SaiPa - Ässät Ke 5.1.2005

  • 12 147
  • 108

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Murmeli

Loppuun pieni arvoitus. Mikä on tämä mystinen numerosarja?

10 - 11 - 13 - 11 - 10 - 11
Sanooko jollekin Lappeenrantalaisille sitten nämä numerot jotakin:

1 - 9 - 6 - 5, 1 - 9 - 6 - 7, 1 - 9 - 7 - 1 ja 1 - 9 - 7 - 8.
Voisitte antaa minulle vastauksen samalla salakielellä jos mahdollista...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti The Rock
Lähinnä puutuin tuohon naurettavaan itkemiseen mitä muutama kommentti pelistä ja tilastofaktoista sai aikaan. Jokainen saa ottaa kommenttini niin kuin haluaa, joko provoina tai ilman. Minua ei kiinnosta.

Luulisi kiinnostavan. Mitäs järkeä siinä on, että kirjoitat tänne sivukaupalla tekstiä mutta ei kiinnosta, kuinka lukijat sen ymmärtävät?

Viestin lähetti The Rock
Enpä ole itseäni koskaan minään hirveän tärkeänä henkilönä pitänyt. Sanoin vain mielipiteeni tuosta jeesustelusta ja nyyhkimisestä mitä faktojen lyöminen pöytää aiheutti. Tiedän kyllä, ettei tuo pahemmin saa veriä kúohahtamaan kun ne verenpaineet Lappeenrannasta taitavat aika korkealla olla muutenkin, mutta ainakin hieman lisäävät sitä tuskan yms. määrää.

Kerrohan nyt, mikä tätä "jeesustelua ja nyyhkimistä" oli? Nimenomaan tämän surkean provosi osalta? Yksi kirjoittaja vastasi tuohon faktaintoiluusi, eikä hänkään provoon tarttunut, vaan kysyi asiallisen kysymyksen.

Niin ja oikeasti, älä edelleenkään pidä itseäsi niin tärkeänä, että sinun sanomisesi jotenkin lisää tuskaa SaiPan tilanteen suhteen.

Viestin lähetti The Rock
Tottakai silloin pitää paikka käyttää kun siihen mahdollisuus on. Vaikka Ässät onkin viime kausina kyntänyt suhteellisen pahasti on sitä menestystä ennen sitäkin tullut ihan kivasti myös mitalienkin muodossa yms.

Syntymäsi (mikäli profiiliisi on uskominen) jälkeen Ässät on hankkinut kaksi mitalia. Ensimmäisen aikana olit kolmevuotias. Ihan kivasti olet päässyt mitaleja sinäkin juhlimaan.

Viestin lähetti The Rock
Enkä minä nyt tiedä miten voin korkealta pudota kun odotan Ässiltä playoff-karsintapaikkaa tulevalta kaudelta, sen jälkeen kaikki onkin sitten mahdollista myös pienelle seuralle eikös vain?

Juujuu. Katsotaan nyt ensin tämä kausi ja kuinka pitkälle Ässät yltää. Yritäpäs muistaa tämä nyt mainostamasi jalat maassa -asenne ensi kauden lähestyessä.

Viestin lähetti The Rock
Helppo. Ässien sijoitukset runkosarjassa viimeisen kuuden kauden ajalta, mutta miten tämä liittyy itse otteluun? Sen haluaisin tietää.

Itse ottelustahan sinä jo lopetit puhumisen ja otit tapetille sen, että nyt kannattaa vittuilla huonommille. Tuo numerosarja muistuttaa siitä, että samassa veneessä tässä ollaan, eikä yhden kauden ansioilla kauheasti kannattaisi pullistella.

Viestin lähetti korkki
Sanooko jollekin Lappeenrantalaisille sitten nämä numerot jotakin:

1 - 9 - 6 - 5, 1 - 9 - 6 - 7, 1 - 9 - 7 - 1 ja 1 - 9 - 7 - 8.
Voisitte antaa minulle vastauksen samalla salakielellä jos mahdollista...

Ancient history. Huvittavaa, että Ässien kannattaja alkaa keuhkoomaan joillain yli neljännesvuosisataa vanhalla mestaruudella. Muistakaa sitten olla nöyriä, kun puhutte Ilveksen, Tapparan, TPS:n, Jokerien yms yms yms fanien kanssa.

Minä tiedän joukkueeni paikan. Ässien tietyt kannattajat alkavat luulla hieman liikoja, kun nyt kuuden vuoden tauon jälkeen näyttävät pääsevän pudotuspeleihin.

