Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 39 070
  • 2 064

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Härtösen Artohan tuossa on Losissa lähdössä heitteleen keihästä.
Kummiski Viren 1974
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Lasse Viren, se ei pelaa joka pelkää!
Ja voitosta pelataan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pari minuuttia myöhässä!

13.00
 

Liitteet

  • 8 p (19).jpg
    8 p (19).jpg
    33,9 KB · kertaa luettu: 27

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@jäämies-70
Vastauksia vain yksi per vihje! Pitänee tarkentaa tämä myös sääntöihin, oletin asian olevan selvä.
* Kukin visailija saa vastata osakilpailussa kahdesti, joten maksimipistemäärä yhdestä tehtävästä on 12+10=22 pistettä. Vain kaksi ensimmäistä vastausta huomioidaan.
Maksimipistemäärä siis ei ole 12+12=24 vaan 12+10=22.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lasse Virén
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kinnusen Jorma, Meksikon kisoissa.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Lasse Viren, koska tuplavastaus ei ollut itsellä tiedossa, kiitos tarkennuksesta Cujo#31
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lasse Viren silläkin uhalla, että visassa väärin arvatessa joku kymenlaaksolainen rynnii loppusuoralla ohi
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuuden pisteen vihje. Jorma muuten tiesi oikean vastauksen jo 12 pisteen kohdalla!

14.00
 

Liitteet

  • 6 p (19).jpg
    6 p (19).jpg
    40,8 KB · kertaa luettu: 23

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lasse Viren. Mua ei oltu tägätty niin unohtu koko juttu
Pahoittelut! Käytin jostain syystä vanhaa postituslistaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitä ralleja Jorma siellä kuuntelee? Mulla soi nyt sellainen Jump In The Fire. Täytyy mennä Anttilasta pian hakemaan tuon bändin uusin levy.
Jormahan kuuntelee kaikkea laidasta laitaan, humpasta bläkkikseen.

Hyvä valinta, itsellä se Ride edelleen tehokuuntelussa! Ja Ylen olympiaradio ruohonleikkuun ym. puuhailun aikana.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla kun on näitä enneunia niin viime yönä näin sellaisen unen, että oli joku mies ilman paitaa ja siinä tuli ikäänkuin joku teksti jossa olisi lukenut Pulkkinen. Mahtaako Jormalla olla joku oma ohjelma tulevaisuudessa? Kirjoitan tuon teinikalenteriin muistiin, että muistan kertoa kavereille oudosta unestani.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mulla kun on näitä enneunia niin viime yönä näin sellaisen unen, että oli joku mies ilman paitaa ja siinä tuli ikäänkuin joku teksti jossa olisi lukenut Pulkkinen. Mahtaako Jormalla olla joku oma ohjelma tulevaisuudessa? Kirjoitan tuon teinikalenteriin muistiin, että muistan kertoa kavereille oudosta unestani.
Sinun pitää kirjoittaa Anneli Tempakalle, että onko se normaalia, että teinityttö näkee miehistä unia. Ja varsinkin Jormasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös