Vahvistuksista.
Kun vahvistuksia haetaan ulkomailta, on ko.n täytettävä määrä-
tyt kriteerit minun mielestäni. Fysiikassa puhutaan massasta ja liikkeestä, siinä on minun mielestäni ensimmäinen edellytys ulkomaalaispelaajalle. Jos siihen pystytään yhdistämään taito ja voima, ollaan jo erittäin pitkällä. Röyhkeys oman, sekä vastustajan maalin edessä lisänä on vain plussaa. Tälläiset kriteerit täyttäviä pelaajia Saipa olisi tarvinnut menneellä kaudella, koska minun mielestäni Saipan joukkue oli aivan liian kevyt massaltaan, sekä voimaltaan. Kaksinkamppailut hävittiin aivan räikeällä tavalla varsinkin kauden puolenvälin jälkeen, kun kunto alkoi pudota. Lisäksi tälläiset ulkomaalaispelaajat antaavat turvaa Saipan hiukan pehmeille kotimaisille pelaajille, jotka silloin tietäävät, että apuja on saatavissa. Menneellä kaudella valmentajien olisi pitänyt Bombicin antaa tapella muutaman kerran, koska silloin vastustajat olisivat olleet ainakin jonkin verran varovaisempia. Ehkä lähimpänä näitä minun vaatimuksiani vastaavia pelaajia Saipassa ovat olleet Cox ja MacTavish, sekä jossain määrin Kostynski, joka ei kuitenkaan missään määrin ollut tappelija. Saipan joukkuehan oli menneellä kaudella silmiinpistävän pienikokoinen, joka kyllä jossainmäärin näkyikin pelissä. Jos kuulemani huhu pitää paikkansa, niin tämän oli todennut myös Skriko, joka haluaakin ilmeisesti ensikauden joukkueeseen kookkaampia pelaajia. Olkoon tilanne muuten mikä tahansa, niin viimekautisen tyylisellä joukkueella ei tule pitkässä juoksussa pärjäämään, vaan loppukautta kohti isompikokoiset joukkueet alkaavat taas jyrätä Saipan, ja taas ihmetellän miksi näin kävikään.