Saipa-Ässät

  • 5 180
  • 60

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Allekirjoitan täysin Padan sanat Jatkoajan kirjoitusten psyykkaavasta voimasta. Etukäteishehkutukset ovat poikkeuksetta kostautuneet karvaasti. Onneksi homma näkyy toimivan toiseenkin suuntaan.

Jos Ässille vielä suodaan uusi liigakausi tämänkin jälkeen, eiköhän vähätellä porilaisten mahdollisuuksia koko ensi kesän ajan!

Ai niin. Ässät eivät taida saada ainoatakaan maalia Thomaksen taakse lauantaina. Kärpät on tällähetkellä kovassa nousuvireessä, ja Ässillä taas kasa turhia luuloja hartioillaan tästä tuurivoitosta...voi voi.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän päivän Satakunnan kansa kertoo, että Ässien valmentaja vaihtuu lähes varmasti SaiPa-voitosta huolimatta.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
???????

Viestin otsikossa on kysymysmerkkejä koska yksinkertaisesti tuolle eiliselle esitykselle ei löydy nimikettä. Pelkästään Ässille häviäminen kotihallissa(Porissa ovat kyllä niukasti ennakkosuosikin asemassa) on katastrofi mutta kun lasketaan ne tekemään yhdeksän maalia loppuu sanat kesken. Ja tuo äskeinen ei sitten ollut mikään provosointi yritys Porin suuntaan, vaan rehellinen mielipide. Ässien liike oli eilen sitä luokkaa, että niukka voittokin olisi ollut huono suoritus mutta tuo mikä eilen Kisapuistossa tapahtui on jotain sellaista että keksii sille minkä tahansa negatiivisen ilmaisun se imartelee joukkuettamme. Mitä tulee tuohon JanJ:n mielipiteeseen että SaiPa olisi sellainen joukkue joka Ässien tulee joka tapauksessa voittaa niin voihan sen tietysti niinkin nähdä että joukkue joka on ollut ollut yhtäjaksoisesti yli kaksi vuotta Ässien edellä pitää TOTTAKAI voittaa:D (aika vedetty hatusta voi olla ettemme ole olleet Ässien edellä kuin puolitoista vuotta:D )
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Re: ???????

Viestin lähetti Birkku
Mitä tulee tuohon JanJ:n mielipiteeseen että SaiPa olisi sellainen joukkue joka Ässien tulee joka tapauksessa voittaa niin voihan sen tietysti niinkin nähdä että joukkue joka on ollut ollut yhtäjaksoisesti yli kaksi vuotta Ässien edellä pitää TOTTAKAI voittaa

Siis tarkoitin että Ässät on satsannut rahallisesti siihen että sarjan loputtua takana olisi 5 joukkuetta. Yksi niistä olisi ennakkokaavailujen ja -asetelmien mukaisesti SaiPa. Silloinhan SaiPaa vastaan pelattavat matsit pitää voittaa.
No, nyt tuli voitto.
Lisää, lisää!
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JanJ

Ymmärsin pointin. Tottahan se on että SaiPa on yksi Ässien päävastustajista ja päinvastoin. Tuon sinun esittämäsi mallin mukaan Porissa kuuluu ajatellakin, mutta jos ollaan realisteja mielestäni SaiPan (mahdolliset) pisteet Porista ja Ässien jo saavutetut pisteet Lappeenrannasta ovat niitä ns. extrapongoja ja näin ollen Ässien tämän hetken tilanteen huomioiden( Moger, Willman ja Sheptak poissa ja Vova remmissä) eilinen voitto oli Ässille enmmän kuin etukäteen varmat peruspisteet.
 

zeitgeist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset pikkuseurat
Hei, miksi te kaverit otatte tämän kaiken näin vakavasti, kun liigahan on suljettu ja minä olen ainakin luullut ettei peräpäässä olisi panosta ja jännitystä? Ette kai siksikään, että unelmoitte Ässien/SaiPan mestaruusmahdollisuuksista?

Vai onko sittenkin niin, ettei suljettu liiga auta edes siinä ainoassa syyssä, mitä varten se perustettiin, eli suojelemaan liigan peräpäätä? Joutuvatko jumbojoukkueet kuitenkin liemeen, mutta taloussyistä?
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti JanJ
Voiton ei nyt kannata antaa hämätä.
Vastassa oli kuitenkin ennakkoonkin heikompi joukkue
(tosin alkukaudet ovat olleet pikkasen erilaiset).
Ässien kuuluukin voittaa SaiPa.
(Anteeksi theref, aHab, muut tutut...)


HEH :D
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti zeitgeist Hei, miksi te kaverit otatte tämän kaiken näin vakavasti, kun liigahan on suljettu ja minä olen ainakin luullut ettei peräpäässä olisi panosta ja jännitystä? Ette kai siksikään, että unelmoitte Ässien/SaiPan mestaruusmahdollisuuksista?

Minä unelmoin, että Saipa voittaisi joskus kotonaankin. :D
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti zeitgeist
Hei, miksi te kaverit otatte tämän kaiken näin vakavasti, kun liigahan on suljettu ja minä olen ainakin luullut ettei peräpäässä olisi panosta ja jännitystä? Ette kai siksikään, että unelmoitte Ässien/SaiPan mestaruusmahdollisuuksista?

Minä unelmoin. Olen unelmoinut jo pitkään, silloinkin, kun SaiPa rämpi divarin keskivälin alapuolella ja pelaajien palkat puolitettiin. Yritäkin estää.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli


Minä unelmoin. Olen unelmoinut jo pitkään, silloinkin, kun SaiPa rämpi divarin keskivälin alapuolella ja pelaajien palkat puolitettiin. Yritäkin estää.


Mee too...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös