EDDIE C kirjoitti:
Nielikäinenhän tämän tappelun aloitti, ja hyvin pärjäsi. Olen ennen tätä tappelua pitänyt Pasia vähän mäkkärimäisenä tappelujen valitsijana, mutta olen näköjään ollut väärässä tässäkin asiassa.
Kova jätkä Pasi on, ja varmasti halusi tätä myllyä enemmän kuin Vandenbussche, Sheddenin toiveista en tiedä, mutta tuskin halusi tappelua tässä vaiheessa peliä.
Tämä oli Nielikäiseltä hyvä nouto, Sai Vandyn pois pelistä pelottelemasta ja taklailemasta ifk:n pakkeja, sekä sai kovan nimen omaan fight cardiinsa.
Täytyy sanoa, että pelkkää asiaa naapurilta. Sen olen aina tiennyt, että ei Pasi pelkää mitään. Itsellä vaan kuitenkin jonkinlainen pelko, että jätkä alkaa ollla "all show, no go" -tyyppiä, kun showmies kuitenkin tuntuu olevan. Kyllä mun kunnioitus Pasia kohtaan nousi heti monta pykälää kyseisen välikohtauksen myötä.
Olisi mielenkiintoista tietää Bobin ohjeistus asiaa koskien, koska tiedän, että jutusta kuitenkin Pasin ja Bobin kesken puhuttiin. Hauskaa oli myös Ryanin tuijottelu Sheddenin suuntaan, ja Shedsin hienovarainen nyökkäys. Arvovaltatappio olisi ollut aikamoinen, jos olisi kieltänyt Vandyä lähtemästä.
Vaikka en sinänsä olekaan mikään tappeluiden ystävä vain tappeluiden takia, niin olihan tässä ilmassa muutakin, nimenomaan Jokerit-HIFK -peli, molemmilla kanukkivalkut, ja näin jälkeenpäin lisämaustetta tulee noista "onkohan Pasilla tsekkinivunen tiistaina" -kommenteista. Tuntuu vaan olevan osalla porukasta aika värilliset lasit. Omaan jengiin saapuuu "kovin ikinä missään koskaan" -gooni, niin kuvitellaan, että jätkä joka on hanskannut mm. Helgen kanssa useaan otteeseen, luikkisi karkuun.
Iso käsi kuitenkin molemmille. Olkoon nyt niin, että Vandy ei mikään pistelinko olekaan, niin kyllä kyseinen kaveri mielestäni vahvistaa joukkuetta, kuin joukkuetta SM-liigassa. Jopa sellaista, johon eivät kuulemma Murphy ja Murray kelvanneet.
Aake kirjoitti:
Mitä tulee VanDerBusschen ja Nielikäisen matsiin niin se oli suomalaisittain melko hyvä ottelu, mutta ei siitä atlantin takana noteerattaisi minään. Kaverit huitovat parikymmentä sekuntia osumatta sen kummemmin, ja sitten on tuomarit kimpussa. VanDerBusschesta näki selvästi että olisi jatkanut vaikka pari minuuttia, mutta tähän ei annettu mahdollisuutta, eikä anneta jatkossakaan. JOS homma olisi jatkunut niin olisi todennäköisesti ollut aika selvät sävelet ja lopputulos arvattavissa, sillä toinen kavereista halusi jatkaa, toinen oli tyytyväinen. Näinollen minun on myös vaikea ymmärtää mitä ihmiset vaahtoavat jostain Nielikäisen kovasta päänahasta. Ei tämä mikään oikea ammattilaistason tappelu ollut, vaan tavallinen suomalainen kiekkohuitominen jossa kunnon mahdollisuutta mitata paremmuutta ei ole.
Voi sen asian noinkin nähdä. Mun silmään kyllä näyttivät noi "selvät sävelet" ja "arvattava lopputulos" aika erilaiselta.