Itseäni ihmetyttää se, miksi täällä itketään noin kauheasti yhdestä hankinnasta. Mies ei ole vielä ehtinyt jäälle näyttämään millä tasolla osaa pelata ja täällä jotkut kaikkitietävät jo teilaavat hänet taulukoiden perusteella. Jos kukaan sattui laskemaan, niin eihän noista jäähyminuuteista tule kuin ~2,26min/ottelu, jos lasketaan keskiarvo. Nykyliigassa tuo 2min lisäys tuskin näkyy suurena muutoksena. Ja kuten aiemmissa viesteissä luki, tuskin mies siellä jäällä luistellessaan on pelkkiä tappeluita hakemassa. Jatkoaikaa kompatakseni, nelosketjun työmyyräksi tuo hankinta lienee tehty.
Täällä on kovasti puhuttu kirvesiskujen puutteesta nykyliigassa. Itse ainakin olen tälläkin kaudella jo nähnyt hyviä yrityksiä toteuttaa näitä jääkiekontappajia. Onneksi vielä ei tosin ole osunut kohdalleen. Myös pelejä seuratessa tuomarilinja vielä selkeästi hakee sitä kultaista keskitietä, kun noita roikkumisia ja estämisiä ei saada vihellettyä tasaisesti molemmilta joukkueilta.
Mutta kaikenkaikkiaan, itse ainakin toivotan ihmeellisen puskan tervetulleeksi ja toivon pelkkää hyvää hänen peliesityksistään. Annetaan miehen ensin näyttää mitä osaa ja sitten analysoidaan.