Kammataan tässä kohdin läpi pelaajat, joiden jatkosopimusta ei ole vielä julkaistu. Kaikkia ei varmasti voida, eikä kannatakaan pitää matkassa mukana jotta voidaan samalla myös uudistua.
Mark Pysyk
- Jackpot, että jäisi mutta lasken melko varmaksi lähtijäksi.
Karri Aho
- Vaikka otteet ovat olleet lupaavia, niin loukkaantumishistorian vuoksi minä jättäisin Ahon kortin katsomatta.
Mikko Niemelä
- Puolustajista joukkueen isoimmat av-minuutit kannettavana tältä kaudelta. Niemelälle jatkoa.
Mikko Kousa
- Huomattavasti kinkkisempi tapaus johtuen siitä, että missaa pelejä mutta samalla suorittaa pisteiden muodossa hyvällä tahdilla. Tunne sanoo, että pidetään yksi vuosi mutta ei hinnalla millä hyvänsä.
Elmeri Laakso
- Aiemmin olin sitä mieltä, että Laaksolle ehdottomasti jatkolappua kouraan mutta samalla olen viime aikoina alkanut kääntämään kelkkaani siihen suuntaan että Kiukas nappaa ne Laakson mahdolliset minuutit ja annetaan miehen laittaa itseään rauhassa liigakuntoon Mestiksessä. Ei jatkoon.
Jatkoon: Niemelä, Kousa
Ulos: Pysyk, Aho, Laakso
Roni Karvinen
- Huhujen vuoksi lasketaan tässä kohdin lähtijäksi. Pitäisin ehdottomasti mutta mennään oletuksella että ei ole jatkamassa.
Kim Strömberg
- Strömberg jää yhden kauden soturiksi. Veikkaan, että keväällä tapahtuu hänen kohdallaan vielä hienoja asioita mutta liian epätasainen pelaaja pitkässä juoksussa.
Niklas Appelgren
- Olen pitänyt Appelgrenista kovasti, mutta rinnastan hänet aikalailla joko/tai tapaukseksi Siikosen jatkon kanssa joten lasken hänet myös lähtijäksi.
Ville Petman
- Jatkoon.
Antti Kalapudas
- Vaikka Kalapudas on ollut parhaimmillaan tällä kaudella aivan maaginen pelaaja, niin mielestäni hänen lähtö ei tule kirpaisemaan niin paljon kuin äkkiseltään voisi ajatella ja otan hänen tilalleen jopa ihan mielellään uutta verta joukkueeseen.
Mikko Petman
- Jatkoon.
Miska Siikonen
- Äärimmäisen hyvä aloittaja, alivoimapelaaja ja vähän on väläytellyt ylivoimaosaamistakin kun sinne kerran pääsi hääräämään maalinedustalle. Ehdottomasti jatkoon.
Jatkoon: VPetman, MPetman, Siikonen
Ulos: Karvinen, Appelgren, Strömberg, Kalapudas