Ruotsin olympiajoukkue hahmottuu

  • 784
  • 0

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ruotsi pisti sitten rosteriinsa kolme uutta pelaajaa. Nyt länsinaapurilla on enää kahdeksan avointa paikkaa kenttäpelaajille, sekä kaksi maalivahdeille. Ykköskenttä alkaa muodostua melko selvästi. Kuten Jatkoajan uutinen kertoo, Sundström-Forsberg-Näslund on pelannut junnuna paljon yhdessä. Näin ollen se vienee ykköskentän tittelin. Näiden lisäksi joukkueeseen on siis nimetty Sundin, Alfredsson, Axelsson, Renberg ja Jönsson. Jäljelle jäävistä paikoista kamppailevat D. Sedin, H. Sedin, Pählsson, Dahlen, Modin, Höglund, Arvedson, Dackell, Kjellberg, Hollström, Huselius ja Nylander. Toisin sanoen 12 nimeä jotka kamppailevat viidestä paikasta.

Homma ei varmasti ole Ruotsin valmentajille helppo. Miehitys näyttäisi minun silmiin kahden seuraavan kentän osalta seuraavalta:

? - Sundin - Alfredsson
Renberg - Axelsson - Jönsson
? - ? - ?

Eli kakkoseen Sundin, jolle viereen Alfredsson. Renbergin pistäisin ärsyttävänä pelaajana vasta kolmoseen. Renberg osaa ronkkimisen hyvin ja on näin ollen hyvä lisä mielestäni kolmoseen. Kakkoseen hakisin maalintekijän ja vahvan jässikän, joka löytyy Tampa Baysta. Eli Fredrik Modin. Modinin laukaus on jopa NHL:n parhaita ja jos vierellä on Sundinin tasoinen pelaaja, niin laukaisupaikkoja syntyy. Näin ollen jäljellä on enää neloskentän paikat, sekä 13. hyökkääjä. Oma veikkaukseni on, että naapuri ajattelee siinä määrin tulevaisuutta, että Sedinit valitaan joukkueeseen. Näin ollen jäljelle jää kaksi paikkaa. Sedinien toinen laituri, sekä 13. hyökkääjä. Näitä kahta on vaikea veikkailla. Paljon riippuu siitä, kuinka kausi itse kullakin sujuu. Toinen saattaisi olla Nylander, jotta joukkue saa keskushyökkääjän varalle. Toinen taas täysin fiilispohjalta Höglund.

Mitäs mieltä muuten olette. Pitäisikö myös Aravirran tehdä kuten ruotsalaiset ja hiukan laajentaa miehistöä. Itse pidän Saloa, Niemistä, sekä Hurmetta sen verran varmoina valintoina, että heidät voisi joukkueeseen jo nimetä. Tosin ei se nyt mikään täysi välttämättömyyskään olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös