Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 608 838
  • 2 946

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Jääkiekossa taikausko on kaiken a ja o! Syöttöpisteen kausikortin hankintalogiikka on siis pettämätön! Peliin lähtiessä on syytä haukkua pystyyn 1-2 JYP pelaajaa ääneen. Joka kerta kun teen kyseisen "asiantuntija" arvion, eli haukkumisen, on ihan satavarma että kyseiset pelaajat loistavat kyseisessä ottelussa! Muista myös sylkäistä vasemman olan ylitse ja astua kynnyksen ylitse vasurilla!!

Itse tuli uusittua istumapaikka kausikortti aivan viime hetkellä. Epäröin ensin, mutta lopulta en osannut pitkäaikaisesta penkistäni luopua. Toivottavasti väki löytää hallille ensikaudella! JYP on tehnyt lukuisia markkinoinnin ja ottelutapahtuman korjausliikkeitä mitä väki on vaatinut.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkiekossa taikausko on kaiken a ja o! Syöttöpisteen kausikortin hankintalogiikka on siis pettämätön! Peliin lähtiessä on syytä haukkua pystyyn 1-2 JYP pelaajaa ääneen. Joka kerta kun teen kyseisen "asiantuntija" arvion, eli haukkumisen, on ihan satavarma että kyseiset pelaajat loistavat kyseisessä ottelussa! Muista myös sylkäistä vasemman olan ylitse ja astua kynnyksen ylitse vasurilla!!

Itse tuli uusittua istumapaikka kausikortti aivan viime hetkellä. Epäröin ensin, mutta lopulta en osannut pitkäaikaisesta penkistäni luopua. Toivottavasti väki löytää hallille ensikaudella! JYP on tehnyt lukuisia markkinoinnin ja ottelutapahtuman korjausliikkeitä mitä väki on vaatinut.

Juu ja ennen jokaista peliä on pitänyt syödä joko lihis tai pizzan palanen hallilla. Aina kun on kitsastellut, niin peli on mennyt päin persettä. Mitähän näitä muita on...?

Plussaa seuralle toi vielä se, että joku on näköjään jo ostanut vanhan paikkani. Eli JYP sai enemmän myyntiä.
 

Baldrick

Jäsen
Kai tuota voisi käydä katsomassa kaksi Sheffield/Frölunda/Pelicans-matseista ja päättää, että jätänkö tämänkin kauden väliin vai kehtaisinko vaivautua paikalle jopa runkosarjassa. Jos peli on fyysistä ja viihdyttävää, eikä tylsää läpsyttelyä, niin otan riskin ja ostan lipun sitten runkkarissakin. Toki onhan nää harkkamatsit aina vähän läpsyttelyitä, mutta kai niistäkin saa edes vähän käsitystä, että millä tavalla pelaamaan tullaan sitten kaudella. Tai no, ei kyllä saa, mikäli männä vuosiin on uskominen. Ehkä ostan marraskuussa lipun sitten johonkin parempaan peliin ja arvioin vasta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Moro
Onnistuisikohan sellainen liikekannallepano, että Jatkoajan JYP-fanit osallistuisivat yhdessä tuohon Myötätuuli-kampanjaan? Olisihan sekin jonkinlainen voimannäyte. Varmaan organisointi onnistuisi yhteistyössä Hurrikaanisydämen kautta?

Mennäänkö?
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Moro
Onnistuisikohan sellainen liikekannallepano, että Jatkoajan JYP-fanit osallistuisivat yhdessä tuohon Myötätuuli-kampanjaan? Olisihan sekin jonkinlainen voimannäyte. Varmaan organisointi onnistuisi yhteistyössä Hurrikaanisydämen kautta?

Mennäänkö?

