No katsotaanpa nyt ihan satunnaisen kävijän silmin, jos haluaisin ostaa kausikortin, mitä tapahtuu.
Menen JYPin kotisivuille, jaha, aivan sivun ylälaidassa on iso banneri: kausikortit nyt myynnissä, hanki paikkasi. No klikataanpa siitä. Sieltä löytyy tällainen teksti:
Okei, tämä on siis niille jotka ovat jo hankkineet kausikorttinsa. Banneri on täten melko harhaanjohtava. No, uusi yritys, klikataanpa kohtaa "kausikortit" ... paitsi ettei sellaista ole missään. No, olen looginen ihminen ja kokeilen kohtaa "liput". Siellä lukee näin:
Asia selvä. Mutta valitettavasti missään ei kerrota a) koska vanhojen kausikorttilaisten etuosto-oikeusaika päättyy tai b) koska kyseinen uutinen on edes päivätty.
Sitten tajuan klikata uutista "16-17 kausikortit" josta vihdoin löytyy tietoa.
Sivuilta ei siis löydy katsomokarttaa, josta voisin katsoa vapaat paikat ja hintakategoriat? Puhelimitse tuokin olisi melko vaikea hahmottaa, joten jos en pääse käymään paikan päällä, ainoa mahdollisuus on tilata kartta sähköpostitse? Miksi tämä tieto ei voi olla nettisivuilla? Minkä hemmetin takia kausikortin ostaminen on tehty näin sekavaksi?
Menen JYPin kotisivuille, jaha, aivan sivun ylälaidassa on iso banneri: kausikortit nyt myynnissä, hanki paikkasi. No klikataanpa siitä. Sieltä löytyy tällainen teksti:
Kausikorttimyynti sujunut vauhdikkaasti!
Kauden 16-17 uudet kausikortit on lähes tulostettu ja postitus aloitettu. Pienelle osalle asiakkaistamme kortti on jo tullut, mutta suurin osa kausikorttilaisista tulee saamaan kausikorttipostia lähiaikoina. Kortit kokonaisuudessaan maksaneet saavat uudet kortit viimeistään ensi viikolla. Osamaksun valinneille kortit lähetetään, kun kortit on kokonaisuudessaan maksettu.
Nopeita maksajia oli enemmän kuin uskallettiin toivoa, iso kiitos luottamuksesta ja aktiivisuudestanne! Lahjaksi luvattujen fanihuivien lisätilausta (ja lisätilauksen lisätilausta ja ...) odotellaan saapuvaksi pian. Huivien toimitus JYPille kestää (suuresta määrästä johtuen) odotettua kauemmin. Jos ei muu auta, niin keritään lisää lampaita ja laitetaan kutimet viuhumaan! Ilmoitamme, kun huivit ovat saapuneet ja mistä ne ovat noudettavissa. Jokainen huivinsa ansainnut tulee huivinsa saamaan, tavalla tai toisella ennen kauden alkua.
Okei, tämä on siis niille jotka ovat jo hankkineet kausikorttinsa. Banneri on täten melko harhaanjohtava. No, uusi yritys, klikataanpa kohtaa "kausikortit" ... paitsi ettei sellaista ole missään. No, olen looginen ihminen ja kokeilen kohtaa "liput". Siellä lukee näin:
Kausikorttimyynti kaudelle 16-17 alkaa lähiviikkoina. Kaudella 15-16 kausikortin omistaneille lähetämme kirjepostia paikkojen uusimisesta. Uusien kausikorttien myynti alkaa kun vanhojen kausikorttilaisten etuosto-oikeusaika on päättynyt. Ilmoitamme myynnin aloituksesta heti kun tarkka päivämäärä selviää.
Seuraa ilmoitteluamme nettisivuilla, somessa ja lehdissä.
Asia selvä. Mutta valitettavasti missään ei kerrota a) koska vanhojen kausikorttilaisten etuosto-oikeusaika päättyy tai b) koska kyseinen uutinen on edes päivätty.
Sitten tajuan klikata uutista "16-17 kausikortit" josta vihdoin löytyy tietoa.
Uusien kausikorttipaikkojen myynti runkosarjaan 16-17 on käynnissä. Hyviä paikkoja vapaana. Kausikortit seisomaan 250 €, istumaan 400 € - 870 €. Kausikorttimaksu 5 €. Ota yhteyttä JYP-toimistolle! Palvelemme ark. 9-16. Soita 0207 931 000, laita postia jypliiga@jypliiga.fitai tule käymään Puistokadun toimistolla. Kerromme vapaista paikoista ja hinnoista lisää. Katsomokarttoja vapaista paikoista saatavissa sähköpostitse.
Sivuilta ei siis löydy katsomokarttaa, josta voisin katsoa vapaat paikat ja hintakategoriat? Puhelimitse tuokin olisi melko vaikea hahmottaa, joten jos en pääse käymään paikan päällä, ainoa mahdollisuus on tilata kartta sähköpostitse? Miksi tämä tieto ei voi olla nettisivuilla? Minkä hemmetin takia kausikortin ostaminen on tehty näin sekavaksi?