flintstone kirjoitti:
Vandenbusschen myötä teillä olisi ollut äijä heittää niihin talkoisiin mukaan. Nyt oli ainoastaan liian tärkeitä pelaajia tappelukielto niskassaan.
Jos HIFK -elaajan kimppuun käytäisiin tuolla tavoin, niin minä ainakin toivoisin että joku kuittaisi sen, ennemmin tai myöhemmin. Ehkä sinusta on hyvä että omien pelaajien kimppuun hyökätään selästä päin ja lyödään tappeluun halutonta kaveria.
Nielikkä lähti ulos eikä Tomekin edes tarvinnut tehdä mitään. Ja jos Tomek olisi joutunut puolustamaan itseään niin mitähän kauheaa olisi tapahtunut? Olisiko Pasi ruuvannut Tomekin pään irti? Hui, Tomek on varmaan seuraavassa paikallisessa ihan hyytelönä. Tai siis olisi ollut jos VB ei olisi tullut tänne.
Tämä on muuten sitten ihan sinun omaa spekulaatiotasi. Minä en tämmöistä ole kirjoittanut sanallakaan missään vaiheessa.
Ensin puhut tarpeettoman osa-alueen taitajasta ja silti toivot, että antaa jollekin Ässäpelaajalle "turpiin niin, että tukka lähtee". Sinulla on vähintäänkin mielenkiintoinen ajatusmaailma.
Silloin meillä taas vapautuisi paikka peluuttaa jotain meidän junnua 5-10 peliksi.
No jos sinulle nelosen laidan hajavaihdot, taikka 13. hyökkääjän tontti on peluuttamista, niin olet ehdottomasti oikeassa. Itse väittäisin, että lupaavalle junnulle paras paikka voisi löytyä esim. Kirkkonummelta tai Vantaalta.
Heh, miksi ihmeessä?
Siksikö että se Nielikän teko haittasi vain ja ainoastaan teitä, meillä Tomek ei kärsinyt edes moraalista tappiota kun mitään tappelua ei tullut kun Pasi oli täysi amatööri hoitamaan asiaa.
Niin tai näin, edelleenkin väitän teidän päävalmentajanne 100% varmuudella olevan eri mieltä kanssasi. Kanukeille sattuu olemaan joukkueen ylpeys ja kunnia olemaan erittäin tärkeä asia. Siihen ei kuuluu perääntyminen tappeluista ja kilpikonnien vetäminen pitkässä juoksussa.