Täyteen saatiin halli ja hyvä niin. Ja Harjulla pari tuntia aiemmin komeat +5100 katsojaa. Tunnelmakin oli nyt kauden parasta, ja vastuskin ainakin parempi kuin aiemmin Hippoksella näkemäni Tappara ja Ässät. Kyllä se Hipposkin siitä tiukan paikan tullen syttyy. Sen verran viime tinkaan meni hallille tulo, että eka erä piti katsoa huonolta paikalta, mutta toiseen ja kolmanteen sitten rappusille: Eikös muuten aiempina kausina olekin pitänyt portaat pitää kulkuvapaina? No, eipä silti vihjailla palotarkastajille...
Onko muuten rytmikkäät "kiitos, Jyppi"-kannustushuudot poistuneet sambaryhmän/fanijoukon repertuaarista kokonaan? Minun tunteitani tuo on aina liikuttanut ja erityisesti tänään jäin tuota kaipaamaan.
Ja tietääkö joku, mikä ihme on perusteena sille, että alennuslippuja (omassa tapauksessani opiskelijalippuja) myydään vain rajoitettu määrä? Minusta on outoa, että kahdentenasadantena sisääntuleva opiskelija maksoi sisäänpääsystään 8€ ja kahdessadastoinen 13€. Luvut täysin hatusta, mutta missä on tämän systeemin logiikka? Aiemmin olen toki lippuni varannut ennakkoon, mutta tänään en. No, maksa kiittää maksanystävää, sillä lippukassa vei näin ollen mun kaljarahat. Poistuisikohan tämäkin ongelma nyt kuunvaihteessa, kun astuu voimaan nettimyynti ja mahdollisuus tulostaa lippunsa itse?