Varmaankin voisi laajentaa jotenkin että kaikki JYP-fanit niin saadaan mahdollisimman moni osallistumaan. Täällä ainakin ollaan valmiina lähtemään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Moro
Onnistuisikohan sellainen liikekannallepano, että Jatkoajan JYP-fanit osallistuisivat yhdessä tuohon Myötätuuli-kampanjaan? Olisihan sekin jonkinlainen voimannäyte. Varmaan organisointi onnistuisi yhteistyössä Hurrikaanisydämen kautta?

Mennäänkö?
Mä kannatan tätä ! osallistumisen hinnan voisi itse määritellä oman tilanteen mukaan. Hurrikaanisydän voisi avata tilin , jonne osallistumisrahat talletettaisiin. On sitä rahaa laitettu huonompiinkin hankkeisiin kuin tämä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mä kannatan tätä ! osallistumisen hinnan voisi itse määritellä oman tilanteen mukaan. Hurrikaanisydän voisi avata tilin , jonne osallistumisrahat talletettaisiin. On sitä rahaa laitettu huonompiinkin hankkeisiin kuin tämä.

Joo ei tarvitse rajata Jatkoaikaan. Mutta täällä voisi tehdä osallistumistaan näkyväksi, ettei kenenkään tarvitsisi miettiä onkohan siinä nyt kolme jätkää. Eli sitoutumista nopeasti peliin, että potti lähtee kasvamaan.

Mä aloitan: 25€ multa. Sitoudun maksamaan siinä vaiheessa, jos on joku uskottava ry:n tilinumero johon voi suorittaa ja vähintään puoleen vaadittavasta summasta on lupaukset.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hep!!!

Jos homma toteutuu niin olen myös mukana 25€ panoksella...
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moro
Onnistuisikohan sellainen liikekannallepano, että Jatkoajan JYP-fanit osallistuisivat yhdessä tuohon Myötätuuli-kampanjaan? Olisihan sekin jonkinlainen voimannäyte. Varmaan organisointi onnistuisi yhteistyössä Hurrikaanisydämen kautta?

Mennäänkö?
Kyllä se 25euroa irtoaa myös minulta, kunhan vaan joku saa homman organisoitua muilta osin. Olen siis mukana.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Yritän huomenna soitella toimistolle tästä. Jos jollakin on yhteyksiä Fun clubiin tai vastaavaan ja haluaisi viritellä maksuyhteyttä niin huutakaa hep.

Ja pistäkää sanaa kiertämään. Nyt kasassa siis 120-125€.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Minulta liikenee 20€. Pistän viestiä Hurrikaanisydämelle.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Moderaattorit

Saisiko tuon Sanaisen Arkun viestistä 1504 alkaen Myötätuulikampanjaa koskevat viestit vaikka omaksi ketjukseen niin saisi ehkä vähän paremmin näkyvyyttäkin...

Koitin tuon raportointi-napin kautta pistää tätä mutta ei tuntunut luurilla onnistuvan joten siksi näin...
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Soittelin toimistolle. Rahan tarve olisi kuulemma 640 €. Paikat on "ihan hyvillä paikoilla" katsomossa.

Vettä myllyyn, jäbät!
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Saisiko aiheelle boostia myös eri some-yhteisöissä&kanavissa? Fan Club, Hurrikaanisydän etc.
Mahdollisesti kunhan varmistuu tämä miten kerätään etc, ennen tarkkaa tietoa paha huudella. Niin ja FC ja Hurrikaanisydän on sama asia, yhdistyksen nimi yhä JYP FC, mutta Hurrikaanisydän on käyttönimenä. Sama tilanne kuin liigalla, eli SM-liiga virallinen nimi ja markkinoinnissa käytetään vain ytimekästä nimeä Liiga.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Al Bundy oli saita vain 80's telkkarissa, olen mukana 25 €urolla.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
1/3 kasassa. Hurrikaanisydämen tai muun osuutta organisoinnissa ei ole vielä vahvistettu. Kysellään kavereita mukaan nyt viikonlopun aikana...
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Erittäin hyvä idea! Ehdottomasti mukana, 25€ löytyy näin hyvää tarkoitukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös