Sä olet mun prinsessa Irja Tulonen

  • 2 441
  • 6

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oi ihana Irja. Mä haluaisin keskustella kanssasi yön läpi jääkiekosta ja selailla iltapäivälehtiä sulosointuja hyräillen. Kuiskailisin korviisi Jarkko Ruudun nimeä ja veisin sut ensitreffeille HIFK:n otteluun. Olisi mahtavaa ihastella kanssasi taitokiekon mystistä magiikkaa ja heristellä sormella kaukalossa sikailevia punapaitoja. Voitaisiin hiljaa mielessämme tuomita Jere ja Tony alimpaan helvettiin ja onnitella itseämme maailman parantamisesta. Huudettaisiin Raipen ja taidon nimeen. Se olisi fantastista. Kruunattaisiin ilta Kummelielokuvalla - suomalaista huumoria taitavimmillaan. Irja, sä olet mun prinsessa - niin kuin Diana.

Mä voisin viedä treffeille itseasiassa kaikki Irjan soulmeitit - Virjon mukaan lukien. Olen niin kyllästynyt tähän väkivaltaiseen maailmanmenoon, jossa edes roskapönttö ei saa ansaitsemaansa kunnioitusta. Ei, vaikka oli kaikki varusteet kunnossa toisin kuin eräällä tsekkiläisellä takatukalla. Vittu, pelasta mut Irja!

Edit. Saatana vieköön, mähän olen naimisissa. Sä voit olla kuitenkin mun salarakas Irjaseni.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sainpas sanottua

Bismarck kirjoitti:
Oi ihana Irja. Mä haluaisin keskustella kanssasi yön läpi jääkiekosta ja selailla iltapäivälehtiä sulosointuja hyräillen.

Edit
No, etpähän olisi ainoa jääkiekkovaikuttaja joka noin olisi halunnut tehdä joten lykkyä pyttyyn sullekin.

Terveisn koo
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
InSideHockey kirjoitti:
Aivohalvauksen ensioireita?
Taitaa Amiraali Sandels puhua tällä kertaa, Bismarck avautui Kalsarikänni-ketjussa aiemmin. Kerrankos sitä tunnustaa salaisimmat toiveensa, vaikka sitten iloliemen innoittamana.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
InSideHockey kirjoitti:
Aivohalvauksen ensioireita?

C'mon, jos sä olisit yhtään kiekossa inessä, sun ei tarvitsisi vaivautua tuollaisia kysymään. Vaikka Tampere ei olekaan kaupunki, niin sieltä on kotoisin Irja. Ja Irjalla voisi olla näinä tuomionpäivinä paljon asiaa. Mä vaan unissani toivon Irjan tykkäävän musta - samalla tavalla kuin leijona antiloopista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mielestäni Bismarckilla ei ole mitään seliteltävää.



edit: liitettä ei enää ole...
 

Carlos

Jäsen
Irjan äänestäjä?

"Taitaa joku kemikaali leijailla siellä jäähallilla, kun tuntuu että lähes kaikki lajia seuraavat tai harrastavat ovat jotenkin hulluja. Olisi parempi pikku hiljaa opettaa lapset urheilemaan muilla keinoin, koska tämä raakalaismainen ja verinen peli ei sovi kenellekään 2000-luvun ihmiselle. Voisivat vaikka siirtyä tanssiin tai muihin luoviin harrastuksiin, joista todistetusti on hyötyä elämässä toisin kuin tällä urheilumaailman sylkykupilla, jota jääkiekoksi kutsutaan. Tämä ihmismielen syvimmässä sopukassa kehittynyt irvikuva ajaa viattomat kansalaiset järkyttävään puolimielisyyteen."

Näin tuumaili nimimerkki "Huolestunut" Iltalehdessä. Ei voi mitään, mutta sai kyllä aikaan melkoisen naurunremahduksen täällä. :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös