Oon pistänyt saman merkille. Mies on löytänyt joulutauon jälkeen vielä uuden vaihteen 5vs5 peliin. Alkukaudesta tuttu pelin ulkopuolella surffailu loistaa poissaolollaan.Oon kyllä ollut ihmeissäni että Lasch on näinkin pitkään täällä ollut, hieno juttu tämäkin, vaikka välillä olen 5vs5 pelistä hieman kritisoinutkin, mutta nyt on ollut muuten siinäkin jotenkin sähäkämpi.
Ja ajatella että moni täällä, itseni mukaan lukien kritisoi Lascherin hankintaa alkukaudesta. Nyt melkein nolottaa.Ihan huikea kaveri, kuusi ekaa peliä 0+2 ja sen jälkeen kun pääsi vauhtiin niin 18 peliä tehoin 9+23.
Eikä edes melkein. Omat höpinät nolottaneet viimeiset pari kuukautta...=)Ja ajatella että moni täällä, itseni mukaan lukien kritisoi Lascherin hankintaa alkukaudesta. Nyt melkein nolottaa.
Ja ajatella että moni täällä, itseni mukaan lukien kritisoi Lascherin hankintaa alkukaudesta. Nyt melkein nolottaa.
Ja ajatella että moni täällä, itseni mukaan lukien kritisoi Lascherin hankintaa alkukaudesta. Nyt melkein nolottaa.
Ihmettelen kovasti ellei eilinen ollut tämän kauden viimeinen peli Pelsuissa. Pieni oljenkorsi voisi olla, että Pelicansin menestys on saanut sponsorit aktivoitumaan.
Paljon oltaisiin valmiina maksamaan, jotta Lasch saataisiin pidettyä Lahdessa kauden loppuun?
Mukana. Ei olisi edes oikeasti paha rasti, mutta muutaman tuhat kolehtiin mukaan lähtijää varmaankin tarvittaisiin.Tähän sama. Eikös voitaisi pistää kolehti kasaan ja varmistaa loppukaudeksi Lascherin palvelut?
Mä laitoin jo Valekin kotiin paluulle 500 markkaa, olkoon se omalta osaltani panostus suoriin pelaajahankintoihin.
Ryanin uusin haastattelu Yle Areenassa
Pelicans-tähti Ryan Lasch lähtökuopissa Lahdesta - suunta vie ulkomaille menestyvään joukkueeseen | Audio Areena
KHLMitäs järjellistä sarjoja sitä nyt edes on käynnissä? Sveitsi ja Ruotsi? Saako kummassakaan olla edes katsojia? Miten todennäköisesti mikään seura isolla rahalla on pelaajien perässä?
Näin itsekin muistelisin hänen sanoneen. Kenties vanha kunnon " mottipäinen " saa harkitsemaan asioita uudelleen ?Se ei lienee koskaan ollut vaihtoehto Laschille?
Kyllä näistä Laschin kommenteista vähän paistaa se läpi, että hän kyllä haluaisi pelata kauden loppuun Lahessa, mutta taloudellisia muuttujia on hyvin paljon tässä muuttuvassa tilanteessa.
Nyt vedetään taas seuraavat kuusi peliä varmaan tyhjille areenoille. 300 tonnia lisää turskaa. Kuinka kauan maksukyky riittää, riittääkö se pelien vetämiseen loppuun asti.
Lasch sanoi, että haluaa uransa kannalta parhaan vaihtoehdon. Eli vakaamman loppukauden kuin ottelukohtaisen diilin.