sanomaan mitään. Kyllähän Aho Kärpissä ulkkareita hankki paljonkin.

Luulen, että ensi kaudella näitä nähdään myös SaiPassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy