No joo, mä voin valvoa puoleen yöhön asti... juutuubin ja spotifyn avulla pysyy hyvin hereillä, vaikka pitempäänkin :).Jahas, listaa pystyyn! Voin ottaa ensimmäisen kipinän! Auto kun olisi pihassa, niin olisin jo UK Areenan pihalla.
No joo, mä voin valvoa puoleen yöhön asti... juutuubin ja spotifyn avulla pysyy hyvin hereillä, vaikka pitempäänkin :).Jahas, listaa pystyyn! Voin ottaa ensimmäisen kipinän! Auto kun olisi pihassa, niin olisin jo UK Areenan pihalla.
No joo, mä voin valvoa puoleen yöhön asti... juutuubin ja spotifyn avulla pysyy hyvin hereillä, vaikka pitempäänkin :).
Mukahassuttelullehan voisitte vaikka tehdä oman ketjun, niin ei tarvii tätä pilata.Allekirjoittanut voi ottaa 00-01 välisen ajan.
Mukahassuttelullehan voisitte vaikka tehdä oman ketjun, niin ei tarvii tätä pilata.
t. kukkahattutäti
SaiPa on menettn - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Linkki vie iltasanomien uutiseen Niemisen lähdöstä KHL
Ei se vaadi kuin onnistuneen kauden. Tai ei edes sitä. Voi perseen suti, toivotaan että huhu.
Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että olisi huhu. Tiedä näistä sitten loppujenlopuksi, itse toivon hatulle KHL mestaa koska kaverina aivan loistava! Peliotteetkin nousseet samalla tasolle tällä kaudella.
Omasta mielestäni tähän kauteen tulisi satsata mainion alkukauden jälkeen isosti ja Hattua ei todellakaan saisi päästää esim. 100 kiloeurolla mihikään suuntaan.
Ainahan tuosta Hatun kauppaamisen järkevyydestä voi keskustella, mutta itse en jaksa uskoa tuohon pitkäjänteisyyden hakemiseen ja talouden tasapainottamiseen jatkuvasti. Aina kun on pelattu tarkalla markalla, niin urheilullinen tulos on ollut heikkoa tai heikohkoa. Poikkeuksena 05-06 "mestaruuskausi", mutta silloin sattui helvetillinen säkä hankintojen kanssa.
Omasta mielestäni tähän kauteen tulisi satsata mainion alkukauden jälkeen isosti ja Hattua ei todellakaan saisi päästää esim. 100 kiloeurolla mihikään suuntaan. Ainakin omissa silmissäni Hattu on ollut ylivoimaisesti tärkein yksittäinen tekijä alkukauden huippuvireeseen.
Jos kaverista nyt jonkun verrattain pikkurahan takia päästetään irti ja loppukausi menee kiekkoja hörppiessä ja tappioita napsiessa, niin kyllä perkele että kirpoo fania - ja varmasti myös lopulta taloutta. Kerrankin meillä olisi ollut sauma vaikka suoraan pleijaripaikkaan, ja sitä myöten herraties mihin asti.
Aina kun ollaan joten kuten pärjätty, niin meillä on ollut selkeä huippuvireinen veskari ykkösenä - Markkanen 90-luvun lopulla ja Zepp 05-06.
Jos nyt kuittaillaan Dale-kauden tappioita näillä mahdollisilla Hatun vuokraeuroilla ja tulos jää kuitenkin heikoksi, niin milloinkahan on seuraavan kerran mahdollisuus moiseen menestykseen? No sehän voi olla vaikka jo ensi kaudella, tai sitten 10 vuoden päästä, mutta kun näillä rahamäärillä kasaillaan jengiä, niin sitä ei voi kukaan tietää.
Kyllä siinä 900 000€:n tappiokaudessa riittää paikattaavaa, jos se nyt saadaan yhden kauden tuloksella vaikka puolitettua niin tilanne on taas huomattavasti parempi
Jostain muistan lukeneeni, että ainaki huhujen mukaan tuo 900ke pakkanen on kuitattu jo pois Tersan ja kumppanien toimesta. Toki se ei tarkoita, että herrat eivät haluaisi hillojaan takaisin koskaan, mutta käsittääkseni (tällä talousalueella) jääkiekkojoukkueeseen ei sijoiteta dollarinkuvat silmissä, vaan silkasta rakkaudesta lajiin.
Jos lähes 400k pitää paikkansa, niin loistava kauppa! Hienoa Saipa! Ainakin kabineteissa pärjätään, nyt kun vielä kentälläkin. Weakman on kuitenkin lähes Hatun tasoinen veskari, ollut jopa parempi. Kysymys kuuluukin: tarvitaanko vielä yksi maalivahti lisää loppukaudeksi?
Kysymys kuuluukin: tarvitaanko vielä yksi maalivahti lisää loppukaudeksi?
Ässä pelin katsottuani vastaisin että ei. Valintatilanteitahan nämä aina ovat, mutta ketjukavereidensa tasoa nostava tekijä hyökkäykseen ja kiekkovarma pakki olisivat minun listassani kakkosmaalivahdin edellä. Ullbergin Ässä-pelissä oli oikeasti paljon lupausta herättävää, vaikka viimeisen maalin sössikin.
Jostain muistan lukeneeni, että ainaki huhujen mukaan tuo 900ke pakkanen on kuitattu jo pois Tersan ja kumppanien toimesta. Toki se ei tarkoita, että herrat eivät haluaisi hillojaan takaisin koskaan, mutta käsittääkseni (tällä talousalueella) jääkiekkojoukkueeseen ei sijoiteta dollarinkuvat silmissä, vaan silkasta rakkaudesta lajiin.
Tähän voin sanoa tietämättä asiasta mitään, että EI VARMASTI OLE KUITANNUT.
En ole SaiPan tuloslaskelmia ja taseita tutkinut, mutta täytyy muistaa että yritystoimintaan kuuluu elimellisenä osana lainanotto. Lainoja pitää pystyä hoitamaan ja jollain aikavälillä niitä myös maksellaan pois, mutta nykyisen matalan korkotason aikana kohtuullinen velkaantuminen on ok. Tämä on siis täysin eri asia kuin vaikkapa yksityisen ihmisen asuntolaina, joka yleensä otetaan sillä ajatuksella että tämä pitää saada maksettua kokonaan pois ja vasta sen jälkeen voi hengittää vapaammin.
En tiedä kuinka suuri osa siitä yksittäisestä 900k tappiosta on vielä jäljellä, mutta kyllähän Tersa & Co kattoivat siitä ainakin osan laittamalla yhtiöön lisää omaa pääomaa. Sama systeemi millä Lukko toimii vuodesta toiseen, yhtiö tekee miljoona-tappiot ja omistaja RTK-Palvelut mättää lisää rahaa.
Asiaa sivuten, tämän päiväisessä Etelä-Saimaassa juttua taloudesta ja myös tuosta lainasta..
Ja, jos Nieminen myydään, niin minä henkilökohtaisesti en usko, että Wiikman-Ullberg kaksikolla mentäisiin kausi loppuun, eiköhän sinne maalille uutta miestä hankita.