Mainos

SaiPa 2025–2026 – Raipen Reippaat Pojat, kausi 2

• 8 987
  • 55

0+1=1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan kiekko Koblizek 29 Vilmos Gallo
Tällaista KooKoon keskustelupalstalla. Voisi napata Kucerikin tutun Koblizekin samalla, niin jotain saisi Kouvolastakin joskus ryöstettyä.
Ainakin mitä itse olen kuullut niin ilmeisesti molemmat seurat ovat tehneet sopimus tarjouksen Kucerikista.

Saa toki nähdä, että tarjoaako joku seura vielä halukkaamman sopimuksen kuin kaakon joukkueet.

Ferris

Jäsen
Joutuuko avaamaan? Olisihan siinä kyllä jo hissukseen ainekset. Mies tuli ihan täytemiehenä meille kokeilee ja siellä se vieläkin vähä kokeilee.

Kyllä aihetta on!

Olin melkein varma, että olisin hälle ketjun aikanaan SaiPaan siirryttyään avannut, mutta muisti teki kepposiaan.

Altec

Jäsen
Minulla on iso kunnioitus siihen, miten SaiPa pelaa tällä hetkellä. Olen kuitenkin pettynyt, että minusta (SaiPan) Petmanin veljeksillä, jotka ovat loistavia pelaajia tässä liigassa, on ihan omat sääntökirjansa. Toinen taklaa päähän ja toinen antaa poikkaria vastustajan selkään, mutta niistä ei vihelletä jäähyjä. Molemmat ihan selkeitä viiden minuutin rangaistuksia, arvioi Tappara-piiskuri.

Joulupukki pressissä :D

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Valmennusuran jälkeen sopiva paikka löytyy Tapparan foorumilta muiden jatkona. Vaikka keltamusta yhteisö itki läpi viikonlopun jälleen, niin pääosin kyllä sentäs aiheesta. Tuo pressin teksti kyllä kruunaa täältä luetun öyhötyksen erilaisista spinning elbows-psykooseista jne.

Uskomaton uuvatti kyllä.

Viimeksi muokattu:

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taklaa päähän :D Jos toopeli luistelee itse toisen olkapäähän, siitä ei saa mitenkään päähän taklausta. Ja mikä oli toisen Petmanin vitosen arvoinen poikkari?

No antaa joulupukin mouhota, mutta on siinäkin jotain kyseenalaista, että Suomen kaikkien aikojen Leijonalle läimäistään käytösjäähy, jotta Tappara saa 5-3 ylivoiman mutta toisesta pilttuusta huudetaan jatkuvalla syötöllä shitfuckfuckingshitshitfuck niin että kuuluu parkkipaikalle saakka, eikä siitä seuraa mitään.

Mutta loppujen lopuksi se on todella hieno asia, jos Petmanin veljekset ovat saaneet myös Rikardistakin uuden suuren fanin.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kuuleeko pressin äänet jostain? Itselläni ei ainakaan Liigan sivuilta tuossa videossa toimi äänet.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Pelicans, Florida Panthers, FC Bayern
Joutuuko avaamaan? Olisihan siinä kyllä jo hissukseen ainekset. Mies tuli ihan täytemiehenä meille kokeilee ja siellä se vieläkin vähä kokeilee.
Ondřej on tosiaan sellainen nöyrä ja hiljainen työntekijä, joka ei kauheasti säkenöi tekemisillään, mutta päivästä toiseen silti tekee hyviä asioita kentällä. Mies pelaa myös herrasmiehen elkein ja istuu aika vähän jäähyllä.
Helppo tykätä.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin no, kyllähän se V. Petmanin osuma olisi 2 min arvoinen ollut, mutta ei enempää. Ei sen kummempi kuin muutama Tapparaltakin viheltämättä jäänyt. Vahinko on kumminkin rangaistava. Outoa kyllä, että tuo kaveri meuhkaa ja huutaa paitsi pelin aikana, myös pressissä, mutta sanktioita ei tule.

Peli oli pirunmoista vääntöä. Joskus aikanaan kun katseli sivusilmällä niiden jengien matseja, sitä mielessään mietti, miksi SaiPan pelit näyttävät aina näihin muihin verrattuna niin laiskoilta ja huonotasoisilta. Mut nyt on ollunna juuri sitä mitä kärkikamppailujen ja huippujengien kohtaamisen olettaisikin olevan. Tappara on kyllä vietävän kova ja todella harvoin tekee virheitä, ainakaan mitään kardinaalimunauksia.

Tää joulupukki sen sijaan on varmaan vielä itkuisempi tapaus kuin Miettinen, joka hänkin kohtalaisen raskas. Miten aikuinen mies jaksaakin ruikuttaa joka ikisen pelin jälkeen. Jos psykologiaa niin luulisi että tuomareitakin lähinnä alkaa vituttaa jos joka ilta niskaan tulee täyslaidallinen vaikka kuinka puhaltaisi porukalleen ylivoimaa ja jättäisi kaiken maailman Strömbeihin kohdistuneet pääniitit viheltämättä.

Bad Santa. Very bad Santa.

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Oli kyllä kunnon heittäytyminen siinä Petmanin "päähän osuneesta taklauksesta". Oikea ROFL.
Strömbergiin ei sitten kohdistunut alussa mitään? Taisi olla Tapparalla suunniteltu tuo että alussa muistuttavat jyräämällä SaiPalaisia. Joulupukkina olisin ihan hiljaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy