Jos nyt herättelet niin hän ehtii taas simahtaa ennen kuin ohjelma alkaa.Herätelläänpä Jorma horroksesta. Huomenna mennään taas! Saattaapa ensimmäisiä vihjeitä tipahdella jo tänään illalla, riippuu miten viin... visailu maistuu.
Jos nyt herättelet niin hän ehtii taas simahtaa ennen kuin ohjelma alkaa.Herätelläänpä Jorma horroksesta. Huomenna mennään taas! Saattaapa ensimmäisiä vihjeitä tipahdella jo tänään illalla, riippuu miten viin... visailu maistuu.
Ei toki, iloinen nousu vasta kä(y)nnissä.Jorma jo sammunut?
Ei tuommoista neuletta selvin päin… onneksi ei ole värikuva.Siinä on jotakin tuttua ja turvallista, kun tulee viikonloppu ja Jorma on ympäripäissään.
Tuo kuva on selkeästi muokattu. Jorma ei massikeisarina poseeraisi koskaan tuollaisten tyhjätaskufanien kanssa!Jorma prkl..
Niin on moni lapsi kokenut isänsä aikoinaan. Oliko se sitten turvallista mutta tuttua ainakin.Siinä on jotakin tuttua ja turvallista, kun tulee viikonloppu ja Jorma on ympäripäissään.
Missä luurasit 80-luvun, jos et ymmärrä neuleen kauneutta. Pitäisikö heittää värikäs Torstain toppatakki niskaan, että ymmärtäisit, että ollaan tyylikkyyyden ytimestä.Ei tuommoista neuletta selvin päin… onneksi ei ole värikuva.
Sun pitää varoo mitä sä toivot...Ei tuommoista neuletta selvin päin… onneksi ei ole värikuva.
Elä Jorma ota enempää ketamiinia. Jätä muille keisareille ne hommat.Sun pitää varoo mitä sä toivot...
Onko tämä kainalotuuletuksen paikka?Elä Jorma ota enempää ketamiinia. Jätä muille keisareille ne hommat.
Ei Jorma mitään tuollaisia sentään ota. Kerran kokeili amfetamiinia. Ja pervitiiniä. Ei niistä sen enempää.Elä Jorma ota enempää ketamiinia. Jätä muille keisareille ne hommat.
Olin vielä nuori 80-luvulla, mutta muistan jotain hirvityksiä joita itsekin tuli pidettyä ja totaalisen selvänä. Nykypäivänä kun ikä on lähempänä sataa vuotta kuin yhtä, en pistäisi semmoisia retonkeja päälle edes 10 promillen kumarassa.Missä luurasit 80-luvun, jos et ymmärrä neuleen kauneutta. Pitäisikö heittää värikäs Torstain toppatakki niskaan, että ymmärtäisit, että ollaan tyylikkyyyden ytimestä.
Likööriä Sirpalta ja Kossua omasta povitaskusta.Ei Jorma mitään tuollaisia sentään ota. Kerran kokeili amfetamiinia. Ja pervitiiniä. Ei niistä sen enempää.
Onneksi Jorma ei ole minun isä, ehkä.Niin on moni lapsi kokenut isänsä aikoinaan. Oliko se sitten turvallista mutta tuttua ainakin
No en mäkään enää välttämättä niitä mustavalkoisia pystyraitaisia housuja laittaisi kuin 14-16-vuotiaana. Mutta olihan ne silloin rock!!Olin vielä nuori 80-luvulla, mutta muistan jotain hirvityksiä joita itsekin tuli pidettyä ja totaalisen selvänä. Nykypäivänä kun ikä on lähempänä sataa vuotta kuin yhtä, en pistäisi semmoisia retonkeja päälle edes 10 promillen kumarassa.
Kyllä sellaista isää voi sekä vihata että rakastaa.Onneksi Jorma ei ole minun isä, ehkä.