Maksimipistemäärä siis ei ole 12+12=24 vaan 12+10=22.* Kukin visailija saa vastata osakilpailussa kahdesti, joten maksimipistemäärä yhdestä tehtävästä on 12+10=22 pistettä. Vain kaksi ensimmäistä vastausta huomioidaan.
Lasse Viren. Mua ei oltu tägätty niin unohtu koko juttu
Kuuden pisteen vihje. Jorma muuten tiesi oikean vastauksen jo 12 pisteen kohdalla!
14.00
Mitä ralleja Jorma siellä kuuntelee? Mulla soi nyt sellainen Jump In The Fire. Täytyy mennä Anttilasta pian hakemaan tuon bändin uusin levy.
Sinun pitää kirjoittaa Anneli Tempakalle, että onko se normaalia, että teinityttö näkee miehistä unia. Ja varsinkin Jormasta.Mulla kun on näitä enneunia niin viime yönä näin sellaisen unen, että oli joku mies ilman paitaa ja siinä tuli ikäänkuin joku teksti jossa olisi lukenut Pulkkinen. Mahtaako Jormalla olla joku oma ohjelma tulevaisuudessa? Kirjoitan tuon teinikalenteriin muistiin, että muistan kertoa kavereille oudosta unestani.
Kävisikö tässä ujona ihmisenä klassinen lähestyminen, että kaverin puolesta kyselen.Sinun pitää kirjoittaa Anneli Tempakalle, että onko se normaalia, että teinityttö näkee miehistä unia. Ja varsinkin Jormasta.