Wild Thang on jo heti kokoonpanossa, jännä nähdä millainen ukko on kyseessä. Itse olen varovaisen positiivinen. Ei ole varmasti mikään Jeesus, mutta olisi edes Moses.
Itse toivon että olisi Jumala. Thang God kuulostaisi hyvältä.
Ja Karavaanari, jos luet tätä, niin liittyen nettiskouttauksiin, kannattaa aina pitää mukana agentin vedätysteksti-suomi sanakirjaa. Muutamia esimerkkejä:
- "kahden suunnan hyökkääjä"=pelaaja liikkuu paljon kaukalon poikittaissuunnassa esim. vaihto- ja jäähyaitioiden välillä.
- "kokenut" =49-vuotias ylilihava, 70-luvulla AHL:ssä 2 peliä pelannut gubbe, joka ripusti hokkarit naulaan 7 vuotta sitten
- "kärsinyt lievistä loukkaantumisista"=ortopedi on diagnosoinut pelaajalla 4 vuotta sitten vakavan selkänikamavamman, joka vaatii välitöntä operointia ja loppuelämän vuodelepoa
- "potentiaalinen" =pelaaja on saanut lähtöpassit Ruotsin, Italian, Itävallan ja Englannin kakkossarjoista ja tippui Try-outin jälkeen myös Hyvinkään Ahmoista
- "joukkuepelaaja"=pelaajalla ei ole mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon, vaan hän tsemppaa joukkuetta vaihtoaitiosta tai pukukopissa
- "kokoisekseen yllättävän nopea" =pelaaja painaa 170 kiloa