Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 17 857
  • 966

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osakilpailuvoittajien palkinnot ovat tosiaan jakamatta (kiitos @redpecka muistutuksesta). Jorman ja Sirpan työkunto on ollut hieman heikolla tolalla, joten siinä viivästyksen syy.

Toisen osakilpailun voittajat joutuvat valitettavasti jakamaan palkintonsa (toivottavasti väri ja koko kelpaavat!).

Voittajat voivat avata luukkunsa itse!

1. @WarWas

2. @hooceebruins @WarWas
Yritätkö upeaa tuulitakki-palkintoa esittelemällä suistaa rehellisen ihmisen ensi kerralla huijaamaan ja kurkkimaan muiden vastauksia?

Saat naisen kyyneliin…
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yritätkö upeaa tuulitakki-palkintoa esittelemällä suistaa rehellisen ihmisen ensi kerralla huijaamaan ja kurkkimaan muiden vastauksia?

Saat naisen kyyneliin…
Kyseinen väriyhdistelmä on tosiaan siinä mielessä mukava, että se käy molemmille sukupuolille!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Toi Finlux on ihan klassikko jo syntyessään. Kuvaputkena black matrix -sarjan hi-focus!!! Oon vähän kade. Tohon kun iskee VHS-nauhurin kiinni niin kokemus on kuin parhaassa leffateatterissa konsanaan.
Tässähän on vielä mielenkiintoinen tulevaisuus edessä. Betamax lyö kovasti VHS-järjestelmälle kampoihin. Saas nähdä kumpi vie voiton. Tai voivathan järjestelmät toki elää tasaveroista tulevaisuutta kuluttajien iloksi.

Itse olen ylpeästi Betamax-mies!
 

redpecka

Jäsen
Tässähän on vielä mielenkiintoinen tulevaisuus edessä. Betamax lyö kovasti VHS-järjestelmälle kampoihin. Saas nähdä kumpi vie voiton. Tai voivathan järjestelmät toki elää tasaveroista tulevaisuutta kuluttajien iloksi.

Itse olen ylpeästi Betamax-mies!
Kyllä beta on jo hävinnyt tämän ajat sitten. Joku friikki vielä vannoo mäkin, ei ku siis betan nimeen, mutta c'moon, isompi kasetti on aina isompi ja koolla on väliä vaikkei aina käytännöllisempi olisikaan. Maine on tärkeintä!
 

redpecka

Jäsen
Näillä näkymin ensi viikonloppuna mennään taas!
Tuleeks tää ohjelma vain kerran viikossa? Onneksi voi viikolla katella Dallasia, videolta Shogunia ja Kultaista Apinaa ja lukea Rattoa. Pitäis kyllä miettiä myös mitä tekis tässä nyt kun amis loppuu. Minnehän sitä menis, mitä sitä tekis.. Tuuli muuttuu kylmemmäksi... Ja pompit ylös alas paikollaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuleeks tää ohjelma vain kerran viikossa? Onneksi voi viikolla katella Dallasia, videolta Shogunia ja Kultaista Apinaa ja lukea Rattoa. Pitäis kyllä miettiä myös mitä tekis tässä nyt kun amis loppuu. Minnehän sitä menis, mitä sitä tekis.. Tuuli muuttuu kylmemmäksi... Ja pompit ylös alas paikollaan.
Jumpe, se Bobby ei ollutkaan kuollut! Ei meinaa malttaa odotella ensi jaksoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Misä uus? En kerinnyt Hetfieldin kelkkaan, nyt oon valmis.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kiitos mahtavasta visasta!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tekstiteeveen sivulta 300 löytyy ohjelmatiedot. Tietty jos ei ole vielä tekstiteeveetä niin ymmärrän, että laittaa hakemusta kaikkiin visailuohjelmiin modernin telkkaripalkinnon toivossa. Kokeile Kim Floorin Onnenpyörää tai J-P Palon Megavisaa.
Pyh, mää katon Lasse Lehtisen Miljonääriä!
 

redpecka

Jäsen
Osakilpailuvoittajien palkinnot ovat tosiaan jakamatta

1. @WarWas
Ei haittaa etten voittanut tätä kun meillä muuten on just tää sama. Faijan kanssa TV-puodissa mietittiin eri vaihtoehtojen välillä, mutta myyjän sanat "verkkoeristetty transistorikoneisto" vakuutti meidät ja ostettiin tää. Näkyy peruskanavien lisäksi Viipuri-TV.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kuka vittu on edshee.. Lasse Lehtinen? Joku miljonääri? Tiedän miljonäärejä vain Spede Pasasen, Peter Fryckmanin, Gene Simmonsin ja Uotin veljekset.
Rytsölät jippiiii!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kysympä vaan miksi jotkut vastailee Monroeta, Vince Neiliä sun muita ketkä harvemmin edes soittaa kitaraa keikalla, Tulkaas nyt ite selittämään kameran eteen.
Valkoinen Ibanez, Dunlopin plekut, musta paita ja komiat hevikutrit. DAAH.
Ei tä voi olla niin vaikeaa!!
 

redpecka

Jäsen
Kysympä vaan miksi jotkut vastailee Monroeta, Vince Neiliä sun muita ketkä harvemmin edes soittaa kitaraa keikalla, Tulkaas nyt ite selittämään kameran eteen.
Valkoinen Ibanez, Dunlopin plekut, musta paita ja komiat hevikutrit. DAAH.
Ei tä voi olla niin vaikeaa!!
Yritin saada selville onko tossa skeba muttei auennut. Tai sitten kun aukesi niin en enää toisella arvauksellani väittänyt hahmon olevan Mikke. Jätin monta tyhjää äänestyskierrosta väliin.

Chris Holmes olisi ollut parempi kuin tämä speedmetal-nobody.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yritin saada selville onko tossa skeba muttei auennut. Tai sitten kun aukesi niin en enää toisella arvauksellani väittänyt hahmon olevan Mikke. Jätin monta tyhjää äänestyskierrosta väliin.

Chris Holmes olisi ollut parempi kuin tämä speedmetal-nobody.
Kuis monta Master of puppetsin sooloa Joh, eiku Chris Holmes on tehnyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös