Katso siitä contract kohdasta.Outo homma.
Katso siitä contract kohdasta.Outo homma.
No nyt olin ihan ajatuksissani, tottahan tuo. Väärä kohtaKatso siitä contract kohdasta.
Ilmeisesti Kucerik pelaa ensi kaudella Kookoossa tai SaiPassa.
Ainakin mitä itse olen kuullut niin ilmeisesti molemmat seurat ovat tehneet sopimus tarjouksen Kucerikista.Tällaista KooKoon keskustelupalstalla. Voisi napata Kucerikin tutun Koblizekin samalla, niin jotain saisi Kouvolastakin joskus ryöstettyä.
Ei Koblia.Tällaista KooKoon keskustelupalstalla. Voisi napata Kucerikin tutun Koblizekin samalla, niin jotain saisi Kouvolastakin joskus ryöstettyä.
Joutuuko avaamaan? Olisihan siinä kyllä jo hissukseen ainekset. Mies tuli ihan täytemiehenä meille kokeilee ja siellä se vieläkin vähä kokeilee.Kun ei Trejbalilla oo näköjään omaa ketjua, niin laitetaan tänne sitten:
Vähintään sadan vuoden jatkosopimus, kiitos! Mies on eläin!
Joutuuko avaamaan? Olisihan siinä kyllä jo hissukseen ainekset. Mies tuli ihan täytemiehenä meille kokeilee ja siellä se vieläkin vähä kokeilee.
Minulla on iso kunnioitus siihen, miten SaiPa pelaa tällä hetkellä. Olen kuitenkin pettynyt, että minusta (SaiPan) Petmanin veljeksillä, jotka ovat loistavia pelaajia tässä liigassa, on ihan omat sääntökirjansa. Toinen taklaa päähän ja toinen antaa poikkaria vastustajan selkään, mutta niistä ei vihelletä jäähyjä. Molemmat ihan selkeitä viiden minuutin rangaistuksia, arvioi Tappara-piiskuri.
Valmennusuran jälkeen sopiva paikka löytyy Tapparan foorumilta muiden jatkona. Vaikka keltamusta yhteisö itki läpi viikonlopun jälleen, niin pääosin kyllä sentäs aiheesta. Tuo pressin teksti kyllä kruunaa täältä luetun öyhötyksen erilaisista spinning elbows-psykooseista jne.Joulupukki pressissä :D
Harmi kun Tappara ei enää tule runkosarjan aikana Kisapuistoon. Kävisin muuten toimittamassa Svante-pukille Nessu-paketin vaihtoaitioon.Joulupukki pressissä :D
Taklaa päähän :D Jos toopeli luistelee itse toisen olkapäähän, siitä ei saa mitenkään päähän taklausta. Ja mikä oli toisen Petmanin vitosen arvoinen poikkari?Joulupukki pressissä :D
MTV Katsomosta katsoin, huutonauru pääsKuuleeko pressin äänet jostain? Itselläni ei ainakaan Liigan sivuilta tuossa videossa toimi äänet.
Ondřej on tosiaan sellainen nöyrä ja hiljainen työntekijä, joka ei kauheasti säkenöi tekemisillään, mutta päivästä toiseen silti tekee hyviä asioita kentällä. Mies pelaa myös herrasmiehen elkein ja istuu aika vähän jäähyllä.Joutuuko avaamaan? Olisihan siinä kyllä jo hissukseen ainekset. Mies tuli ihan täytemiehenä meille kokeilee ja siellä se vieläkin vähä kokeilee.
On kyllä säälittävä kaveri. Tommi Miettinen ei ole enää Liiga-valmentajien naurettavin pelle.Joulupukki pressissä :D
Pelaa pitkää peliä. Prosenttipeliä. Ratkaisuhetkillä kantaa hedelmää.Joulupukki pressissä :D
Oli. Onneksi. Tippuu vielä ukkoja muuten kyydistä.Oliko muuten Tappara-kohtaamiset runkosarjan osalta tässä?