kiwipilot kirjoitti:
Niinpä, kovin valitettavaa. Kaippa se on se kuuluisa bisnes mikä jyrää. Welcome to the realworld, kiwipilot.
Näinhän se on. Ne suuryritykset jotka oikeasti välittävät yksilöistä paskan vertaa ovat yhden käden sormilla laskettavissa. En minä tätä kritisoi, ei suuryritysten tarkoitus ole yksilöitä tukea tai auttaa, tuhansien osakkeenomistajien edessä on oltava kylmä ja tarpeeksi tuottoisa. Siellä pistetään plussat ja miinukset riviin ja lasketaan lopputulos, yksittäiselle henkilölle ehkä vittumaista mutta aivan oikea toimintatapa. Oma filosofiani tukee utilitarismia ja olen vakaasti sitä mieltä, että kaikkea on katsottava kliseisen ns. suuren kuvan kautta.
Nuoremman Nelsonin pointit ovat hyviä, Koff ei varmasti halua että sen tuotemerkkiä yhdistetään alkoholistiin mutta on edelleen muistettava kuinka monen esikuva Jere on näidenkin toilailuiden jälkeen. Jere on suurelle osalle edelleen äijä. Ja kyllä, Koff luo minulle mielikuvan sellaisesta 30+ säälittävästä poikamiehestä joka tekee kaikkensa ollakseen
äijä ja joka baarissa iskee humalaisimman tytön kimppuun välittämättä siitä onko tällä kaameat viikset ja painaa 140kg. Silti juon Koffia, se on pirun hyvää ja sitä kautta tuen tavallaan IFK:n toimintaa. Todennäköisesti olen kaamea juntti, mutta ihan sama.