Kaikkea hyvää Ässille jatkossa, vaikkei samaa tänne päin siellä toivotakaan.
 
Viimeksi muokattu:

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli
Kerrohan nyt, mikä tätä "jeesustelua ja nyyhkimistä" oli? Nimenomaan tämän surkean provosi osalta? Yksi kirjoittaja vastasi tuohon faktaintoiluusi, eikä hänkään provoon tarttunut, vaan kysyi asiallisen kysymyksen.

Kumman surkea provo tuntuukin olevan kun siitä juttua riittää vaikka millä mitalla. Kuten sanoin osui ja upposi. Kaiken lisäksi vastasin Birkun asialliseen kysymykseen aivan asiallisesti takaisin. Kai erilaisia mielipiteitä sentään saa olla ja kai ne nyt sentään saa julkituoda, eiköstä joo?

Viestin lähetti Murmeli
Syntymäsi (mikäli profiiliisi on uskominen) jälkeen Ässät on hankkinut kaksi mitalia. Ensimmäisen aikana olit kolmevuotias. Ihan kivasti olet päässyt mitaleja sinäkin juhlimaan.

Mitalit kun vain eivät satu olemaan kaikki kaikessa ja mitä tulee syntymäaikaani niin Ässien kannattamisen aloitin kaudella 90-91 eli olen päässyt juhlimaan vasta yhtä mitalia, että se siitä. Menestystäkin voi olla monenlaista ja pienikin voi olla kaunista kuten jo eräs Aurinkokuningaskin sanoi.

Viestin lähetti Murmeli
Juujuu. Katsotaan nyt ensin tämä kausi ja kuinka pitkälle Ässät yltää. Yritäpäs muistaa tämä nyt mainostamasi jalat maassa -asenne ensi kauden lähestyessä.

Minä en ikinä leiju kun puhutaan jääkiekosta ja varsinkaan kun puhe kääntyy minulle rakkaaseen seuraan - Porin Ässiin. Sinä vain ymmärsit hieman väärin nuo minun heittoni, mutta ei siinä mitään sillä jokainen taaplaa tyylillään.

Viestin lähetti Murmeli
Itse ottelustahan sinä jo lopetit puhumisen ja otit tapetille sen, että nyt kannattaa vittuilla huonommille. Tuo numerosarja muistuttaa siitä, että samassa veneessä tässä ollaan, eikä yhden kauden ansioilla kauheasti kannattaisi pullistella.

Hmm... siis mielestäsi päätössummerin jälkeinen nahina ei kuulu otteluun eivätkä myöskään ottelun jälkeiset kokonaistilastot tältä kaudelta, homma pihvi.

Viestin lähetti Murmeli
Ancient history. Huvittavaa, että Ässien kannattaja alkaa keuhkoomaan joillain yli neljännesvuosisataa vanhalla mestaruudella.

Niin, perinteillä ja aikaisemmin voitetuilla mestaruuksillahan ei ole mitään väliä kun puhutaan jääkiekosta. Kyllä, varsinkin jos puhutaan niistä joukkueista jotka eivät ikinä ole mitään voittaneet oletkin Murmeli asian ytimessä.

Viestin lähetti Murmeli
Minä tiedän joukkueeni paikan. Ässien tietyt kannattajat alkavat luulla hieman liikoja, kun nyt kuuden vuoden tauon jälkeen näyttävät pääsevän pudotuspeleihin.

Ei täällä todellakaan liikoja luulla mistään. Tavoite on edelleen playoff-karsintapaikka ja jotta se saavutetaan pitää SaiPan kaltaisten jengien kaatua melkeimpä aina kun kohdataan ja tällä kaudella on niin myös käynytkin.

Lopuksi vielä totean, että ottelu päättyi jo, joten lopetan tämän jauhamisen tähän. Kiva voitto, mutta taistelu jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tuntuu siltä, The Rock, että ymmärrät kyllä pointtini jotakuinkin kaikissa mistä olemme keskustelleet mutta vastailet vain uusilla provoilla ymmärtäen muka väärin. Eipä siinä mitään, trollaillaan taas 25.1.
 

Aksu

Jäsen
Näin pari päivää pelin jälkeen vieläkin hymyilyttää Timosen oppitunti aiheesta puolustuspelaaminen ja kiekon kesyttäminen katseella. Huikea ensimmäinen erä. Kiitos siitä. Pitipä nähdä.
 

theref

Jäsen
Hah. Wanna go? Pojilla on tarkka kuulo. Itse jäin miettimään, että mitä sillä Peltosella oli moneen kertaan asiaa tuomarille, The Rock varmaan kuuli kaiken?

En pakene kuin "chicken", en vaan jaksa vääntää turhasta.

Mainittakoon vielä, että paskalammen jäällä (copyright by joku?) voitetuilla mitaleilla ei ole mitään merkitystä minulle. Jääkiekko n nykypäivänä aivan eri laji.

Toiset pääsevät pleijareihin, toiset eivät.

Tähän kommenttiin on hyvä päättää oma osallistumiseni tähän ketjuun.
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli
Tuntuu siltä, The Rock, että ymmärrät kyllä pointtini jotakuinkin kaikissa mistä olemme keskustelleet mutta vastailet vain uusilla provoilla ymmärtäen muka väärin. Eipä siinä mitään, trollaillaan taas 25.1.

Hmm... mitäköhän provoja nyt taas olen pistänyt. Ensinnäkin, ottelun jälkeen kirjoitin pitkän viestin jossa hieman piikittelin Sachlin pelityyliä josta tämä koko soppa sai alkunsa enkä todellakaan ymmärrä miksi juuri minä muka trollaan tässä ketjussa. Olen kokoajan puhunut itse ottelusta, mutta sitten juuri sinä itse olet tullut tähän mukaan ja alkanut haukkumaan minua vaikka mistä kun et ole muutakaan keksinyt. Mutta mikäs siinä, toivottavasti nyt on edes vähän parempi mieli edellisen pelin jäljiltä ja tänään uutta matoa koukkuun vain.

Viestin lähetti theref
Hah. Wanna go? Pojilla on tarkka kuulo. Itse jäin miettimään, että mitä sillä Peltosella oli moneen kertaan asiaa tuomarille, The Rock varmaan kuuli kaiken?

Huulilta voi myös lukea kaikenlaista, mutta en nyt aivan satavarma ole mitä Pauli Sachlille sanoi ja veikkaisin, että Pauli kuitenkin huomasi vastapuolen olevan ulkomualainen joten eiköhän läppä lentänyt englanniksi jotta vastapuoli varmasti asian tajuaisi. Eleet vain viittasivat siihen, että valmiita ollaan tappelemaan jos kaveri vain vastaa haasteeseen. Itseasiassa itselläni on armeijassa todettu aivan normaali kuulo, ei mikään erityisen tarkka, mutta ei huonokaan. Eiköhän Pelekin tuomarilta kysellyt varakapteenin omainaisuudessa, että miksi meille aina jäähy jne. Kyllä sinä sen tiedät (kun olet varmaankin vihellellyt matsin jos toisenkin jäädytetyllä veralla) mitä pelaajat tulevat kyselemään tilanteiden jälkeen jne.

Viestin lähetti theref
Mainittakoon vielä, että paskalammen jäällä (copyright by joku?) voitetuilla mitaleilla ei ole mitään merkitystä minulle. Jääkiekko on nykypäivänä aivan eri laji.

Niin, jos Isomäen jäähalli on sinulle paskalampi niin mikä ettei. Itse olen ainakin ollut siinä vahvassa uskossa, että kyseessä on ihan ihka oikea jäähalli.

Aivan, perinteillä ei ole mitään väliä tässä asiassa kun et voi niillä pistää mitenkään takaisin (täähän muistuttaa jo ihan Blues-fanien juttuja, huikeeta).

Tottahan toki jääkiekko on nykypäivänä täysin eri laji, mutta kyllä silti kunniaa ja arvoa pitää antaa myös niille jotka pelasivat silloin ammoisina aikoina paskalammilla sun muilla.
 
Viimeksi muokattu:

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Viestin lähetti theref


Mainittakoon vielä, että paskalammen jäällä (copyright by joku?) voitetuilla mitaleilla ei ole mitään merkitystä minulle. Jääkiekko n nykypäivänä aivan eri laji.


"Ennen tämä kisapuiston halli muistutti ulkohuussia, remontin jälkeen tämä alkaa olla jo työkaluvaja-luokkaa"

- Jussi Aho, Radio Pori
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Dr.Mengele
"Ennen tämä kisapuiston halli muistutti ulkohuussia, remontin jälkeen tämä alkaa olla jo työkaluvaja-luokkaa"

- Jussi Aho, Radio Pori

Tuo taas ei pidä ollenkaan paikkaansa sillä nyt varsinkin Kisapuisto on todella viihtyisä paikka seurata jääkiekkoa. Hallin kasvojen kohotus on ainakin minun mielestäni todella onnistunut uudistus. Varsinkin käytävien leventäminen ja seinien maalaaminen vaaleansinisellä ovat tuoneet selvästi enemmän viihtyisyyttä halliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös