Ruotsi-Valko-Venäjä 20.2. klo 20

  • 11 184
  • 119

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Kunpa olisin nähnyt Sundin ilmeen summerin soitua. KYLLÄ! ELÄMÄ ON IHANAA!

HEJA SVERIGE!
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Onko V-Venäjä CAN-FIN pelin voittajan välierä vastus?
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Kyylllllää!!!!
Ei muuta ku Cänädää pataan ja finaaliin....:) :cool:
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
AAAAAAAAAAUUUU JEAAAAAAAAAHHH..... :D

Kylläpä pukkaa taas kohtuullisen kokoista euforiaa päälle! Ruotsi oli ihan symppis porukka, mutta kyllä nämä jättiyllätykset ovat kuitenkin pelin suola. Tästä puhutaan vuosia, jos ei sitten vuosikymmeniä! Aina kun on mukamas ennakolta "varma" matsi tiedossa, niin voi kommentoida: "Muista vaan miten Ruotsille kävi Salt Lake Cityssä"...

Ja itse asiaan: Suomi pelaa tänään (vähintään!) hopeasta. Nyt jumalauta joka ikinen sormi ja varvas ristiin ja uhrit teuraaksi jotta Suomella olisi tänään onnettaret puolellaan. Jos Kanada kaatuu ensi yönä niin... No, miettikää mitä se tarkoittaisi...
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
gO belarus go!!

Olipa jännä matsi seurata peliä teksti tv välityksellä prkl!!
Olin jo aivan varma että ruatti sen ottelun vie ku matti teki maalin mutta toisin kävi!!!!:D
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihän tässä voi olla olematta vahingoniloinen, mutta pidetään kuitenkin joku raja siinäkin. Voi sellainen sattua omaankin nilkkaan.

Nyt ei muuta kuin Kanadan kaatoon!
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Mitä ihmeen juhlimista tässä on?

Viestin lähetti Henkka
Mun mielestä tässä Ruotsin putoamisessa ei ole mitään hyvää. Nyt on välierissä yks huippuottelu vähemmän.

Erikoinen logiikka.
Jos Suomi voittaa, saa se vastaansa V-Venäjän. Kumpi sinun mielestäsi olisi helpompi vastus, aina paha Ruotsi, vai jo kertaalleen 8-1 murskattu Valko-Venäjä.
ei kai nyt kukaan V-Venäjää pidä Ruotsia parempana jääkiekkojoukkueena, yksi peli vain.

Sitäpaitsi eikös Valko-Venäjä ole kuitenkin parempi Ruotsia, kun kerran voitti. Miten niin siis yksi huippuottelu vähemmän? ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No nyt se on todistettu!

...että Jumala on olemassa! Kunpa nyt "suomipoijjaat" voittavat Kanadan, ettei kristinuskoni horju.

Ps. Lohdutuksen sana ruotsalaisille; älkää murehtiko; taxfreeshopeissa on kaikkea kivaa myynnissä!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohhh... Yleensä en ole näitä vahingoniloviestejä kirjoitellut, mutta on aivan pakko nyt:

AH-HAH-HA-HA-HA-HA! Siitäs saitte svedupetterit! :D :D :D

Äsken tuossa Poutiaisen laskun aikana avasin teksti-tv:n ja suljin sen melkein samantien. Sitten rupesi alitajunta kolkuttelemaan. "Hetkonen, mitäs siellä alareunassa oikein luki?" Uudestaan teksti-tv päälle. "Valko-Venäjä kaatoi Ruotsin" Niinhän minä olin näkevinäni. Vielä sitä sivua kelatessa näkyviin, ajattelin, että tuo oli joku curling-tulos tai vastaava, mutta juma! Sehän oli juuri se, mitä kuvittelinkin...

Niin, ei enää Suomen mahdollinen tappiokaan NIIN kauheasti harmita. Mites kävi Suomelle Valko-Venäjän kanssa? Mites kävi Ruotsille Valko-Venäjän kanssa... :cool:
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kiitos Belarus Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahhahhaa. Siitä saitte svedupellet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitti Valko-Venäjä!!!!!!!!!!!! Saa nähdä uhoaako Sundin enää, että Suomea on aina kivaa kurittaa??????????????????????????
*tosi paskasta naurua kippurassa lattialla*
 
Viimeksi muokattu:

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän parempaa uutista ei voi enää tulla (paitsi jos Suomi voittaa olympiakultaa)!!! Hienoa Valko-Venäjä! Kyllä ne hurrit onkin hyviä.... JEEEEE!!!
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko muuten ruotsalaisilla kiekkofaneilla Jatkoaika.comin kaltaista kiekkosivustoa? Sinne voisi käydä heittämässä parit kuitit kolmen kruunun kiekkomenestyksestä. Den glider in, den glider in, den glider in i mål igen. Dappa dappa dappa daa...
 

