Ruutuysi – maailman paras visailu!

• 53 849
  • 2 223

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Pulkkisen Jorma

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
George Michael

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
George Miikaeli!!

(1)
  • Tykkää

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä mitä, veinkö minä varjokisan? Mitä tähän sanoo @redpecka?

Pääsenkö minäkin pistetaulukkoon, vai jääväänkö itseni? Tehdäänkö oma pistetaulukko varjokisoille? Ruutuysi vs. Varjokisa = KITT vs. KARR tai MacGyver vs. Murdoc.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä mitä, veinkö minä varjokisan? Mitä tähän sanoo @redpecka?

Pääsenkö minäkin pistetaulukkoon, vai jääväänkö itseni? Tehdäänkö oma pistetaulukko varjokisoille? Ruutuysi vs. Varjokisa = KITT vs. KARR.
Kooärpee jo ratsannut ton koneen niin kaikki tieodt on siellä ja epäilen, että kukaan saa niitä takaisin.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
(1)
  • Tykkää

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Välttele kuitenkin Volkswagen Passatin kyytiä. Vaikka se kuuluisikin pankinjohtajalle.
Kuulin, että 2022 voi olla Toyotankin pakua siviiliautona, empä usko, että siellä hiacet painelee menemään.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teen varjotaulukon: Cujo 2p, muu maailma nolla. Tuossa. Ei tää tän vaikeempaa oo.
Onhan tämä toisaalta vaikeaa, jos varjokisassa on erilainen pistejärjestelmä. Ruutuysissä olisin varmaankin saanut 10+ pistettä noista kahdesta kisasta.

P.S. Näihin dark-Ruutuysin viesteihinhän ei ole muuten perus modeilla pääsyä. Vaatii varjo-statuksen. En muista onko sinulla. Minulla tietenkin on, minähän varjomoderoin jo kymmenen vuotta sitten 70-luvulla San Franciscossa Piilaaksossa.
Minulla on oikeudet lähes kaikkeen. Ylipäällikkö Jormalla on sitten oikeudet aivan kaikkeen. Jormalla on avain!

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kuuntelen isolla Ghostia ja juon kaljaa. Jorma ei tykkää hömpötyksistä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuuntelen isolla Ghostia ja juon kaljaa. Jorma ei tykkää hömpötyksistä.
Jorma kuuntelee vain Joukoa ja Ghosti... Kostia. Ja juo toki kaljaa (tai mitä tahansa mitä käsiinsä vain saa).

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy