Viestin lähetti The Rock
Lähinnä puutuin tuohon naurettavaan itkemiseen mitä muutama kommentti pelistä ja tilastofaktoista sai aikaan. Jokainen saa ottaa kommenttini niin kuin haluaa, joko provoina tai ilman. Minua ei kiinnosta.
Luulisi kiinnostavan. Mitäs järkeä siinä on, että kirjoitat tänne sivukaupalla tekstiä mutta ei kiinnosta, kuinka lukijat sen ymmärtävät?
Viestin lähetti The Rock
Enpä ole itseäni koskaan minään hirveän tärkeänä henkilönä pitänyt. Sanoin vain mielipiteeni tuosta jeesustelusta ja nyyhkimisestä mitä faktojen lyöminen pöytää aiheutti. Tiedän kyllä, ettei tuo pahemmin saa veriä kúohahtamaan kun ne verenpaineet Lappeenrannasta taitavat aika korkealla olla muutenkin, mutta ainakin hieman lisäävät sitä tuskan yms. määrää.
Kerrohan nyt, mikä tätä "jeesustelua ja nyyhkimistä" oli? Nimenomaan tämän surkean provosi osalta? Yksi kirjoittaja vastasi tuohon faktaintoiluusi, eikä hänkään provoon tarttunut, vaan kysyi asiallisen kysymyksen.
Niin ja oikeasti, älä edelleenkään pidä itseäsi niin tärkeänä, että sinun sanomisesi jotenkin lisää tuskaa SaiPan tilanteen suhteen.
Viestin lähetti The Rock
Tottakai silloin pitää paikka käyttää kun siihen mahdollisuus on. Vaikka Ässät onkin viime kausina kyntänyt suhteellisen pahasti on sitä menestystä ennen sitäkin tullut ihan kivasti myös mitalienkin muodossa yms.
Syntymäsi (mikäli profiiliisi on uskominen) jälkeen Ässät on hankkinut kaksi mitalia. Ensimmäisen aikana olit kolmevuotias. Ihan kivasti olet päässyt mitaleja sinäkin juhlimaan.
Viestin lähetti The Rock
Enkä minä nyt tiedä miten voin korkealta pudota kun odotan Ässiltä playoff-karsintapaikkaa tulevalta kaudelta, sen jälkeen kaikki onkin sitten mahdollista myös pienelle seuralle eikös vain?
Juujuu. Katsotaan nyt ensin tämä kausi ja kuinka pitkälle Ässät yltää. Yritäpäs muistaa tämä nyt mainostamasi jalat maassa -asenne ensi kauden lähestyessä.
Viestin lähetti The Rock
Helppo. Ässien sijoitukset runkosarjassa viimeisen kuuden kauden ajalta, mutta miten tämä liittyy itse otteluun? Sen haluaisin tietää.
Itse ottelustahan sinä jo lopetit puhumisen ja otit tapetille sen, että nyt kannattaa vittuilla huonommille. Tuo numerosarja muistuttaa siitä, että samassa veneessä tässä ollaan, eikä yhden kauden ansioilla kauheasti kannattaisi pullistella.
Viestin lähetti korkki
Sanooko jollekin Lappeenrantalaisille sitten nämä numerot jotakin:
1 - 9 - 6 - 5, 1 - 9 - 6 - 7, 1 - 9 - 7 - 1 ja 1 - 9 - 7 - 8.
Voisitte antaa minulle vastauksen samalla salakielellä jos mahdollista...
Ancient history. Huvittavaa, että Ässien kannattaja alkaa keuhkoomaan joillain yli neljännesvuosisataa vanhalla mestaruudella. Muistakaa sitten olla nöyriä, kun puhutte Ilveksen, Tapparan, TPS:n, Jokerien yms yms yms fanien kanssa.
Minä tiedän joukkueeni paikan. Ässien tietyt kannattajat alkavat luulla hieman liikoja, kun nyt kuuden vuoden tauon jälkeen näyttävät pääsevän pudotuspeleihin.
Kaikkea hyvää Ässille jatkossa, vaikkei samaa tänne päin siellä toivotakaan.