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
TOMMY SALOLLA MEGA_PUNAVIIVA_IMURI :D :D :D :D

Sorry tälläinen chättiviesti!
 

Jarschka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ruotsille ilkkumisellakin on rajansa ja tämä meni kyllä kirkkaasti sen yli. Itse tunnen lähinnä surua ja vihaa. Miten h---vetissä loistava joukkue voi mennä tekemään tuollaista? Eipä olisi ihme, jos koko joukkue vedettäisiin lahden takana valtakunnanoikeuteen maanpetoksesta.

Pahaa pelkään, että ruotsalaislehtien nettisivut ovat täynnä apinaruotsilla vahingoniloaan tilittäviä ääliösuomalaisia. Täältä naapurilliset surunvalittelut. Sveriges sak är vår.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Vuosisadan PAUKKU

Ei tuu toista tällaista mieleen! Tommy Hooverin tehtaille töihin!!!

Kä sit tä mä tön tä.

Vaihtoivat SVT:n äijät AIKA nopeasti pujotteluun matsin jälkeen!


PS. Hurri on SUOMENRUOTSALAINEN!!!! (tiedoksi kaikille jatkoajan amiskirjoittajille)
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Siis ei voi olla totta... USKOMATONTA!

Tätä hymyä on TODELLA vaikea pyyhkiä pois naamalta...

:-)

Hehheh...

Hihihihiii...
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Muhahaa?!

Siis HUH HUH HUH HUUU!!!
Aivan järkyttävää! Jotenkin epätodellinen olo! Ei pysty ymmärtämään! Jos vaikka huomenna saa aiheesta jotain järkevää irti.

No joo. Pitäkää vaan hulluna, mutta jollain tavalla tämä jopa harmittaa. Siis, luitte oikein: harmittaa. Ihan samalla tavalla kuin Slovakian putoaminen. Hieno lätkä mua näissä kisoissa pohjimmillaan kuitenkin kiinnostaa, ja luulen, että Ruotsilla olisi ollut enemmän annettavaa välierässä Suomea vastaan kuin mitä on BLR:lla. Mutta käänetään toisin päin: Canada vaihtoon aamulla, ja finaalipaikka alkaa olla taskussa. Ihan uskomatonta! Paska Suomi, jonka valmentaja ottaa vain kavereitaan valmennustiimiinsä, lomailee, kun pitäisi "scoutata" pelaajia, ei tajua lätkästä mitään.. Toivottavasti vastaan finaalissa tulisi USA, niin saataisiin iiiiiihana revanssi! Silloin tämä poika lähtisi suoraa päätä Nyyyy(h) Jorkkiin, vuokraisi limusiinin ja seisoisi katolla Suomi-kalsarit päässä/päällä, suomenlippu kädessä porilaisten marssia laulaen!

Oho, meninkö liian pitkälle? Hope not..
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jarschka
Ruotsille ilkkumisellakin on rajansa ja tämä meni kyllä kirkkaasti sen yli. Itse tunnen lähinnä surua ja vihaa. Miten h---vetissä loistava joukkue voi mennä tekemään tuollaista? Eipä olisi ihme, jos koko joukkue vedettäisiin lahden takana valtakunnanoikeuteen maanpetoksesta.

Pahaa pelkään, että ruotsalaislehtien nettisivut ovat täynnä apinaruotsilla vahingoniloaan tilittäviä ääliösuomalaisia. Täältä naapurilliset surunvalittelut. Sveriges sak är vår.


Ihanko totta. Ruotsalaisethan tunnetusti kohtelevat meitä silkkihansikkain vastaavassa tilanteessa.

Antaa palaa vaan - onnen päivä !!



edit: kiitokset Henkka avista !
 
Viimeksi muokattu:

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruotsalaiset pystyvät jo ajattelemaan positiivisesti. :)
 

Liitteet

  • positiv.jpg
    positiv.jpg
    37,1 KB · kertaa luettu: 678

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En päässyt kirjautumaan...

Viestin lähetti Kh
Onko muuten ruotsalaisilla kiekkofaneilla Jatkoaika.comin kaltaista kiekkosivustoa? Sinne voisi käydä heittämässä parit kuitit kolmen kruunun kiekkomenestyksestä. Den glider in, den glider in, den glider in i mål igen. Dappa dappa dappa daa...

Ruotsalaisen lajin liittohan on www.swehockey.se - käväisin sitä kautta kurkkaamassa Färjestadin sivuilla, jossa muun muassa keskusteltiin tästä pelistä, mutta en onnistunut pujahtamaan mukaan. Joku tietokonenero voisi käväistä ruotsalaisten sivuilla. Siitäkin huolimatta, että Kanada-ottelu on pelaamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös